MA Studii culturale
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 11.980 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă: Marea Britanie / UE 10.170 GBP; În străinătate, 20.930 GBP. Taxe part-time de 2 ani: Marea Britanie / UE 5.085 GBP / an; În străinătate, 10.460 GBP / an. Taxe part-time de 3 ani: Marea Britanie / UE 3.390 GBP / an; În străinătate,
Introducere
Mod de participare: Full-time sau part-time
Scopul programului este de a oferi fundamentarea teoriilor privind studiile culturale care se bazează pe marxism, structuralism, post-structuralism, post-marxism, feminism și post-modernism și utilizarea lor, aplicarea și adaptarea lor în contextele interculturale ale Africa, Asia și Orientul Mijlociu. Acesta oferă o examinare a principalelor concepte istorice din cultura occidentală, cum ar fi ideologia, puterea, clasa, identitatea, rasa, națiunea, subiectivitatea, reprezentarea și memoria și modul în care acestea sunt contestate de savanții care lucrează în culturi non-occidentale din Africa, Asia și Orientul Mijlociu. Scopul este de a explora istoriile și amintirile culturale diferite și plural ale acestor contexte la care studiile culturale trebuie să se adapteze.
Paradigmele teoretice abordate vor reflecta aspecte de clasă, „rasă”, sex, sexualitate, etnie, reprezentare și religie. Cursul va cerceta întrebări centrale de epistemologie și metodologie în legătură cu aplicarea teoriilor studiilor culturale în contexte non-occidentale. Programul este bazat pe teorie și practică și, prin urmare, se bazează pe studii de caz dintr-o diversitate de practici culturale, genuri și contexte pentru a elucida concepte teoretice complexe și pentru a contesta limitările și / sau validitatea lor în contextul Asiei, Africii și Orientului Mijlociu .
Programul își propune să echipeze elevii cu cunoștințe suficiente pentru a înțelege și evalua modul în care teoriile și metodele studiilor culturale sunt utilizate în contexte interculturale și, prin urmare, să dezvolte abilități analitice pentru întreprinderea propriilor proiecte de cercetare.
Ocuparea forței de muncă
O diplomă postuniversitară în Studii Culturale de la SOAS oferă studenților săi expertize în culturi non-europene, cunoștințe regionale aprofundate și abilități puternice de cercetare și analiză critică. Pe lângă experiența în materie, studenții postuniversitari sunt dotați cu abilitățile transferabile necesare pentru a continua în cercetare, precum și abilitățile necesare pentru a le permite să găsească cariere profesionale în sectoarele private și publice. Acestea includ familiarizarea cu metodele de cercetare; capacitatea de a absorbi și analiza cantități mari de informații; aptitudini organizaționale. O diplomă postuniversitară este o experiență valoroasă care oferă studenților un corp de muncă și o gamă diversificată de abilități cu care se pot folosi pentru a se comercializa când vor absolvi.
Structura
Studenții iau 180 de credite, dintre care 60 sunt o disertație și un 120 din module predate. Puteți lua un modul de achiziție de 30 de limbi de credit la un nivel adecvat ca unul dintre modulele dvs.
Urmați structura de mai jos.
Disertație
- Disertație în studii culturale, literare și postcoloniale
Module obligatorii
- Teorii ale studiilor culturale și studiul Asiei, Africii și Orientului Mijlociu
- Studii culturale: noi orizonturi
și
Opțiuni ghidate și Opțiuni deschise
- Studenții pot selecta 60 de credite din lista Opțiunilor Ghidate de mai jos și 30 de credite din lista Opțiunilor deschise postuniversitare.
