MA în comunicare profesională
University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
San Francisco, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 24.160 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Detalii despre program
Master of Arts în Comunicarea Profesională este un program de 30 de unități care poate fi finalizat în doi ani. Elevii completează patru cursuri de bază și șase elective, care sunt câte trei unități fiecare. Studenții cu normă întreagă se înscriu în cursuri în fiecare toamnă și semestru de primăvară. Cursurile sunt disponibile și în timpul verii. Gradul culminează fie printr-un studiu de tip capstone, fie printr-un studiu orientat și un proiect culminant, cum ar fi un portofoliu reflectorizant, un proiect de stagiu, un document analitic sau un proiect de cercetare academică.
Elevii se pot înscrie în traseul general în comunicare profesională, care combină cursuri de comunicare strategică și tehnică pentru o specialitate amestecată în industrie și comunicare organizațională. Acest accent mai larg oferă studenților cunoștințe valoroase privind lansarea sau promovarea carierelor de comunicare de succes într-o varietate de domenii și organizații.
Rezultatele învățării programului
- Cunoștințe de bază: studenții absolvenți vor defini, identifica și aplica convențiile și strategiile retorice adecvate pentru a comunica eficient și etic publicului variat.
- Comunicarea științifică: studenții absolvenți vor scrie și edita o cantitate substanțială de proză revizuită, vor respecta standardele și vor aplica convențiile definite de domeniul comunicării.
- Profesionalism: studenții absolvenți vor realiza comunicări scrise, orale și digitale de înaltă calitate, în concordanță cu concentrarea și concentrarea lor profesională.
- Cercetare: studenții absolvenți vor efectua cercetări calificate și etice în domeniul comunicării și vor contribui la cunoașterea originală în industria și profesia alese.
concentraţii
- COMUNICAREA STRATEGICĂ
Comunicatorii strategici lucrează ca planificatori, designeri și lideri pentru a dezvolta și a difuza mesaje atât în interiorul, cât și în afara organizațiilor. Elevii înscriși în această concentrare analizează modul în care organizațiile interacționează intern și extern cu publicul, industria și mass-media. Elevii dobândesc, de asemenea, abilități practice de comunicare care le conferă un avantaj competitiv la locul de muncă.
- COMUNICAREA TEHNICĂ
Comunicatorii tehnici folosesc abilități de comunicare pentru a traduce informații complexe științifice, tehnice sau tehnice în conținut pe care utilizatorii îl pot înțelege și utiliza. Elevii înscriși în această concentrare învață cum să comunice utilizatorului, asigurând în același timp că produsul sau serviciul are un avantaj competitiv. Pe măsură ce tehnologia crește într-o varietate de domenii, cererea pentru astfel de comunicatori tehnici calificați, orientați către utilizatori și agili nu a fost niciodată mai mare.
- COMUNICAREA SĂNĂTĂȚII
Această concentrare îi oferă studenților instrumentele de comunicare teoretice și practice necesare pentru a influența în mod eficace și etic impactul asupra alfabetizării sănătății publice și personale. Prin crearea campaniilor de conștientizare a sănătății, îmbunătățirea relațiilor cu pacienții, lucrul cu reglementările și explicarea politicii de sănătate, profesioniștii din domeniul comunicării în domeniul sănătății sunt esențiali pentru facilitarea înțelegerii problemelor legate de sănătate, ca bază pentru informarea, influențarea și motivarea diverselor segmente de public cu privire la aspecte medicale și medicale .
Admitere
Curriculum
Prezentare generală a programului
Programul de Master în Arte în Comunicare Profesională (MAPC) este un program absolvent de 32 de unități care poate fi finalizat în doi ani. Elevii parcurg patru cursuri de bază și trei de concentrare cu un curs opțional. Studenții cu normă întreagă se înscriu la cursuri în fiecare semestru de toamnă și primăvară. Cursurile sunt disponibile și vara. Gradul culminează fie cu un studiu de bază, fie cu un studiu auto-direcționat cu un proiect culminant, cum ar fi un portofoliu reflectorizant, o lucrare analitică, un proiect de cercetare academică sau un proiect relevant sau legat de stagiu.
Concentratii
Comunicare strategică
Comunicatorii strategici lucrează ca strategi, planificatori, designeri și lideri pentru a dezvolta planuri orientate spre rezultate și mesaje țintă atât în interiorul, cât și în afara organizațiilor, pentru a influența comportamentul și reputația. Studenții înscriși la această concentrare analizează modul în care organizațiile interacționează intern și extern cu părțile interesate, industria și media tradițională sau digitală. Elevii dobândesc, de asemenea, abilități practice de comunicare care le oferă un avantaj competitiv într-un mediu de lucru post-pandemie, care este încă în curs de redefinire.
Comunicare tehnică
Comunicatorii tehnici traduc informații științifice, de inginerie sau tehnice complexe în conținut pe care utilizatorii îl pot înțelege și utiliza. Elevii înscriși la această concentrare învață cum să comunice cu utilizatorul, asigurându-se în același timp că produsul sau serviciul are un avantaj competitiv. Pe măsură ce tehnologia avansează și schimbă modul în care o serie de industrii culeg, analizează și integrează date, cererea pentru astfel de comunicatori tehnici calificați, centrați pe utilizator și agile nu a fost niciodată mai mare.
