MA Istorie și limbaj intensiv
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 - 4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 11.980 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă: Marea Britanie / UE 10.170 GBP; În străinătate, 20.930 GBP. Taxe part-time de 2 ani: Marea Britanie / UE 5.085 GBP / an; În străinătate, 10.460 GBP / an. Taxe part-time de 3 ani: Marea Britanie / UE 3.390 GBP / an; În străinătate,
Introducere
Mod de participare: Full-time sau part-time
Acesta este singurul program de masterat în istorie care se concentrează pe studiul Asiei, Orientului Mijlociu și Africa din Marea Britanie și, prin urmare, poate oferi o gamă de cursuri de neegalat despre istoria acestor regiuni. Programul oferă o pregătire solidă în științele istorice.
Poate fi, de asemenea, utilizat cu un limbaj intens Pathway peste doi ani, făcând astfel acest program unic în Europa.
Poate fi combinat cu:
Următoarele Pathways limbaj intensiv sunt disponibile cu istoricul de MA:
- arabic
- japonez
- coreeană
- persană
- Limbi asiatice sud-estice: birmană, indoneziană, thailandeză, vietnameză
- Swahili
- turc
Pentru cine este acest program?
Programul s-ar potrivi studenților cu un interes viu în a afla despre condițiile istorice ale lumii contemporane și în special celor care sunt pregătiți să privească lumea din perspectiva altor oameni și culturi. În timp ce cursul este deschis studenților dintr-o gamă largă de medii, solicitantul ideal ar avea o diplomă UG în Istorie (sau o disciplină conexă), unele cunoștințe de limbi străine, inclusiv limbi asiatice sau africane, și, de preferință, o experiență relevantă în regiune. de specialitate.
Absolvenții vor găsi o gamă largă de opțiuni de carieră deschise lor, în special cele care implică contact intercultural sau internațional, cum ar fi în organizații internaționale, instituții guvernamentale, organizații non-profit și jurnalism, dar și muzee, instituții de învățământ sau sectorul publicării mai general. Ar fi, de asemenea, o pregătire adecvată pentru studenții care se gândesc să înceapă o diplomă de cercetare concentrându-se pe una dintre domeniile regionale sau de actualitate de expertiză reprezentate în departament.
Pathway -ul intensiv de doi ani se adresează studenților care doresc să se angajeze cu Asia, Africa și Orientul Apropiat și Mijlociu într-un mod atât profesional, cât și academic, deoarece cursul intensiv de limbă le-ar permite să ajungă la o cunoaștere aproape pricepută a limba.
Structura
Studenții trebuie să ia 315 de credite în total, cuprinse în 255 de credite predate (dintre care 45 sunt predate în străinătate ca parte a unei școli de vară) și o disertație de 60 de credite (10.000 de cuvinte cu un plan detaliat de disertație de 2.500 de cuvinte în valoare de 10% din nota) pentru acest modul) așa cum este prezentat mai jos.
Există cinci Pathways regionale în cadrul părții Istorie a programului: Africa, Asia de Est, Orientul Apropiat și Orientul Mijlociu, Asia de Sud și Asia de Sud-Est. Dacă aveți întrebări cu privire la cerințele Pathway , vă rugăm să contactați coordonatorul programului.
În primul an, studenții la programele de doi ani intensivi de limbă iau 60 de credite de instruire intensivă a limbii și 60 de credite în disciplină. În timpul verii, participă la o școală de vară în străinătate. În cel de-al doilea an, ei iau alte 30 de credite lingvistice, precum și 60 de credite în disciplină; își completează și disertația în disciplină.
Anul 1 (doi ani cu normă întreagă)
Componenta limbajului
Studenții obțin 60 de credite în limba selectată.
Componenta disciplinei
- Pastele dezbaterilor, istoriile meșteșugării
și
Un modul din lista A de mai jos la valoarea de 15 credite.
și
Un modul din lista eseurilor independente de cercetare în istorie (IREH1).
Vara în străinătate
Elevii participă la o școală de vară în străinătate pentru limba selectată.
Anul 2 (doi ani cu normă întreagă)
Componenta limbajului
Studenții obțin 30 de credite în limba selectată.