Lista A
- Filozofie și decolonizare (PG)
- Filosofia africană (PG)
- Turcia: continuitate și schimbare
- Subiecte selectate în literatura turcă din secolul XX
- Curating Africa: Film și videoclip african în epoca festivalurilor
- Călătorind Africa: Scrierea Capului la Cairo
- Drama tradițională japoneză (PG)
- Literatura japoneză modernă (PG)
- Film și teatru chinez modern (PG)
- Film modern din Taiwan și Diaspora chineză (PG)
- Literatura chineză tradițională în traducere
- Literatură în limbi africane
- Literaturi din Asia de Sud
- Politica culturii în Asia de Sud contemporană
- Film și societate în Orientul Mijlociu
- Cinema Thai după criză (1997-2007)
- (Post) Colonialism și alteritate în Asia de Sud-Est pe ecran
- Sexul și sexualitatea filmului din Asia de Sud-Est
- Literaturi engleze din Asia de Sud-Est
- Povestea filmului african: Media narativă pe ecran în Africa
- Realism și realism magic în romanul african (PG)
- Sci-fi și afrofuturism în romanul african (PG)
- Cenzurarea Japoniei: o istorie socio-culturală a televiziunii japoneze
- Cinema indian: istoria sa și contextul social
- Cinema indian: probleme cheie
- Indonezia pe ecran (PG)
- Vietnam pe ecran (PG)
- Under Western Eyes: Scrieri europene despre Asia de Sud-Est (PG)
- Lecturi direcționate într-o limbă asiatică din sud-est
- Literatura ebraică din lumea arabă (PG)
- Departamentul de Antropologie și Sociologie
- Cultura și Societatea Chinei
- Cultura și societatea din Africa de Est
- Cultura și Societatea Japoniei
- Cultura și societatea Asiei de Sud
- Cultura și societatea Asiei de Sud-Est
- Cultura și societatea Orientului Apropiat și Mijlociu
- Diasporale africane și asiatice în lumea modernă
- Culturi africane și asiatice din Marea Britanie
- Centrul pentru Studii Media și Film
- Abordări teoretice ale jurnalismelor internaționale
- Comunități transnaționale și media diasporică: rețea, conectivitate, identitate
- Cinema transnațional japonez: de la Kurosawa la Asia Extremă și Studio Ghibli
- Genuri japoneze de film postbelic și avangardă
- Cultura mediată în Orientul Mijlociu: Politică și comunicații
- Comunicare politică internațională
- Probleme teoretice și contemporane în mass-media globală și comunicare post-națională
- Departamentul de Muzică
- Pop și politica în Asia de Est (Masters) 15PMUH014 15 Termenul 1
- Sex și muzică (MMus) 15PMUH009 15 Termen 2
- Departamentul de Studiu al Religiilor
- Marea Britanie musulmană: perspective și realități 15PSRC158 30 de ani întregi care nu se execută 2019/2020
- Departamentul de Istorie
- Istorii de etnie și conflict în Asia de Sud-Est 1 - Crearea de state și construirea națiunilor
- Istorii de etnie și conflict în Asia de Sud-Est 2 - Perspective non-naționale
- Transformări sociale și culturale în Africa de Sud Începând cu 1945
- Cunoașterea și puterea în China modernă timpurie
- Naționalitate și identități concurente din China modernă
- Departamentul de Artă și Arheologie
- Artele moderne și contemporane în Africa
- Reprezentarea conflictelor: o abordare interculturală și interdisciplinară
- Islamul și Occidentul: contacte artistice și culturale
Lista B
Puteți lua doar 30 de credite din Lista B.
- Teoria de gen și studiul Asiei, Africii și Orientului Mijlociu
- Teorie și practică postcolonială
- Teoria și tehnicile literaturii comparate
Lista C
Puteți lua 30 de credite din Lista C.
- Africa
- Amharic 1 A (PG)
- Amharic 1 B (PG)
- Amharic 2 (PG)
- Hausa 1 A (PG)
- Hausa 1 B (PG)
- Hausa 2 (PG)
- Somaliei 1 A (PG)
- Somalia 1 B (PG)
- Somalia 2 (PG)
- Somalian avansat: limbă (PG)
- Somalian avansat: literatură (PG)
- Swahili 1 A (PG)
- Swahili 1 B (PG)
- Mijlociu intermediar 2A (PG)
- Swahili 3 (PG)
- Traducere practică Swahili în engleză
- Yoruba 1 A (PG)
- Yoruba 1 B (PG)
- Yoruba 2 (PG)
- Zulu 1 A (PG)
- Zulu 1 B (PG)
- Zulu 2 (PG)
- China și Asia interioară
- Cantoneză vorbită elementară (PG)
- Hokkien vorbit elementar (Minnanyu, taiwanez) (PG)
- Tibetană (modernă) 1 A (PG)
- Tibetană (modernă) 1 B (PG)
- Chineză 1 A (PG)
- Chineză 1 B (PG)
- Chineză 2 (PG)
