SCOPE-001.jpg

În lumea schimbătoare rapidă a secolului XXI, perspectivele de învățământ și educație care apar în lumile lumii oferă un impuls urgent profesioniștilor de a se redefini pe ei înșiși și pe practica lor. Astăzi și profesioniștii de mâine se confruntă cu noi cerințe și așteptări în modul în care acestea navighează realități complexe și oportunități de a conduce ambele transformări pentru ei înșiși și în lumea învățării.

Cum putem hrăni în noi înșine o conștiință de a ne adapta, de a ne îmbrățișa incertitudinile, de a deveni facilitatori și lideri ai transformării?

Vizăm specializarea "Design în educație" ca o oportunitate de învățare pentru profesioniștii care caută să răspundă nevoilor dinamice și în schimbare ale societăților de învățare și un mijloc de susținere a practicii lor critice și reflective. Prin urmare, viziunea este de a dezvolta profesioniști în domeniul educației și în domeniile conexe de învățare care sunt:

  • pe întreaga durată a anchetei despre sine și practica lor
  • designeri ai noilor lumi de învățare
  • inovatori creativi în cadrul paradigmelor și cadrelor educaționale emergente
  • membrii activi și în rețea din comunitățile de medici reflectorizanți și
  • căutători de măiestrie personală.

Acest curs concepe un viitor de învățare care este fondat în ideile și principiile sistemelor de gândire, conștientizare în practică, cunoaștere întrupată și tacită. Acesta este conceput pentru a oferi oportunități profesioniștilor de a dezvolta o sensibilitate de proiectare în cadrul locului de muncă și al practicii lor.

Valori cheie

" Viața nu va fi o piramidă cu apexul susținut de fund, ci va fi un cerc oceanic al cărui centru va fi individul mereu gata să piară pentru sat, acesta din urmă gata să piară pentru cercul satelor, până la urmă totul devine o viață compusă din indivizi, niciodată agresivi, dar niciodată umili, împărtășind măreția cercului oceanic din care sunt unități integrale " .
- MK Gandhi

Specializarea în cursul Design în Educație se înrădăcinează în următoarele valori fundamentale:

  • Deschiderea și dezlănțuirea
  • Mindfulness și introspecție
  • Empatia și Rezistența
  • Participare și colaborare
  • Liniștea și Totalitatea
  • Egalitate și universalitate

Cine trebuie să candideze pentru specializarea Curs de proiectare în educație?

Specializarea în cursul Design in Education este special conceput pentru persoanele din următoarele domenii de activitate:

Sectorul K-12 (școli naționale și internaționale): Profesori, lideri instituționali, designeri de curriculum și designeri instructori. De asemenea, pentru specialiști, consilieri, consultanți educaționali, inovatori și antreprenori care lucrează cu școli.

Sectorul învățământului superior: educatori de proiectare în școli de proiectare, lectori, profesori, lideri instituționali, designeri de curriculum și designeri instructivi.

Sectorul educației non-formale: dezvoltatori de conținut, dezvoltatori de programe și facilitatori în centre de învățare formală și informală, art

Sector de educație corporativă / profit: dezvoltatori de conținut, designeri instituționali, designeri instructori, formatori din edituri, unități de formare, asociații antreprenoriale în domeniul platformelor digitale

Moduri de învățare oferite de specializarea Curs de proiectare în educație

Specializarea în cursul Design in Education este un curs bazat pe cercetare bazat pe cercetare, care permite practicanților (atât novici cât și celor cu experiență) să-și dezvolte și să-și extindă practica profesională. Acesta este oferit în patru moduri de participare a studiourilor la fața locului și tutoriale cu practică pe bază de cercetare într-un proiect de teren.

PG_MA_PP_Modes_Diagram2018_PPDE.jpg

Note privind modurile de participare:

Modul 1: Două săptămâni pe semestru de participare la fața locului

Acest mod este conceput pentru practicienii cu o înclinație puternică de studiu independent și pentru care perioada de studiu periodică intensivă pe termen scurt este cea mai viabilă. Practicanții ar trebui să planifice două săptămâni de studiu la Srishti, Bangalore, la începutul fiecărui semestru. Această perioadă include o prezentare generală a cursului, o introducere în faza 1 a semestrului, împreună cu orientări pentru cercetare bazată pe practici și sarcini pe teren.

Modul 2: Cinci săptămâni SAU sapte săptămâni pe an universitar de participare la fața locului

Acest mod este destinat practicanților pentru care o perioadă mai intensă de studii la fața locului în fiecare an universitar este de preferat. Cei care aleg 5 săptămâni de participare la fața locului vor completa prima fază a semestrului ciudat și vor obține o introducere în unitățile de învățare semestriale, împreună cu îndrumări pentru cercetări bazate pe practici și pentru misiuni pe teren. Cei care selectează modul de 7 săptămâni pot beneficia de două săptămâni de atelier la Srishti pentru cursurile lor electives.