Componenta disciplinei
Alegeți un modul (module) din Lista A sau Lista B de mai jos la valoarea de 30 de credite.
și
Alegeți un modul (module) din Lista A sau Lista B de mai jos la valoarea de 30 de credite.
sau
Alegeți un modul (module) din Lista A și Lista IREH1 de mai jos pentru valoarea de 30 de credite.
sau
Alegeți un modul (module) din Opțiunile deschise postuniversitare la valoarea de 30 de credite.
Disertație
Studenții trebuie să completeze o disertație (10.000 de cuvinte).
Lista modulelor (în funcție de disponibilitate)
Module de disertare
- Disertație în istorie
- Disertația în istorie: Africa
- Disertația în istorie: Asia de Est
- Disertație în istorie: Orientul Apropiat și Orientul Mijlociu
- Disertația în istorie: Asia de Sud
- Disertația în istorie: Asia de Sud-Est
Eseu de cercetare independent
Studenții trebuie să facă cel puțin unul dintre aceste eseuri; fiecare eseu este legat de un modul de listă A specificat.
- Eseu de cercetare independentă în istorie 1
- Eseu de cercetare independentă în istorie 2
- Eseu de cercetare independentă în istorie 3
Lista A
- Comparativ / Global
- Realizarea lumii contemporane
- Istoria mediului în Asia
- Curricula colonială: imperiu și educație la SOAS și nu numai
- Africa
- Sclavia în Africa de Vest în secolele XIX și XX
- Perspective istorice privind genul în Africa
- Transformări sociale și culturale în Africa de Sud Începând cu 1945
- Cucerirea colonială și schimbarea socială în Africa de Sud
- Războiul și armata în Africa precolonială
- Războiul și armata în Africa modernă
- Colonialismul și misiunile creștine din Africa: lecturi din arhive
- Apropiat și Orientul Mijlociu
- Dezvoltarea timpurie a islamului: identități emergente și viziune contrară
- Iranul și lumea persană, de la 1400 la 1800
- Iranul și lumea persană, între 1800 și 1979
- Sfârșitul Imperiului în Orientul Mijlociu și în Balcani II
- Întâlnirea cu celălalt: Orientul Mijlociu în perioada cruciată
- Modernitatea și transformarea Orientului Mijlociu I
- Modernitatea și transformarea Orientului Mijlociu II
- Originea islamului: surse și perspective
- Străini în societățile din Orientul Mijlociu Mediu: Minorități, Outcasts sociali și străini
- Limbi și literatură mesopotamiană A: mileniul al treilea
- Limbi și literatură mesopotamiană C: primul mileniu î.Hr.
- Limba sumeriană
- Israelul și palestinienii
- Tendințe moderne în islam
- Citirea istoricilor clasici arabi: teme și tendințe în istoriografia islamică
- Asia de Sud
- Islamul în Asia de Sud
- Sexul, dreptul și familia în istoria Asiei de Sud moderne
- Colonialismul și naționalismul din Asia de Sud
- Corpul și transformarea diferenței coloniale în India Britanică
- Asia de Est
- Cunoașterea și puterea în China modernă timpurie
- Naționalitate și identități concurente din China modernă
- The Making of Modern Korea, 1864-1953
- Cele două Coree din 1953 (PG)
- Asia de Sud-Est
- Armate asiatice și dezvoltare națională
- Războaie asiatice: Al Doilea Război Mondial și Sfârșitul Imperiului (1942-1960)
- Istorii de etnie și conflict în Asia de Sud-Est 1 - Crearea de state și construirea națiunilor
- Istorii de etnie și conflict în Asia de Sud-Est 2 - Perspective non-naționale
Lista B
- Metodologie
- Abilități de producție media (Grupul B)
- Africa
- Religii și dezvoltare
- Politica internațională a Africii
- Guvernul și politica în Africa
- Statul și societatea din Asia și Africa
- Apropiat și Orientul Mijlociu
- Gândirea arabă medievală
- Religie, naționalitate și etnicitate în iudaism
- Familia, munca și timpul liber în iudaismul antic
- Politica comparată a Orientului Mijlociu
- Cultura și societatea Orientului Apropiat și Mijlociu
- Tendințe moderne în islam
- Abordări în istoria intelectuală islamică
- Asia de Sud
- Religiile din India Antică
- Originile și dezvoltarea yoga în India Antică
- Zoroastrianismul: perspective istorice și contemporane
- Templul indian
- Guvernul și politica din Asia de Sud modernă
- Imaginarea Pakistanului (PG)
- Politica culturii în Asia de Sud contemporană
- Asia de Est
- Statul și societatea în procesul politic chinez
- Gândirea budistă din Asia de Est
- Marea Tradiție a Taoismului
- Asia de Sud-Est
- Tradiția manuscriselor Jawi și a malaeziei
- Guvernul și politica din Asia de Sud-Est modernă
Învață o limbă ca parte a acestui program
Programele de licență la SOAS - inclusiv acesta - pot include cursuri de limbi străine în peste 40 de limbi africane și asiatice. Este comanda studenților SOAS a unei limbi africane sau asiatice, care diferențiază SOAS de alte universități.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisii și aplicații
Puteți aplica pentru acest curs prin formularul de cerere online.
