Mod de participare: Full-time sau part-time
Acesta este singurul program de masterat în istorie care se concentrează pe studiul Asiei, Orientului Mijlociu și Africa din Marea Britanie și, prin urmare, poate oferi o gamă de cursuri de neegalat despre istoria acestor regiuni. Programul oferă o pregătire solidă în științele istorice.
Poate fi, de asemenea, utilizat cu un limbaj intens Pathway peste doi ani, făcând astfel acest program unic în Europa.
Poate fi combinat cu:
Următoarele Pathways limbaj intensiv sunt disponibile cu istoricul de MA:arabic
japonez
coreeană
persană
Limbi asiatice sud-estice: birmană, indoneziană, thailandeză, vietnameză
Swahili
turcPentru cine este acest program?Programul s-ar potrivi studenților cu un interes viu în a afla despre condițiile istorice ale lumii contemporane și în special celor care sunt pregătiți să privească lumea din perspectiva altor oameni și culturi. În timp ce cursul este deschis studenților dintr-o gamă largă de medii, solicitantul ideal ar avea o diplomă UG în Istorie (sau o disciplină conexă), unele cunoștințe de limbi străine, inclusiv limbi asiatice sau africane, și, de preferință, o experiență relevantă în regiune. de specialitate.
Absolvenții vor găsi o gamă largă de opțiuni de carieră deschise lor, în special cele care implică contact intercultural sau internațional, cum ar fi în organizații internaționale, instituții guvernamentale, organizații non-profit și jurnalism, dar și muzee, instituții de învățământ sau sectorul publicării mai general. Ar fi, de asemenea, o pregătire adecvată pentru studenții care se gândesc să înceapă o diplomă de cercetare concentrându-se pe una dintre domeniile regionale sau de actualitate de expertiză reprezentate în departament.
Pathway -ul intensiv de doi ani se adresează studenților care doresc să se angajeze cu Asia, Africa și Orientul Apropiat și Mijlociu într-un mod atât profesional, cât și academic, deoarece cursul intensiv de limbă le-ar permite să ajungă la o cunoaștere aproape pricepută a limba.StructuraStudenții trebuie să ia 315 de credite în total, cuprinse în 255 de credite predate (dintre care 45 sunt predate în străinătate ca parte a unei școli de vară) și o disertație de 60 de credite (10.000 de cuvinte cu un plan detaliat de disertație de 2.500 de cuvinte în valoare de 10% din nota) pentru acest modul) așa cum este prezentat mai jos.
Există cinci Pathways regionale în cadrul părții Istorie a programului: Africa, Asia de Est, Orientul Apropiat și Orientul Mijlociu, Asia de Sud și Asia de Sud-Est. Dacă aveți întrebări cu privire la cerințele Pathway , vă rugăm să contactați coordonatorul programului.
În primul an, studenții la programele de doi ani intensivi de limbă iau 60 de credite de instruire intensivă a limbii și 60 de credite în disciplină. În timpul verii, participă la o școală de vară în străinătate. În cel de-al doilea an, ei iau alte 30 de credite lingvistice, precum și 60 de credite în disciplină; își completează și disertația în disciplină.Anul 1 (doi ani cu normă întreagă)Componenta limbajului
Studenții obțin 60 de credite în limba selectată.
Componenta disciplineiPastele dezbaterilor, istoriile meșteșugăriiși
Un modul din lista A de mai jos la valoarea de 15 credite.
și
Un modul din lista eseurilor independente de cercetare în istorie (IREH1).
Vara în străinătate
Elevii participă la o școală de vară în străinătate pentru limba selectată.Anul 2 (doi ani cu normă întreagă)Componenta limbajului
Studenții obțin 30 de credite în limba selectată.
Componenta disciplinei
Alegeți un modul (module) din Lista A sau Lista B de mai jos la valoarea de 30 de credite.