- Chineză 3 (PG)
- Chineză 4 (PG)
- Citire chineză clasică și literară (PG)
- Japonia și Coreea
- Japoneză 1 A (PG)
- Japoneză 1 B (PG)
- Japonez 2 (PG)
- Coreeană 1 A (PG)
- Coreeană 1 B (PG)
- Coreeană 2 (PG)
- Lecturi coreene (PG)
- Japonez 3 (PG)
- Japoneză 4 (PG)
- Orientul Apropiat și Orientul Mijlociu
- Textele elementare persane (PG)
- Persană scrisă elementară A (PG)
- Persica scrisă elementară B (PG)
- Turcă scrisă elementară A (PG)
- Scris elementar turc B (PG)
- Ebraică 1 A (PG)
- Ebraică 1 B (PG)
- Asia de Sud
- Limba bengaleză 1 A (PG)
- Limba bengaleză 1 B (PG)
- Limba bengaleză 2 (PG)
- Limba hindi 1 A (PG)
- Limba hindi 1 B (PG)
- Limba hindi 2 (PG)
- Limba hindi 3 (PG)
- Limba hindi 4 (PG)
- Limba Nepali 1 A (PG)
- Limba Nepali 1 B (PG)
- Limba Nepali 2 (PG)
- Limba Punjabi 1 A (PG)
- Limba Punjabi 1 B (PG)
- Limba sanscrită 1 A (PG)
- Limba sanscrită 1 B (PG)
- Limba sanscrită 2 (PG)
- Limba Prakrit 1 (PG)
- Limba Urdu 1 A (PG)
- Limba Urdu 1 B (PG)
- Urdu Language 2 (PG)
- Asia de Sud-Est
- Limba birmană 1 A (PG)
- Limba birmană 1 B (PG)
- Limba birmană 2 (PG)
- Limba indoneziană 1 A (PG)
- Limba indoneziană 1 B (PG)
- Limba indoneziană 2 (PG)
- Limba indoneziană 3 (PG)
- Limba indoneziană 4 (PG)
- Limba tailandeză 1 A (PG)
- Limba tailandeză 1 B (PG)
- Limba tailandeză 2 (PG)
- Limba tailandeză 3 (PG)
- Limba vietnameză 1 A (PG)
- Limba vietnameză 1 B (PG)
- Limba vietnameză 2 (PG)
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisii și aplicații
Puteți aplica pentru acest curs prin formularul de cerere online.
Ne propunem să evaluăm o cerere completă și să furnizăm o decizie într-un interval de timp de 5 săptămâni. Studenții de peste mări care necesită o viză de nivel 4 și doresc să se înscrie în SOAS trebuie să țină cont de cererile de viză pot dura câteva săptămâni, deci trebuie să depuneți cererea cât mai curând posibil.
Luarea în considerare a cererii
Întreaga cerere, inclusiv transcrierea și referințele, este luată în considerare înainte de a lua o decizie. Prin urmare, vi se recomandă să trimiteți o cerere completă, inclusiv referințe și transcriere (dacă este necesar). O cerere incompletă va adăuga întârzieri considerabile în procesul de luare a deciziilor.
Studenții vor primi o confirmare a cererii lor. Fiecare cerere este analizată cu atenție și, deși încercăm să răspundem cât mai repede posibil, solicităm studenților să se aștepte să primească un răspuns în termen de cinci săptămâni de la primire.
Candidații care sunt disponibili în Regatul Unit pot fi solicitați pentru un interviu. Lipsa membrilor academici ai personalului (sau a unui caz în concediu de studiu) poate afecta momentul luării deciziilor.
Cerințe de intrare
Echivalentul unui grad 2: 1 din Marea Britanie.
Cerințele de intrare în limba engleză
Trebuie să fiți capabil să arătați că limba dvs. engleză este suficient de înaltă pentru a vă implica cu succes și pentru a finaliza cursul dvs. la SOAS . Vă rugăm să rețineți că ne luăm în serios cerințele noastre în limba engleză și nerespectarea exactă a acestora poate duce la respingerea cererii dvs. către SOAS . Nu este posibil să negociați dacă scorurile dvs. sunt sub nivelurile noastre cerute, cu așteptarea ca, deoarece sunt „suficient de aproape”, să fie acceptate. Este important să planificați în mod corespunzător, cu mult timp în avans, pentru ca testul dvs. de limba engleză să vină la timp și pentru a avea timp să reiați testul, dacă este necesar. Nu acceptăm motive de neplăcere sau dificultăți financiare pentru a nu depune sau a relua un test de limba engleză.
Studenti internationali
Pentru studenții UE și internaționali care au nevoie de viză, dacă se obțin scoruri de intrare necondiționate, acceptăm calificări din mai multe țări, precum și o serie de calificări și teste internaționale.
Dacă este necesară o viză de intrare de nivel 4, atunci este nevoie de un SELT, cum ar fi UKVI IELTS. Din acest motiv, recomandăm tuturor studenților de viză de nivel 4 să aleagă testul academic UKVI IELTS ca test de primă soluție.