Ne propunem să evaluăm o cerere completă și să furnizăm o decizie într-un interval de timp de 5 săptămâni. Studenții de peste mări care necesită o viză de nivel 4 și doresc să se înscrie în SOAS trebuie să țină cont de cererile de viză pot dura câteva săptămâni, deci trebuie să depuneți cererea cât mai curând posibil.
Luarea în considerare a cererii
Întreaga cerere, inclusiv transcrierea și referințele, este luată în considerare înainte de a lua o decizie. Prin urmare, vi se recomandă să trimiteți o cerere completă, inclusiv referințe și transcriere (dacă este necesar). O cerere incompletă va adăuga întârzieri considerabile în procesul de luare a deciziilor.
Studenții vor primi o confirmare a cererii lor. Fiecare cerere este analizată cu atenție și, deși încercăm să răspundem cât mai repede posibil, solicităm studenților să se aștepte să primească un răspuns în termen de cinci săptămâni de la primire.
Candidații care sunt disponibili în Regatul Unit pot fi solicitați pentru un interviu. Lipsa membrilor academici ai personalului (sau a unui caz în concediu de studiu) poate afecta momentul luării deciziilor.
Cerințe de intrare
În mod normal, o diplomă de onoare din clasa a doua superioară a unei universități din Marea Britanie sau o calificare de peste mări a unui standard echivalent obținut după un curs de studii care se întinde pe cel puțin trei ani într-o universitate (sau instituție de învățământ cu rang universitar), în istorie sau o disciplină conexă în domeniul științelor umaniste sau sociale.
Cerințele de intrare în limba engleză
Trebuie să fiți capabil să arătați că limba dvs. engleză este suficient de înaltă pentru a vă implica cu succes și pentru a finaliza cursul dvs. la SOAS . Vă rugăm să rețineți că ne luăm în serios cerințele noastre în limba engleză și nerespectarea exactă a acestora poate duce la respingerea cererii dvs. către SOAS . Nu este posibil să negociați dacă scorurile dvs. sunt sub nivelurile noastre cerute, cu așteptarea ca, deoarece sunt „suficient de aproape”, să fie acceptate. Este important să planificați în mod corespunzător, cu mult timp în avans, pentru ca testul dvs. de limba engleză să vină la timp și pentru a avea timp să reiați testul, dacă este necesar. Nu acceptăm motive de neplăcere sau dificultăți financiare pentru a nu depune sau a relua un test de limba engleză.
Studenti internationali
Pentru studenții UE și internaționali care au nevoie de viză, dacă se obțin scoruri de intrare necondiționate, acceptăm calificări din mai multe țări, precum și o serie de calificări și teste internaționale.
Dacă este necesară o viză de intrare de nivel 4, atunci este nevoie de un SELT, cum ar fi UKVI IELTS. Din acest motiv, recomandăm tuturor studenților de viză de nivel 4 să aleagă testul academic UKVI IELTS ca test de primă soluție.