și
Alegeți un modul (module) din Lista A sau Lista B de mai jos la valoarea de 30 de credite.
sau
Alegeți un modul (module) din Lista A și Lista IREH1 de mai jos pentru valoarea de 30 de credite.
sau
Alegeți un modul (module) din Opțiunile deschise postuniversitare la valoarea de 30 de credite.
Disertație
Studenții trebuie să completeze o disertație (10.000 de cuvinte).
Lista modulelor (în funcție de disponibilitate)
Module de disertareDisertație în istorie
Disertația în istorie: Africa
Disertația în istorie: Asia de Est
Disertație în istorie: Orientul Apropiat și Orientul Mijlociu
Disertația în istorie: Asia de Sud
Disertația în istorie: Asia de Sud-EstEseu de cercetare independent
Studenții trebuie să facă cel puțin unul dintre aceste eseuri; fiecare eseu este legat de un modul de listă A specificat.Eseu de cercetare independentă în istorie 1
Eseu de cercetare independentă în istorie 2
Eseu de cercetare independentă în istorie 3Lista AComparativ / GlobalRealizarea lumii contemporane
Istoria mediului în Asia
Curricula colonială: imperiu și educație la SOAS și nu numai
AfricaSclavia în Africa de Vest în secolele XIX și XX
Perspective istorice privind genul în Africa
Transformări sociale și culturale în Africa de Sud Începând cu 1945
Cucerirea colonială și schimbarea socială în Africa de Sud
Războiul și armata în Africa precolonială
Războiul și armata în Africa modernă
Colonialismul și misiunile creștine din Africa: lecturi din arhive
Apropiat și Orientul MijlociuDezvoltarea timpurie a islamului: identități emergente și viziune contrară
Iranul și lumea persană, de la 1400 la 1800
Iranul și lumea persană, între 1800 și 1979
Sfârșitul Imperiului în Orientul Mijlociu și în Balcani II
Întâlnirea cu celălalt: Orientul Mijlociu în perioada cruciată
Modernitatea și transformarea Orientului Mijlociu I
Modernitatea și transformarea Orientului Mijlociu II
Originea islamului: surse și perspective
Străini în societățile din Orientul Mijlociu Mediu: Minorități, Outcasts sociali și străini
Limbi și literatură mesopotamiană A: mileniul al treilea
Limbi și literatură mesopotamiană C: primul mileniu î.Hr.
Limba sumeriană
Israelul și palestinienii
Tendințe moderne în islam
Citirea istoricilor clasici arabi: teme și tendințe în istoriografia islamică
Asia de SudIslamul în Asia de Sud
Sexul, dreptul și familia în istoria Asiei de Sud moderne
Colonialismul și naționalismul din Asia de Sud
Corpul și transformarea diferenței coloniale în India Britanică
Asia de EstCunoașterea și puterea în China modernă timpurie
Naționalitate și identități concurente din China modernă
The Making of Modern Korea, 1864-1953
Cele două Coree din 1953 (PG)
Asia de Sud-EstArmate asiatice și dezvoltare națională
Războaie asiatice: Al Doilea Război Mondial și Sfârșitul Imperiului (1942-1960)
Istorii de etnie și conflict în Asia de Sud-Est 1 - Crearea de state și construirea națiunilor
Istorii de etnie și conflict în Asia de Sud-Est 2 - Perspective non-naționaleLista BMetodologieAbilități de producție media (Grupul B)
AfricaReligii și dezvoltare
Politica internațională a Africii
Guvernul și politica în Africa
Statul și societatea din Asia și Africa
Apropiat și Orientul MijlociuGândirea arabă medievală
Religie, naționalitate și etnicitate în iudaism
Familia, munca și timpul liber în iudaismul antic
Politica comparată a Orientului Mijlociu
Cultura și societatea Orientului Apropiat și Mijlociu
Tendințe moderne în islam
Abordări în istoria intelectuală islamică
Asia de SudReligiile din India Antică
Originile și dezvoltarea yoga în India Antică
Zoroastrianismul: perspective istorice și contemporane
Templul indian
Guvernul și politica din Asia de Sud modernă
Imaginarea Pakistanului (PG)
Politica culturii în Asia de Sud contemporană
Asia de EstStatul și societatea în procesul politic chinez
Gândirea budistă din Asia de Est
Marea Tradiție a Taoismului
Asia de Sud-EstTradiția manuscriselor Jawi și a malaeziei
Guvernul și politica din Asia de Sud-Est modernăÎnvață o limbă ca parte a acestui program
Programele de licență la SOAS - inclusiv acesta - pot include cursuri de limbi străine în peste 40 de limbi africane și asiatice. Este comanda studenților SOAS a unei limbi africane sau asiatice, care diferențiază SOAS de alte universități.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisii și aplicațiiPuteți aplica pentru acest curs prin formularul de cerere online.
