MA în Leadership Digital
Mediadesign Hochschule
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Berlin, Germania
Limbi Străine
Engleză, Germană
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.110 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
01 Apr 2024
* Cetăţean UE: de la 650,00 EUR pe lună; Cetăţean NON-UE: de la 895,00 EUR pe lună
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Aceasta este ceea ce vă oferă MD.H
Mediadesign Hochschule are o experiență de peste 25 de ani în domeniul educației. Oferă cursuri recunoscute de stat în toate domeniile media și design. Există o alegere de trei locații în mass-media și în fortărețele modei din Berlin, Düsseldorf și München. Aceasta combină o locație bună a orașului, facilități moderne și multe opțiuni pentru un studiu flexibil.
Serviciul de carieră, conceput ca o interfață cu piața muncii, este o ofertă specială de la MD.H. Scopul său este de a promova dezvoltarea profesională a studenților și absolvenților, lucru pe care îl face foarte bine datorită multitudinii de măsuri și oferte de contact.
Cunoaște-ne!
Doriți să aflați mai multe despre acest curs? Apoi, pur și simplu contactați serviciul de consiliere pentru studenți respectiv din Berlin, Düsseldorf sau München. Vă invităm cu drag la serile noastre regulate de informare. Acolo, profesorii și lectorii de la departament oferă perspective perspicace asupra cursului. Într-un mod plin de viață și plin de viață, veți învăța direct totul despre conținutul și structura cursului, orele de curs, finanțare și multe altele. O sesiune de întrebări și răspunsuri și un tur ghidat prin universitate completează evenimentul. Puteți afla datele de la consilierea noastră pentru studenți.
Studenți ideali
Grup țintă
Masterul „Leadership in Creative Industries” se adresează tuturor celor care doresc să-și impulsioneze cariera profesională în industria creativă și media și care ar dori să-și dezvolte în continuare cunoștințele în acest domeniu într-o manieră bine fundamentată și practică.
Toate sunt adresate:
- Care se bucură de conducerea practică a echipelor creative;
- Care sunt interesați de managementul strategic al companiilor creative;
- Care sunt entuziasmați de inovație și de cele mai recente evoluții tehnologice din industria creativă.
Industriile culturale și creative includ (conform ghidurilor WMK 2009): industria muzicală, piața cărții, piața artei, industria filmului, industria audiovizualului, artele spectacolului, piața arhitecturii, industria designului, piața presei, piața publicității, industria software-ului/jocurilor.
Galerie
Curriculum
Cele mai importante conținuturi ale cursului
Leadership (abilități de conducere):
„Leadership in Arts”: construirea abilităților de conducere în procesele de lucru creative
- Conducerea echipelor creative
- Management agil de proiect
- Recrutare
„Management strategic”: Dezvoltarea abilităților de management în managementul corporativ strategic
- Politica companiei
- Analiza de mediu si a companiei
- Dezvoltarea și implementarea strategiei
„Inovare și tehnologii emergente”: Cunoașterea proceselor de inovare și a noilor tehnologii
- Blockchain
- internetul Lucrurilor
- criptomonede
- Managementul inovației
Industrii creative (cunoștințe despre industrie)
„Strategii de afaceri digitale în industriile creative”: Cunoașterea structurilor și modelelor de afaceri din industria creativă
- Modele de afaceri ale platformei
- Influencer Marketing
- Transformare digitală
„Știința datelor și IA”
- AI în mass-media
- Modele de afaceri cu AI
- Rețele neuronale
„Concepție și producție”: Cunoașterea concepției și producerii de conținut creativ
- Tehnici creative
- Crearea conceptului
- Procesele de producție în industria creativă
Învățare prin proiecte (proiecte practice în care puteți aplica cunoștințele pe care le-ați învățat)
- Crearea de conținut creativ (de exemplu, publicitate, divertisment de marcă)
- Dezvoltarea modelelor de afaceri digitale în industria creativă (de exemplu, afiliat, cloud computing, platforme de jocuri, social media, utilizarea inteligenței artificiale)
Opțiuni opționale (management înseamnă mai mult decât „a face bani”)
- CSR și durabilitate
- Interculturalitate și diversitate
Rezultatul programului
În calitate de manager media și creativ, puteți:
- Controlați și monitorizați procesele de producție media. Aceasta include atât conceperea, cât și producția de produse media.
- Dezvoltați strategii de afaceri pentru companiile din industriile creative.
- Dirijați și monitorizați eforturile de inovare digitală ale companiilor. Aceasta include conceperea și implementarea dezvoltărilor de produse, lansarea pe piață și controlul măsurilor.
- Promovați creativitatea angajaților și a părților interesate într-o manieră direcționată și faceți-le utilizabile pentru companie.
Oportunități de carieră
Profiluri de locuri de muncă
Masterul în „Leadership in Creative Industries” formează viitori manageri în companii naționale și internaționale din industriile creative și media (film, jocuri, muzică și multe altele). Absolvenții de master lucrează la interfața dintre „creativitate” și „afaceri” și își găsesc viitorul profesional:
- În grupuri media multinaționale care produc sau distribuie conținut creativ, cum ar fi produse de film, TV sau VoD, sau sunt implicate în producția și comercializarea de jocuri, muzică sau produse de imprimare digitală;
- De asemenea, în companiile start-up care dezvoltă noi tehnologii și formate în industria creativă.
Admitere
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Comunicare și Leadership
- Greenville, Statele Unite ale Americii
MA Artă și Leadership Cultural
- Singapore, Singapore
MA Cultural Leadership (Research)
- Groningen, Ţările de Jos