Galerie
Studenți ideali
Pentru cine este acest program?
Programul s-ar potrivi studenților cu un interes deosebit de a învăța despre condițiile istorice ale lumii contemporane și în special celor care sunt pregătiți să privească lumea din perspectiva altor oameni și culturi. Deși cursul este deschis studenților dintr-o gamă largă de medii, solicitantul ideal ar avea o diplomă UG în istorie (sau o disciplină conexă), unele cunoștințe de străinătate, inclusiv limbi asiatice sau africane și, de preferință, un fundal relevant în regiune. de specialitate.
Absolvenții vor găsi o gamă largă de opțiuni de carieră deschise lor, în special cele care implică contact intercultural sau internațional, cum ar fi în organizații internaționale, instituții guvernamentale, organizații non-profit și jurnalism, dar și muzee, instituții de învățământ sau sectorul publicării mai general. Ar fi, de asemenea, o pregătire adecvată pentru studenții care se gândesc să înceapă o diplomă de cercetare concentrându-se pe una dintre domeniile regionale sau de actualitate de expertiză reprezentate în departament.
Pathway -ul intensiv de doi ani se adresează studenților care doresc să se angajeze cu Asia, Africa și Orientul Apropiat și Mijlociu într-un mod atât profesional, cât și academic, deoarece cursul intensiv de limbă le-ar permite să ajungă la o cunoaștere aproape pricepută a limba.
Admitere
Curriculum
Structura
Studenții trebuie să ia 315 credite în total, compuse din 255 de credite predate (dintre care 45 sunt predate în străinătate, ca parte a unei școli de vară) și o dizertație de 60 de credite (10.000 de cuvinte cu un plan detaliat de disertație de 2.500 de cuvinte în valoare de 10% din punctaj). pentru acest modul) după cum este prezentat mai jos.
Există cinci Pathways regionale în partea Istorie a programului: Africa, Asia de Est, Orientul Apropiat și Orientul Mijlociu, Asia de Sud și Asia de Sud-Est. Dacă aveți întrebări despre cerințele Pathway , contactați organizatorul programului.
În primul lor an, studenții de la programele de limbă intensivă de doi ani iau 60 de credite de predare intensivă a limbii și 60 de credite la disciplină. În timpul verii, ei participă la o școală de vară în străinătate. În al doilea an, ei iau alte 30 de credite de limbă, precum și 60 de credite la disciplină; își finalizează și disertația la disciplină.
Anul 1 (doi ani cu normă întreagă)
Componenta limbajului
Elevii iau 60 de credite în limba selectată.
Componenta Disciplinei
- Dezbaterea trecutului, crearea de istorii
și
Un modul din Lista A de mai jos la valoarea de 15 credite.
și
Un modul din Lista de eseuri independente de cercetare în istorie (IREH1).
Vara in strainatate
Elevii participă la o școală de vară în străinătate pentru limba selectată.
Anul 2 (doi ani cu normă întreagă)
Componenta limbajului
Elevii iau 30 de credite în limba selectată.
Componenta Disciplinei
Alegeți un modul(e) din Lista A sau Lista B de mai jos, în valoare de 30 de credite.
și
Alegeți un modul(e) din Lista A sau Lista B de mai jos, în valoare de 30 de credite.
sau
Alegeți un modul(e) din Lista A și Lista IREH1 de mai jos, în valoare de 30 de credite.
sau
Alegeți un modul(e) din Opțiuni deschise postuniversitare în valoare de 30 de credite.
Disertație
Studenții trebuie să finalizeze o disertație (10.000 de cuvinte).
Lista modulelor (în funcție de disponibilitate)
Module de disertație
- Teza de istorie
- Teză de istorie: Africa
- Teză de istorie: Asia de Est
- Teză de istorie: Orientul Apropiat și Mijlociu
- Teză de istorie: Asia de Sud
- Teză de istorie: Asia de Sud-Est
Eseu de cercetare independentă
Studenții trebuie să facă cel puțin unul dintre aceste eseuri; fiecare eseu este legat de un modul specificat Lista A.