Ne propunem să evaluăm o cerere completă și să furnizăm o decizie într-un interval de timp de 5 săptămâni. Studenții de peste mări care necesită o viză de nivel 4 și doresc să se înscrie în SOAS trebuie să țină cont de cererile de viză pot dura câteva săptămâni, deci trebuie să depuneți cererea cât mai curând posibil.
Luarea în considerare a cererii
Întreaga cerere, inclusiv transcrierea și referințele, este luată în considerare înainte de a lua o decizie. Prin urmare, vi se recomandă să trimiteți o cerere completă, inclusiv referințe și transcriere (dacă este necesar). O cerere incompletă va adăuga întârzieri considerabile în procesul de luare a deciziilor.
Studenții vor primi o confirmare a cererii lor. Fiecare cerere este analizată cu atenție și, deși încercăm să răspundem cât mai repede posibil, solicităm studenților să se aștepte să primească un răspuns în termen de cinci săptămâni de la primire.
Candidații care sunt disponibili în Regatul Unit pot fi solicitați pentru un interviu. Lipsa membrilor academici ai personalului (sau a unui caz în concediu de studiu) poate afecta momentul luării deciziilor.Cerințe de intrareÎn mod normal, o diplomă de onoare din clasa a doua superioară a unei universități din Marea Britanie sau o calificare de peste mări a unui standard echivalent obținut după un curs de studii care se întinde pe cel puțin trei ani într-o universitate (sau instituție de învățământ cu rang universitar), în istorie sau o disciplină conexă în domeniul științelor umaniste sau sociale.Cerințele de intrare în limba englezăTrebuie să fiți capabil să arătați că limba dvs. engleză este suficient de înaltă pentru a vă implica cu succes și pentru a finaliza cursul dvs. la SOAS . Vă rugăm să rețineți că ne luăm în serios cerințele noastre în limba engleză și nerespectarea exactă a acestora poate duce la respingerea cererii dvs. către SOAS . Nu este posibil să negociați dacă scorurile dvs. sunt sub nivelurile noastre cerute, cu așteptarea ca, deoarece sunt „suficient de aproape”, să fie acceptate. Este important să planificați în mod corespunzător, cu mult timp în avans, pentru ca testul dvs. de limba engleză să vină la timp și pentru a avea timp să reiați testul, dacă este necesar. Nu acceptăm motive de neplăcere sau dificultăți financiare pentru a nu depune sau a relua un test de limba engleză.
Studenti internationali
Pentru studenții UE și internaționali care au nevoie de viză, dacă se obțin scoruri de intrare necondiționate, acceptăm calificări din mai multe țări, precum și o serie de calificări și teste internaționale.
Dacă este necesară o viză de intrare de nivel 4, atunci este nevoie de un SELT, cum ar fi UKVI IELTS. Din acest motiv, recomandăm tuturor studenților de viză de nivel 4 să aleagă testul academic UKVI IELTS ca test de primă soluție.