Comunicarea în sănătate
Această concentrare echipează studenții cu instrumentele de comunicare teoretice și practice necesare pentru a avea un impact eficient și etic asupra alfabetizării în domeniul sănătății publice și personale prin dezvoltarea de campanii de conștientizare a sănătății, îmbunătățirea relațiilor cu pacienții și explicarea politicii de îngrijire a sănătății. Profesioniștii în comunicarea sănătății sunt esențiali pentru a face înțelese problemele complexe de îngrijire a sănătății, astfel încât angajatorii, autoritățile de reglementare, factorii de decizie politică și consumatorii să poată fi informați și să ia măsurile adecvate pentru a construi comunități mai sănătoase și a trăi o viață mai sănătoasă.
Oportunități pentru conexiuni în lumea reală
Programul MAPC sprijină studenții prin conectarea educației lor cu industria prin resursele integrate în program și curriculum. Elevii își vor aplica cunoștințele prin interacțiune practică, directă și experiențe. MAPC oferă oportunități extraordinare studenților care au cunoștințele și experiența practică pentru a reuși.
Rezultatul programului
Masterul de Arte în Comunicare Profesională (MAPC) oferă cunoștințele și formarea pentru abilități superioare de comunicare orală, scrisă și vizuală. Programul nostru este conceput pentru persoanele care caută tehnicile și cunoștințele necesare pentru a fi specialiști în comunicare într-o gamă largă de domenii într-un loc de muncă în continuă schimbare din secolul al XXI-lea.
Rezultatele învățării programului
- Cunoștințe de bază: studenții absolvenți vor defini, identifica și aplica convențiile retorice și strategiile adecvate pentru a comunica eficient și etic către un public variat.
- Comunicare academică: studenții absolvenți vor scrie și edita o cantitate substanțială de proză revizuită, îndeplinind standardele și aplicând convențiile definite de domeniul comunicării.
- Profesionalism: studenții absolvenți vor produce comunicare scrisă, orală și digitală de înaltă calitate, în concordanță cu concentrarea și concentrarea lor profesională.
- Cercetare: studenții absolvenți vor efectua cercetări calificate și etice în domeniul comunicării și vor contribui cu cunoștințe originale în industria și profesia alese.
Burse și finanțare
Programul nostru oferă un număr limitat de burse studenților noi. Aceste burse de program sunt bazate pe merit, variază ca valoare și acoperă o parte din costurile de școlarizare. Toți solicitanții, atât studenți din SUA, cât și studenți internaționali, sunt luați în considerare pentru aceste burse în timpul procesului de decizie de admitere; nu este necesară o cerere separată. Dacă se acordă o bursă, aceasta va fi indicată în scrisoarea de admitere.
Oportunități de carieră
Peisajul comunicațiilor a devenit din ce în ce mai complex, având în vedere pandemia în curs, dezastrele naturale, mișcarea pentru justiție socială și revoltele politice globale. Viețile sunt mult mai complicate, iar modelele anterioare despre cum, când și de ce comunicăm se schimbă pentru a reflecta noi moduri de lucru. În mijlocul acestor vremuri în schimbare, studenții MAPC învață cum să se orienteze către viitor.
Demonstrând adevărata natură a Schimbării lumii de aici, absolvenții noștri intră în forța de muncă pregătită pentru astăzi și pentru viitor. Absolvenții programului MAPC își aplică educația la oportunități vaste din lumea comunicării profesionale. Din locația noastră de clasă din districtul financiar din San Francisco, absolvenții au intrat în sfera tehnologiei, de la mari companii de software până la start-up-uri cu ritm rapid. Zona Golfului San Francisco găzduiește Biotech Bay, unde absolvenții pot conduce comunicații pentru companii biomedicale și farmaceutice, precum și sisteme de furnizare de îngrijiri. Absolvenții își iau reputația de clasă mondială a programelor noastre și își construiesc cariere în orașe din America și din întreaga lume!
Absolvenții programului nostru servesc ca:
- Strategii în comunicare, îndeplinind obiectivele de afaceri prin relații direcționate cu părțile interesate.
- Designeri de comunicare, capabili să creeze informații specializate în mai multe formate pentru diverse audiențe folosind platforme tehnologice de vârf.
- Comunicatori tehnici, care lucrează pentru a asigura utilizarea produselor și serviciilor în toate fazele procesului de proiectare. Aceștia acționează ca vocea utilizatorului, susținând caracteristicile de design pentru a se asigura că nevoile utilizatorului sunt îndeplinite și lucrează pentru a se asigura că produsul sau serviciul are un avantaj strategic și competitiv pe piață.
- Comunicatori etici în cadrul organizațiilor, care aduc o înțelegere aprofundată a problemelor etice și a procesului de luare a deciziilor la locul de muncă, inclusiv comunicarea organizațională și comunicarea industrială care leagă organizațiile de angajații, clienții și consumatorii lor.
- Susținătorii sănătății sau al altor industrie în cadrul comunităților lor, conectând povești vitale, personale cu mass-media și creând parteneriate și campanii mai puternice pentru a conduce la acțiune. Absolvenții servesc ca purtători de cuvânt și lideri pentru a ajuta la crearea comunităților mai sănătoase, recunoscând echitatea în sănătate și alte provocări și oportunități cu care se confruntă America și lumea.
- A continuat activitatea de absolvent, având în vedere pregătirea teoretică și conceptele aplicate a programului MAPC. Cu gândire critică și cunoștințe aprofundate, studenții vor fi pregătiți pentru lucrări de doctorat în comunicare.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.