Modul 3: 9 luni de participare la fața locului începând cu începutul cursului

Acest mod este destinat practicanților din setările internaționale. Este, de asemenea, deschis pentru practicanții din India. Proiectul facilitează finalizarea cursurilor din primul semestru împreună cu Faza 1 a semestrului 2. În plus, practicienii vor fi încurajați să găsească și să lucreze la un proiect. Vor fi furnizate linii directoare pentru cercetarea bazată pe practici și misiuni pe teren pentru perioada ulterioară.

Structura / componentele cursului

Posibilitățile de învățare în specializarea Cursul Design în Educație sunt încorporate în următoarele structuri:

  1. Tutoriale: Cursuri de master, ateliere, seminarii și unități de studiu, inclusiv MOOCs, Gândiți-vă căutări, Webinare etc.
  2. Studiouri, laboratoare și cercuri: spații imorale și forumuri care încurajează realizarea, experimentarea, conversațiile, gândirea și simțul ființei.
  3. Cercuri de cerc: oportunități participative pentru dialog și recenzii care pot fi facilitate și independente, față-în-față sau prin intermediul blogurilor, conversații la bordul discuțiilor, crearea de wiki.
  4. Practica: Experiența, întruchiparea, cercetarea pe teren, care ar putea include și faptul că la locul de muncă.
  5. Electives: Angajare în afara cadrului disciplinar, care permite extinderea și construirea conexiunilor. Poate include vizite la expoziții, teatre, locuri, discuții, plimbări, participări la ateliere, studiouri, conferințe și reședințe.
  6. Portofoliu: Dezvoltarea unui corp de lucru reflectiv și curate, care reprezintă dovada creșterii, dezvoltării și aplicării cercetării în practica profesională pe durata cursului.
  7. Disertație ca Stăpânire personală: Cercetarea bazată pe practici și documentația sa; disertație și viva voce

Abordări de învățare

Specializarea în proiectarea în educație a pedagogiilor primare, cum ar fi Slow Design, Play, și Story, Mindfulness and Making. Este conceput pentru a răspunde diverselor stiluri de învățare și se bazează pe principiile Designului Universal pentru Învățare, atât în ​​componentele sale principale, cât și în experiențele de învățare pentru studenți. Cursul este conceput pentru ca elevii să experimenteze potențialul și puterea:

  • Efectuarea, înțelegerea și practica reflexivă
  • Companiile compasionale, critice și colaborative
  • Abordări interdisciplinare și transdisciplinare
  • Maestru personal și profesional

Acest curs va oferi oportunități pentru educatori ca facilitatori, designeri, DIYers (do-it-yourself) și DIWOers (do-it-with-others), curatori, hackeri, gameri, artiști, nativi digitali, povestitori, gânditori creativi.

Capabilități

DUPĂ ÎNCHEIEREA SUCCESĂ A ACESTEI CURSURI DE CURS, AU DEZVOLTAT URMĂTOARELE CAPACITĂȚI:

  • Învățarea generatoare (de exemplu, schițe conceptuale, prototipuri, jurnale, forumuri de discuții, platforme digitale, podcast-uri, videocastă, construirea proto-teoriei etc.) prin întrebări, desene, joc, dialoguri, rațiune, imaginație, frumusețe și estetică.
  • Adaptați-vă și revigorați-vă prin căutarea de noi experiențe, implicarea în diferite tradiții de gândire, experimentarea și reconfigurarea propriilor practici
  • Depășiți vulnerabilitățile prin setare
  • Practicarea pedagogiilor incluzive și umanizatoare prin abordări participative (facilitare, co-design, co-creație


SCOPE-5.jpg

Oportunități

Absolvenții cursului de Design în Educație vor fi pregătiți să lucreze:

În cadrul sectorului K-12 (în școlile naționale și internaționale)

  • Profesori / lideri instituționali
  • Curriculum Designeri / Designeri instructivi
  • Specialiști / Consultanți / Consultanți educaționali
  • Inovatori / Antreprenori

În sectorul învățământului superior ca

  • Design educatori în școli de design
  • Prelegeri / profesori / lideri instituționali
  • Curriculum Designeri / Designeri instructivi

În sectorul educației non-formale (în centrele de învățământ formal și informal, art

  • Dezvoltatori de conținut
  • Dezvoltatori de programe
  • facilitatorii

Sectorul educației corporative / pentru profit (edituri, unități de formare, inițiative antreprenoriale în domeniul platformelor digitale

  • Dezvoltatori de conținut
  • Designeri instituționali
  • Instructori de design
  • Formatori

Cereri

Acest curs este condus de Padmini Nagaraja .
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați pe e-mail Padmini Nagaraja la padmini@srishti.ac.in

Program predat în:
  • Engleză

Vezi 28 mai multe cursuri de la Srishti Institute of Art, Design and Technology »

Ultima actualizare Ianuarie 27, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Iulie 2020
Duration
După locații
După dată
Start Date
Iulie 2020
Termen limită de aplicare

Iulie 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date