MA în TESOL (predarea englezei ca a doua limbă) cu accent pe TEFL (predarea englezei ca limbă străină)
Webster University Greece
Informatie cheie
Locația campusului
Athens, Grecia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 5.220 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* școlarizare semestrială absolventă 9-12 ore de credit
Introducere
Master of Arts în predarea limbii engleze ca a doua limbă (MA în TESL) de la Universitatea Webster este conceput pentru persoanele care caută să dezvolte abilitățile de engleză ale vorbitorilor non-nativi care locuiesc fie în străinătate, fie în Statele Unite. Programul permite candidaților să dezvolte un fundal teoretic solid în aspecte critice, cum ar fi cultura, structura limbii, teoria dobândirii limbii întâi și a doua, dezvoltarea curriculumului și a materialelor, metodologia de predare, evaluarea și cercetarea, pregătindu-i în același timp să devină profesori de limbi străine eficiente.
Accent educațional ESL / EFL - conceput pentru a satisface nevoile viitorilor educatori de adulți și / sau predarea englezei ca limbă străină în străinătate. În acest caz, nu este necesară o experiență didactică prealabilă.
- Certificatul de predare a limbii engleze ca limbă străină (TEFL) * (un certificat de absolvent Webster de 21 de ore) poate fi, de asemenea, eliberat singur sau împreună cu MA în gradul TESL - accentul ESL / EFL Education, pentru cei interesați să predea peste hotare.
Rezultatele învățării
Obiective ale programului - Următoarele obiective ale programului sunt construite pe un cadru conceptual de cunoaștere, implementare și reflecție.
Candidații vor demonstra cunoștințe despre:
- Sistemul de limbă engleză, componentele sale (adică fonologia, morfologia, sintaxa, semantica etc.) și problemele variației lingvistice (adică dialecte, discurs, argou, umor etc.).
- Teoriile majore, conceptele cheie și cercetarea în achiziționarea limbii străine (SLA).
- Abordări moderne și tradiționale de predare, precum și procesele juridice și politicile care au influențat domeniul engleză ca limbă a doua.
- Aspecte multiculturale și variabile personale (de exemplu, experiențe de fond, valori, credințe, sex) care afectează procesul de dobândire a limbajului și integrare culturală.
- Strategii eficiente de învățare și comunicare.
- Proiectarea curriculumului și materialele / manualele corespunzătoare.
- Aspecte actuale și istorice ale proiectării și implementării evaluării, precum și implicației acestora pentru diferiți actori.
Candidații vor practica în clasa lor:
- Diverse strategii de instruire bazate pe standarde pentru a sprijini practicile educaționale eficiente care apreciază diferențele individuale și culturale.
- Curriculum bazat pe standarde conceput pe teorii moderne de predare și conținuturi semnificative, autentice și materiale lingvistice (adică experiențe care modelează contexte sociale și academice prin integrarea tuturor abilităților lingvistice - ascultare, vorbire, citire și scriere).
- Tehnici multiple de evaluare culturală, valide, fiabile, autentice, pragmatice și fără prejudecăți care măsoară progresul învățării și eficacitatea profesorului / programului / conținutului.
- Activități centrate pe tehnologie care promovează conținutul și învățarea limbilor străine, urmând un model constructivist care permite o introducere și practică lingvistică ample.
Candidații vor reflecta asupra:
- Rolurile pe care profesorii le iau în colaborare cu colegii, administratorii școlii, paraprofesioniștii, părinții și membrii comunității pentru a pleda pentru nevoile comunității lor de cursanți și accesul lor direct la resurse.
- Creșterea personală prin participarea continuă la activități de dezvoltare personală.
- Adecvarea curriculumului în conformitate cu standardele naționale și regionale, precum și așteptările programului și diversele nevoi, pregătire, resurse și abilități ale elevilor.
- Nevoia de a sprijini și încuraja studenții și familiile ESOL în călătoria lor de cazare socială, culturală și lingvistică.
Admitere
Studenții care sunt interesați să aplice la acest program de diplomă ar trebui să vadă, de asemenea, secțiunea de admitere a acestui catalog pentru cerințe generale.
Cerințe de admitere
- Primirea transcrierilor oficiale de la instituția care acordă bacalaureatul.
- GPA cumulativ de licență de 2,5 sau mai mare.
- Vorbitorii non-nativi trebuie să treacă TOEFL, scor pe hârtie de 575 sau mai mult (studenți internaționali - consultați catalogul absolvenților pe site-ul nostru).
- Vorbitorii nativi cu două semestre de limbă străină (cu nota B sau mai bună) este foarte recomandat.
- Eseu: Descrieți-vă filozofia de predare în termeni de tip de cunoștințe și valori care vor face un profesor o engleză mai eficientă ca limbă a doua / instructor de engleză ca limbă străină.
Vă rugăm să consultați Webster International Viewbook pentru mai multe informații.
Admitere
Rezultatul programului
Rezultatele învăţării
Obiectivele programului – Următoarele obiective ale programului sunt construite pe un cadru conceptual de cunoaștere, implementare și reflecție.
Candidații vor demonstra cunoștințe despre:
- Sistemul limbii engleze, componentele sale (adică, fonologie, morfologie, sintaxă, semantică etc.) și probleme de variație lingvistică (adică, dialecte, discurs, argo, umor etc.).
- Teoriile majore, conceptele-cheie și cercetarea în achiziția primei și a doua limbi (SLA).
- Abordări moderne și tradiționale de predare, precum și procesele și politicile legale care au influențat domeniul limbii engleze ca a doua limbă.
- Aspecte multiculturale și variabile personale (de exemplu, experiențe de fond, valori, credințe, gen) care afectează procesul de achiziție a limbii și integrarea culturală.
- Strategii eficiente de învățare și comunicare.
- Proiectarea curriculumului și materiale/manuale adecvate.
- Aspecte actuale și istorice ale proiectării și implementării evaluării, precum și implicațiile acestora pentru diverși factori interesați.
Candidații vor exersa în sala de clasă:
- Diverse strategii de instruire bazate pe standarde pentru a sprijini practicile educaționale eficiente care pun în valoare diferențele individuale și culturale.
- Curriculum bazat pe standarde concepute pe teorii moderne de predare și materiale semnificative, autentice și lingvistice (adică experiențe care modelează contexte sociale și academice prin integrarea tuturor abilităților lingvistice - ascultare, vorbire, citire și scriere).
- Tehnici multiple de evaluare informate cultural, valide, de încredere, autentice, pragmatice și nepărtinitoare care măsoară progresul învățării și eficacitatea profesorului/programului/conținutului.
- Activități centrate pe tehnologie care promovează conținutul și învățarea limbilor străine, urmând un model constructivist care permite introducerea și practicarea amplă a limbii.
Candidații vor reflecta asupra:
- Rolurile pe care educatorii le asumă în colaborare cu colegii, administratorii școlii, paraprofesioniștii, părinții și membrii comunității pentru a susține nevoile comunității lor de elevi și accesul lor direct la resurse.
- Creștere personală prin participarea continuă la activități de dezvoltare personală.
- Adecvarea curriculei în conformitate cu standardele naționale și regionale, precum și așteptările programului și nevoile, pregătirea, resursele și abilitățile diverse ale studenților.
- Necesitatea de a sprijini și încuraja studenții și familiile ESOL în călătoria lor de acomodare socială, culturală și lingvistică.