MA Jurnalism și Comunicări Media
University of Hertfordshire
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Hatfield, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 13.950 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* studenți internaționali cu normă întreagă, cu normă parțială 1160 GBP pe 15 credite / studenți din Marea Britanie cu normă întreagă 9450 GBP, cu jumătate de normă cu 790 GBP pe 15 credite / studenți UE cu normă întreagă 13950 GBP, cu normă redusă 1160 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
"Datorită pandemiei de Coronavirus în curs, examinările pot fi înlocuite cu o formă alternativă de evaluare în cursul anului universitar 2021/2022. Vă rugăm să consultați Specificațiile programului de pe aceste pagini pentru detalii suplimentare."
De ce să alegi Herts?
- Perspective de angajare : Absolvenții au început să lucreze într-o varietate de roluri media, cum ar fi ofițeri de presă, analiști în rețelele sociale și jurnaliști pentru organizații precum BBC, Sharp, Subway și Euromonitor.
- Excelență didactică : învățați de la experții noștri din industrie, lectorii premiați, cu experiență în imprimare, design web, jurnalism și PR (consultați secțiunea personalului cheie).
- Oportunități de plasare profesională : absolvenții au efectuat stagii la organizații, inclusiv BBC și The Sunday Times. Anul acesta, trei sferturi dintre cei care au luat un loc de muncă au primit o ofertă de muncă în mass-media la absolvire.
Despre curs
Studiați masteratul nostru în jurnalism și comunicații media și obțineți abilitățile de care aveți nevoie pentru o carieră de succes și dinamică în industriile media globale complexe de astăzi.
Acest curs de masterat are scopul de a vă pregăti atât în practică, cât și în analiza jurnalismului global și a mass-media. Veți beneficia de legăturile noastre extinse cu industria mass-media, inclusiv BBC și Sunday Times, și veți câștiga o bază în toate aspectele sale, de la schimbări rapide multimedia la reviste, publicitate și entuziasmurile jurnalismului sportiv.
Poate că ați studiat subiecte umaniste și căutați să vă aprofundați interesele de cercetare. Sau poate ați lucrat în domenii precum afaceri sau asistență medicală și aveți nevoie de abilități de comunicare. Indiferent de experiența dvs., obținerea acestui masterat vă va îmbunătăți cariera, pregătindu-vă să operați eficient într-un mediu media profesional. Abordarea noastră orientată spre afaceri înseamnă că veți fi predat de lectori cu experiență profesională extinsă în tipărire, web design, jurnalism și PR, oferind acestui MA accentul puternic pe viitorul dvs. de angajare.
Pe parcursul cursului veți explora sinergiile dintre social media, PR și jurnalism, concentrându-vă pe practica mass-media actuală și pe tehnologiile convergenței. Veți lua în considerare cum să faceți comunicarea mai eficientă în medii profesionale, analizând jurnalismul și modelele sale de afaceri asociate; învățați cum să interviuți și să raportați despre evenimente; să câștige expertiză în comunicații corporative interne și externe și să analizeze impactul tehnologiei asupra industriilor comunicațiilor.
Modulele se pot schimba de la an la an, dar sunt susceptibile de a include comunicarea corporativă, PR și publicitate; Tendințe internaționale de jurnalism; Scriere pentru reviste; Jurnalism sportiv; și Media Production, precum și module privind metodologia de cercetare. De asemenea, aveți o serie de opțiuni pentru proiectul final. Aceasta poate fi o disertație cu privire la un subiect media la alegerea dvs., un stagiu scurt de lucru, un stagiu sandwich de un an sau un proiect de cercetare media mai mare, în funcție de ruta aleasă.
Pentru Media Production, veți crea multimedia - podcast-uri, videoclipuri și publicitate - pentru reviste online, lansați și măsurați o campanie și utilizați social media pentru a vă promova munca. Un element practic puternic în Scrierea pentru reviste vă va ajuta să scrieți pentru social media și să înțelegeți cum să creați conținut și să atrageți publicul.
Modulul nostru International Journalism Trends explorează proprietatea știrilor și producția mass-media la scară globală și oferă o perspectivă mai profundă asupra cadrului teoretic și cultural al mass-media și al jurnalismului. Jurnalismul sportiv vă va oferi o bază în practicile interesante ale jurnalismului sportiv, de la intervievarea vedetelor de top până la raportarea despre poveștile sportive de ultimă oră.
Două module privind metodele de cercetare și dezbaterile critice și teoretice vă vor dota cu abilități avansate de cercetare și abilități de comunicare transferabile - inclusiv intervievarea, identificarea unei povești și construirea conexiunilor - care sunt vitale pentru rolurile din PR și comunicări corporative.
În cadrul programului de un an, studenții pot prelua un scurt stagiu de lucru ca modul final, oferindu-vă posibilitatea de a pune în practică cunoștințele și abilitățile dezvoltate de-a lungul anului. De obicei, vi se va aștepta să fi petrecut cel puțin 20-25 de zile într-un stagiu de practică sau stagiu de muncă, după care veți scrie un raport de 3.500 de cuvinte și veți face o scurtă prezentare reflectând experiența dvs.
Studenții anteriori au urmat stagii scurte de lucru pe ziare naționale, BBC, revista Hertfordshire Life, radio Three Counties, social media, marketing sau roluri de comunicare internă în afaceri locale și agenții de relații publice, cum ar fi Bell Pottinger.
Alternativ, luați în considerare luarea MA cu un an de plasament sau cu cercetări avansate:
- MA Jurnalism și Comunicații Media (Sandwich)
- MA Jurnalism și Comunicații Media (cu cercetare avansată)
De ce să alegi acest curs?
