MA Relații Publice și Marketing Digital
HMKW
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Berlin, Germania
Limbi Străine
Engleză, Germană
Formatul de studiu
În campus
Durata
24 Luni
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 850 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe luna.
Introducere
Programul de master de 2 ani consecutivi MA Relații publice și marketing digital permite să lucrezi profesional într-o gamă largă de noi domenii de comunicare, care apar prin procesul de transformare digitală a societății și culturii noastre. Progresul dinamic al tehnologiei media a condus la o schimbare fundamentală a cunoștințelor și abilităților necesare pentru a concura în special pe piețele muncii și mediile profesionale orientate spre comunicare și media.
Noi domenii de interacțiune dintre relațiile publice, comunicarea corporativă și marketing, ale căror profesii de multe ori nu au încă nume: editor social media, influențator, YouTuber, Instagrammer etc. Programul de studiu vă pregătește exact pentru aceste vocații ale viitorului, cu un accent deosebit pe cercetarea orientată spre aplicații și pe utilizarea profesională a tehnicilor de comunicare digitală în așa-numitele medii sociale, încorporate în strategiile integrate de marketing și corporate corporate.
Tip | normă întreagă: 4 semestre (24 luni) |
grad | Master of Arts (MA) |
Locație | Berlin și Köln |
Limba | Germană (Campus Köln: MA Public Relations și Digitales Marketing), engleză (Campus Berlin) (Lucrarea scrisă poate fi transmisă în orice limbă la alegere) |
Taxe de școlarizare | Full-time: 850,- € lunar |
start | Trimestru de iarnă (octombrie) |
Admitere
Curriculum
Module
Module generale: Subiecte opționale de ex. Dreptul media, Managementul activelor media, Producția media, Managementul intercultural, Psihologia mass-media
Module specifice de exemplu: subiecte de metodologie (ex. Cercetare de piață, Comportamentul consumatorului, Luare a deciziilor și finanțare comportamentală), subiecte despre Relații Publice (de exemplu, Teorii și Modele PR, Comunicare Strategică, Laboratoare PR despre campania de gherilă și comunicare virală), subiecte despre Marketing Digital ( de exemplu, comunicare de marketing online, comunicare clasică de marketing)
Galerie
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Un nivel înalt de competență în comunicare și promovare prin intermediul canalelor noi și clasice de PR și marketing
Studenți ideali
Candidați ideali
Candidați: Absolvenți în programe de studii de comunicare, media sau marketing
Oportunități de carieră
Candidați ideali
Candidați: Absolvenți în programe de studii de comunicare, media sau marketing
Locuri de muncă țintă: Strategist de PR sau marketing în agenții de comunicare, ofițer sau șef de divizie de comunicare a companiilor