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Elevii iau 180 de credite, dintre care 60 sunt o dizertație și 120 din modulele predate. Puteți lua un modul de achiziție a limbii de 30 de credite la un nivel adecvat ca unul dintre modulele dvs.
Vă rugăm să urmați structura de mai jos.
Disertație
- Dizertație în studii culturale, literare și postcoloniale
Module obligatorii
- Teorii ale studiilor culturale și studiul Asiei, Africii și Orientului Mijlociu
- Studii culturale: noi orizonturi
și
Opțiuni ghidate și Opțiuni deschise
- Studenții pot selecta 60 de credite din lista de opțiuni ghidate de mai jos și 30 de credite din lista de opțiuni deschise postuniversitare.
Lista A
- Filosofie și decolonizare (PG)
- Filosofia africană (PG)
- Turcia: Continuitate și schimbare
- Subiecte selectate în literatura turcă a secolului XX
- Curating Africa: Filmul și videoclipul african în epoca festivalurilor
- Călătorind în Africa: Scrierea Capului către Cairo
- Dramă tradițională japoneză (PG)
- Literatura japoneză modernă (PG)
- Film și teatru modern chinezesc (PG)
- Film modern din Taiwan și diaspora chineză (PG)
- Literatura tradițională chineză în traducere
- Literatură în limbi africane
- Literatura Asiei de Sud
- Politica culturii în Asia de Sud contemporană
- Film și societate în Orientul Mijlociu
- Cinematograf thailandez post-criză (1997-2007)
- (Post) Colonialismul și alteritatea în Asia de Sud-Est pe ecran
- Genuri și sexualități în filmul din Asia de Sud-Est
- Literaturi engleze din Asia de Sud-Est
- Povestea filmului african: Narative Screen Media în Africa
- Realism și realism magic în romanul african (PG)
- Sci-fi și afrofuturism în romanul african (PG)
- Cenzurarea Japoniei: o istorie socio-culturală a televiziunii japoneze
- Cinematograful indian: istoria și contextul social
- Cinematograful indian: probleme cheie
- Indonezia pe ecran (PG)
- Vietnam pe ecran (PG)
- Sub ochii occidentali: scrieri europene despre Asia de Sud-Est (PG)
- Lecturi regizate într-o limbă din Asia de Sud-Est
- Literatura ebraică din lumea arabă (PG)
- Catedra de Antropologie și Sociologie
- Cultura și Societatea Chinei
- Cultura și societatea Africii de Est
- Cultura și Societatea Japoniei
- Cultura și societatea Asiei de Sud
- Cultura și societatea Asiei de Sud-Est
- Cultura și societatea din Orientul Apropiat și Mijlociu
- Diasporele africane și asiatice în lumea modernă
- Culturi africane și asiatice în Marea Britanie
- Centrul pentru Studii Media și Film
- Abordări teoretice ale jurnalismelor internaționale
- Comunități transnaționale și media diasporică: rețele, conectivitate, identitate
- Cinema transnațional japonez: de la Kurosawa la Asia Extreme și Studio Ghibli
- Genurile de film japonez de după război și avangarda
- Cultura mediată în Orientul Mijlociu: Politică și comunicare
- Comunicare politică internațională
- Probleme teoretice și contemporane în media globală și comunicare post-națională
- Departamentul de Muzică
- Pop și politică în Asia de Est (Master) 15PMUH014 15 Termenul 1
- Gen și muzică (MMus) 15PMUH009 15 Termenul 2
- Departamentul de Studiu al Religiilor
- Marea Britanie musulmană: perspective și realități 15PSRC158 30 Anul întreg nu se execută 2019/2020
- Departamentul de istorie
- Istoriile etniei și conflictelor în Asia de Sud-Est 1 - Crearea statelor și construirea națiunilor
- Istoriile etniei și conflictelor în Asia de Sud-Est 2 - Perspective non-naționale
- Transformări sociale și culturale în Africa de Sud din 1945
- Cunoașterea și puterea în China modernă timpurie
- Națiunea și identitățile concurente în China modernă
- Departamentul de Artă și Arheologie
- Arta modernă și contemporană în Africa
- Reprezentarea conflictului: o abordare interculturală și interdisciplinară
- Islamul și Occidentul: contacte artistice și culturale
Lista B
Puteți lua doar 30 de credite din Lista B.