Vă oferim:
- O gamă largă de abilități de comunicare media, cu un accent puternic pe mass-media digitală
- Lectori experți cu experiență largă în industria comunicațiilor, precum și ca universitate parteneră cu prestigioasa Asociație Relații Publice și Comunicații (PRCA)
- Veți dobândi abilități și contacte de rețea valoroase, veți asculta vorbitori experți și veți câștiga până la cunoștințele minuțioase ale industriei PR. Aflați mai multe despre seria noastră de difuzoare, Media Matters.
- Veți avea ocazia să efectuați un scurt loc de muncă într-un mediu media sau să scrieți o disertație pentru a vă îmbunătăți cunoștințele teoretice
- Obțineți informații despre tendințele emergente din lumea media digitală în schimbare rapidă, oferindu-vă abilități apreciate de o gamă largă de media și industrii conexe.
Acreditări profesionale
Acest curs este parteneriat cu Asociația de Relații Publice și Comunicații (PRCA), oferindu-vă acces la rețele și sesiuni de vorbitori adaptate, precum și acreditare la absolvire. Universitatea este, de asemenea, membru academic al Societății Britanice a Editorilor de Reviste, care oferă vorbitori experți și informații despre ultimele tendințe în acest domeniu.
Experiența studenților
La University of Hertfordshire , dorim să ne asigurăm că timpul dvs. de studiu cu noi este cât mai liber de stres și plin de satisfacții. Oferim o serie de servicii de asistență, inclusiv; bunăstarea studenților, asistență academică, cazare și îngrijire a copiilor pentru a vă asigura că profitați la maximum de timpul dvs. la Herts și vă puteți concentra asupra studierii și distracției.
Informații suplimentare
- Plasament sandwich sau studiu în străinătate anul: n / a
- Aplicații deschise studenților internaționali și ai UE: Da
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Ce voi studia?
Predarea acestui curs se desfășoară în mare parte în ateliere săptămânale pe modul, fiecare durând două până la patru ore, cu activități online suplimentare în funcție de modul. Veți fi sprijinit de o supraveghere individuală regulată de către cadre universitare din cadrul Grupului Media al Universității.
Studiind MA Jurnalism și Comunicații Media, veți face parte dintr-o cohortă de studenți diversă și internațională în cadrul comunității postuniversitare de la Școala de Științe Umaniste. Predat de experți în jurnalism și comunicare media, veți beneficia de o comunitate academică susținătoare și, în plus, veți avea oportunități de a participa la prelegeri invitate, care, printre altele, au fost susținute anterior de jurnaliştii revistei digitale inovatoare Gal- dem, precum și prezentatori de la BBC, Channel Four și absolvenți precum Talha Ahad, fondatorul și CEO-ul primului serviciu de știri digitale din Pakistan, Centrum Media.
Nivelul 7
- Comunicare corporativă, PR și Publicitate II 30 Credite II Obligatoriu
- Producție media II 30 Credite II Obligatoriu
- Metode de cercetare 2: Abilități avansate de cercetare II 15 credite II Obligatoriu
- Teza media II 60 Credite II Obligatoriu
- Metode de cercetare 1: Dezbateri critice și teoretice II 15 credite II Obligatoriu
- Stagiu II 60 Credite II Obligatoriu
- Scriere pentru Reviste II 30 Credite II Opțional
- Jurnalism sportiv II 30 Credite II Opțional
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Cariere
Capacitatea de angajare este esențială pentru tot ceea ce facem. Acest MA deschide o gamă largă de oportunități, de la PR, comunicare corporativă, marketing și publicitate până la reviste și publicații web. Gândirea ta creativă și critică, precum și abilitățile analitice, de cercetare și de comunicare dobândite prin acest curs, sunt toate foarte apreciate într-o gamă largă de industrii. Absolvenții recenti lucrează la nivel internațional la revistele The Expat și Raffy din Malaezia, precum și la Corporate Communications și la radioul local din Marea Britanie.
Ce sarcină pot obține?
Absolvenții recenți lucrează la nivel internațional pe revistele Expat și Raffy din Malaezia, precum și în Corporate Communications și în radioul local din Regatul Unit.
Loc de munca
Acest modul va oferi studenților posibilitatea de a lucra într-un mediu profesional și de a pune în practică cunoștințele și abilitățile dezvoltate de-a lungul anului. De obicei, se așteaptă ca studenții să fi petrecut cel puțin 20-25 de zile într-un stagiu sau într-un stagiu de experiență de muncă. După finalizarea stagiului de muncă, studenții vor scrie un raport de 3500 de cuvinte și vor face o scurtă prezentare reflectând asupra experienței sale.
MA Jurnalism și Comunicații Media (Sandwich) este un program de doi ani care include un stagiu de muncă cu normă întreagă de 36 de săptămâni. Alegând acest program și luând un loc de muncă, veți obține o practică profesională valoroasă și vă veți îmbunătăți înțelegerea teoriei media.
Toți studenții care obțin 60 de credite în primul semestru și alte 60 de credite în semestrul următor vor fi eligibili pentru un loc de muncă, dar nu poate fi garantat. Serviciul de Cariere și Plasament al Universității vă va ajuta să aplicați și să obțineți un loc de muncă. Pentru studenții cu restricții de viză, plasamentul va trebui să aibă sediul în Marea Britanie.
De obicei, studenții vor trebui să obțină un loc de muncă până la sfârșitul lunii aprilie pentru a procesa documentele necesare. Studenții care nu obțin un loc de muncă până atunci vor fi transferați de la programul Sandwich la programul de doi ani „cu cercetare avansată”.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în comunicare și studii media
- District V., Ungaria
Master în mass-media și comunicații
- London, Regatul Unit
Master în MultiMediaArt
- Salzburg, Austria