- Eseu de cercetare independentă în istorie 1
- Eseu de cercetare independentă în istorie 2
- Eseu de cercetare independentă în istorie 3
Lista A
- Comparativ/Global
- Crearea lumii contemporane
- Istoria mediului în Asia
- Curricula colonială: imperiu și educație la SOAS și nu numai
- Africa
- Sclavia în Africa de Vest în secolele al XIX-lea și al XX-lea
- Perspective istorice asupra genului în Africa
- Transformări sociale și culturale în Africa de Sud din 1945
- Cucerirea colonială și schimbarea socială în Africa de Sud
- Războiul și armata în Africa precolonială
- Războiul și armata în Africa modernă
- Colonialismul și misiunile creștine în Africa: lecturi din arhive
- Aproape și Orientul Mijlociu
- Dezvoltarea timpurie a islamului: identități emergente și viziune conflictuală
- Iranul și lumea persană, 1400-1800
- Iranul și lumea persană, 1800 până în 1979
- Sfârșitul Imperiului în Orientul Mijlociu și Balcani II
- Întâlnirea celuilalt: Orientul Mijlociu în perioada cruciadelor
- Modernitatea și transformarea Orientului Mijlociu I
- Modernitatea și transformarea Orientului Mijlociu II
- Originea islamului: surse și perspective
- Externi în societățile medievale din Orientul Mijlociu: minorități, proscriși sociali și străini
- Limbi și literatura mesopotamiene A: mileniul trei
- Limbi și literatura mesopotamienă C: primul mileniu î.Hr
- Limba sumeriană
- Israelul și palestinienii
- Tendințe moderne în islam
- Citirea istoricilor arabi clasici: teme și tendințe în istoriografia islamică
- Asia de Sud
- Islamul în Asia de Sud
- Gen, dreptul și familia în istoria Asiei de Sud moderne
- Colonialism și naționalism în Asia de Sud
- Corpul și crearea diferenței coloniale în India britanică
- Asia de Est
- Cunoașterea și puterea în China modernă timpurie
- Națiunea și identitățile concurente în China modernă
- Crearea Coreei moderne, 1864-1953
- Cele două Corei din 1953 (PG)
- Asia de Sud-Est
- Armatele asiatice și dezvoltarea națională
- Războaiele asiatice: al doilea război mondial și sfârșitul Imperiului (1942-1960)
- Istoriile etniei și conflictelor în Asia de Sud-Est 1 - Crearea statelor și construirea națiunilor
- Istoriile etniei și conflictelor în Asia de Sud-Est 2 - Perspective non-naționale
Lista B
- Metodologie
- Abilități de producție media (grupa B)
- Africa
- Religii și dezvoltare
- Politica internațională a Africii
- Guvernul și politica în Africa
- Stat și societate în Asia și Africa
- Aproape și Orientul Mijlociu
- Gândirea arabă medievală
- Religie, națiune și etnie în iudaism
- Familia, munca și timpul liber în iudaismul antic
- Politica comparată a Orientului Mijlociu
- Cultura și societatea din Orientul Apropiat și Mijlociu
- Tendințe moderne în islam
- Abordări în istoria intelectuală islamică
- Asia de Sud
- Religiile Indiei antice
- Originile și dezvoltarea yoga în India antică
- Zoroastrismul: perspective istorice și contemporane
- Templul indian
- Guvernul și politica Asiei de Sud moderne
- Imaginând Pakistanul (PG)
- Politica culturii în Asia de Sud contemporană
- Asia de Est
- Statul și societatea în procesul politic chinez
- Gândirea budistă din Asia de Est
- Marea Tradiție a Taoismului
- Asia de Sud-Est
- Jawi și tradiția manuscrisului malaysian (Maeștri)
- Guvernul și politica din Asia de Sud-Est modernă
Învață o limbă ca parte a acestui program
Programele de studii de la SOAS - inclusiv aceasta - pot include cursuri de limbi străine în peste patruzeci de limbi africane și asiatice. Este SOAS cunoașterea unei limbi africane sau asiatice de către studenți, ceea ce îl diferențiază pe SOAS de alte universități.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.