- Teoria genului și studiul Asiei, Africii și Orientului Mijlociu
- Teoria și practica postcolonială
- Teoria și tehnicile literaturii comparate
Lista C
Puteți lua 30 de credite din Lista C.
- Africa
- Amharică 1 A (PG)
- Amharică 1 B (PG)
- Amharic 2 (PG)
- Hausa 1 A (PG)
- Hausa 1 B (PG)
- Hausa 2 (PG)
- Somaliză 1 A (PG)
- Somaliză 1 B (PG)
- Somalia 2 (PG)
- Somaliză avansată: limbă (PG)
- Somaliză avansată: literatură (PG)
- Swahili 1 A (PG)
- Swahili 1 B (PG)
- Swahili intermediar 2A (PG)
- Swahili 3 (PG)
- Traducere practică Swahili în engleză
- Yoruba 1 A (PG)
- Yoruba 1 B (PG)
- Yoruba 2 (PG)
- Zulu 1 A (PG)
- Zulu 1 B (PG)
- Zulu 2 (PG)
- China și Asia interioară
- Cantoneză vorbită elementară (PG)
- Hokkien vorbit elementar (Minnanyu, Taiwaneză) (PG)
- Tibetan (modern) 1 A (PG)
- Tibetan (modern) 1 B (PG)
- Chineză 1 A (PG)
- Chineză 1 B (PG)
- Chineză 2 (PG)
- Chineză 3 (PG)
- Chineză 4 (PG)
- Citirea chinezei clasice și literare (PG)
- Japonia și Coreea
- japoneză 1 A (PG)
- japoneză 1 B (PG)
- japoneză 2 (PG)
- coreeană 1 A (PG)
- coreeană 1 B (PG)
- coreeană 2 (PG)
- Lecturi coreene (PG)
- japoneză 3 (PG)
- japoneză 4 (PG)
- Orientul Apropiat și Mijlociu
- Texte persane elementare (PG)
- Persană scrisă elementară A (PG)
- Persană scrisă elementară B (PG)
- Turcă scrisă elementară A (PG)
- Turcă scrisă elementară B (PG)
- Ebraică 1 A (PG)
- Ebraică 1 B (PG)
- Asia de Sud
- Limba bengaleză 1 A (PG)
- Limba bengaleză 1 B (PG)
- Limba bengaleză 2 (PG)
- Limba hindi 1 A (PG)
- Limba hindi 1 B (PG)
- Limba hindi 2 (PG)
- Limba hindi 3 (PG)
- Limba hindi 4 (PG)
- Limba nepaleză 1 A (PG)
- Limba nepaleză 1 B (PG)
- Limba nepaleză 2 (PG)
- Limba punjabi 1 A (PG)
- Limba punjabi 1 B (PG)
- Limba sanscrită 1 A (PG)
- Limba sanscrită 1 B (PG)
- Limba sanscrită 2 (PG)
- Limba Prakrit 1 (PG)
- Limba Urdu 1 A (PG)
- Limba Urdu 1 B (PG)
- Limba Urdu 2 (PG)
- Asia de Sud-Est
- Limba birmană 1 A (PG)
- Limba birmană 1 B (PG)
- Limba birmană 2 (PG)
- Limba indoneziană 1 A (PG)
- Limba indoneziană 1 B (PG)
- Limba indoneziană 2 (PG)
- Limba indoneziană 3 (PG)
- Limba indoneziană 4 (PG)
- Limba thailandeză 1 A (PG)
- Limba thailandeză 1 B (PG)
- Limba thailandeză 2 (PG)
- Limba thailandeză 3 (PG)
- Limba vietnameză 1 A (PG)
- Limba vietnameză 1 B (PG)
- Limba vietnameză 2 (PG)
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
Oportunități de carieră
Ocuparea forței de muncă
O diplomă postuniversitară în Studii Culturale de la SOAS oferă studenților săi expertize în culturi non-europene, cunoștințe regionale aprofundate și abilități puternice de cercetare și analiză critică. Pe lângă experiența în materie, studenții postuniversitari sunt dotați cu abilitățile transferabile necesare pentru a continua în cercetare, precum și abilitățile necesare pentru a le permite să găsească cariere profesionale în sectoarele private și publice. Acestea includ familiarizarea cu metodele de cercetare; capacitatea de a absorbi și analiza cantități mari de informații; aptitudini organizaționale. O diplomă postuniversitară este o experiență valoroasă care oferă studenților un corp de muncă și o gamă diversificată de abilități cu care se pot folosi pentru a se comercializa când vor absolvi.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.