MA în practici de proiectare: Pathway - comunicare vizuală

Generalități

Programul de descriere

ma-visual-communication-01.jpg

Absolvenții tineri de artă aplicată, artă comercială, design grafic și design de comunicare vizuală adesea simt nevoia de a ieși din cerințele zilnice ale profesiei de a se angaja în învățarea nouă, de a experimenta și de a-și îmbunătăți capacitățile creative și de a-și îmbunătăți gândirea și abilitățile astfel încât să-și transforme abilitățile și să devină practicieni competenți. Specializarea în comunicarea vizuală va permite unui astfel de absolvent să integreze modelele existente de gândire și de a face cu tehnologii și metode emergente în domeniul comunicării vizuale. Cursul va oferi tinerilor absolvenți abilități profesionale agile, va deveni sensibil însuflețit, înclinat artistic și orientat spre proces în domeniul comunicării vizuale.
Studiul naturii procesării și înțelegerii informațiilor vizuale formează baza acestui curs. Elevii intersectează învățarea lor cu șase domenii cheie ale designului de comunicare vizuală: estetică, funcțională, istorică, simbolică, perceptuală și culturală. Disciplina comunicării vizuale se concentrează pe furnizarea de competențe de bază în dezvoltarea alfabetizării vizuale, a gândirii vizuale, a percepției vizuale, a imaginilor și a reprezentării. Procesele de proiectare, metodele de cercetare, istoria și teoriile de design formează blocurile pentru dezvoltarea de strategii cuprinzătoare și de succes de branding și materiale de comunicare creativă.
Curriculum-ul abordează comunicarea vizuală prin cadre teoretice care nu numai că informează și consolidează practica, dar încurajează, de asemenea, studenții să pună în discuție normele și să limiteze limitele tradiționale. Cursul va oferi o platformă pentru a utiliza gândirea de proiectare pentru a sparge regulile, pentru a exprima idei unice, a pune la îndoială norme și a explora și a experimenta cu instrumentele și metodele de comunicare vizuală. Elevii vor experimenta astfel designul atât ca o activitate societală complexă, corporatistă, cât și ca o căutare intensă, exploratorie, personală a sensului.

Valorile cheie ale acestui curriculum sunt:

  • Construiți pe baza și înțelegerea designului ca disciplină.
  • Explorați principiile de artă Gestalt
  • Oferiți o înțelegere puternică a istoriei artei
  • Învățați să decodificați, să înțelegeți și să creați semnificații printr-o varietate de forme vizuale
  • Modalități de analiză a sensului și a comunicării prin cercetare, analiză și gândire critică.

Cine este pentru?

Absolvenții de artă

Modele de învățare oferite de specializarea curs de comunicare vizuală

PG_MA_PP_Modes_Diagram2018_PPVC.jpg

Structura / componentele cursului

Posibilitățile de învățare în specializarea cursului de comunicare vizuală sunt încorporate în următoarele structuri:

Tutoriale și studiouri: Tutorialele sunt formate din cursuri de master, seminarii și ateliere online. Tutorialele sunt spații de învățare conduse de facultate unde elevii dezvoltă abilități și cunoștințe disciplinare de bază. Tutorialele sunt concepute pentru a încuraja elevii să creeze în mod colaborativ și creativ soluții pentru plicuri complexe, stratificate și contextuale. Cursurile "Face-to-face" vor furniza unități de învățare de bază oferite în sălile de clasă la campusul Srishti timp de două zile în fiecare săptămână. Fiecare tutorial va dura 4 ore și va fi programat în zilele de vineri și sâmbătă. Acest lucru va asigura faptul că un profesionist care muncește își pierde doar o zi lucrătoare în fiecare săptămână. Tutorialele conduc la studiouri, unde studenții lucrează la misiuni și proiecte care sunt fie activități individuale, fie de grup, care promovează realizarea, experimentarea și învățarea prin practică. Studiourile nu vor fi mentorate de către facultate și, în medie, elevii vor trebui să dedice între 20 și 30 de ore de lucru în studio în fiecare săptămână

Critici: acestea vor fi sesiuni de conducere, discuții și forumuri pentru a încuraja prezentarea de lucrări creative, conversații, gândire și sens. Sesiunile de critică pot fi față-în-față, precum și online, prin intermediul blogurilor, al discuțiilor la bordul discuțiilor și al seminariilor web.

Practică: aceasta include angajarea experimentală, întruchipată și fizică ca un profesionist de lucru sau de auto-studiu și de documentare reflectorizantă (de exemplu, documentarea ideilor și a proiectelor prin schițe și note, și menținerea blogurilor reflective).

Webinarii: forumuri pentru primirea de feedback cu privire la proiectele întreprinse și pentru prezentarea și apărarea unei lucrări scrise și a unei dizertații ca răspuns la o anumită situație, context sau propunere.

Electives: Angajare în afara spațiului de lucru care permite extinderea și construirea conexiunilor. Aceasta poate include vizite la expoziții, locuri, discuții, plimbări, participarea la ateliere și studiouri. De asemenea, include opțiunea de a lua o altă unitate sau curs într-un curs paralel de practică profesională (cum ar fi conservarea patrimoniului, filme, gândirea de proiectare etc.).

Portofoliu: Dezvoltarea unui corp de lucru reflectiv și curate, care reprezintă o practică profesională pe o perioadă de timp.

Disertație ca Personal Mastery: Proiect de cercetare / proiectare pe bază de practică și documentația, disertația și vocea voce în ultimul semestru.
ma-vizual-comunicare-03.jpg

Abordarea învățării

Discuțiile bazate pe învățare, învățarea prin formare și învățarea bazată pe proiecte reprezintă unele dintre instrumentele pedagogice folosite pentru a crea perspective asupra situațiilor reale și nevoilor industriei. Abordarea de învățare va cuprinde gândirea de proiectare, cercetarea designului, înțelegerea profundă a principiilor cunoașterii și percepției și gândirea creativă, în combinație cu gândirea contextuală. Cursul pregătește elevii să participe și să funcționeze în domeniile creativității și comunicării vizuale prin mass-media tipărite și digitale prin instruirea și expunerea acestora la diverse abilități cum ar fi, dar fără a se limita la, Design Thinking

Învățarea este condusă de angajamentul cu teorii, metodologii și abilități avansate ale gândirii de proiectare, gândirii critice, cercetării și analizei, reflecției și documentației

• Despachetați semnificația

  • Modalități de analiză a sensului și a comunicării prin cercetare, analiză și gândire critică
  • Studiul teoretic al Semioticei, denotării, conotației și simbolismului vizual
  • Studierea reperelor istorice și a influențelor sale asupra modurilor de comunicare, culturii vizuale și alfabetizării vizuale

• Construiți semnificația

  • Visual Narratives, Image Making, interacțiunea tipului și a imaginii pentru a face sens
  • Construirea și modelarea semnificației folosind simboluri, pictograme, pictograme, motive și modele
  • Construirea și modelarea sensului în comunicații pentru publicitate și marketing
  • Design de fonturi, vizualizare de date, povestire, reprezentare conceptuală

• Interplay

  • Explorați medii variate pentru expresia vizuală
  • Transformarea formelor și a semnificațiilor
  • Examinarea influențelor critice și esențiale

Capabilități

DUPĂ ÎNCHEIEREA SUCCESĂ A ACESTEI CURSURI DE CURS, AU DEZVOLTAT URMĂTOARELE CAPACITĂȚI:

  • Creativ, comunicator vizual, care acordă atenție detaliilor și a cărui muncă demonstrează integritate vizuală și formală.
  • Un practician reflexiv care respectă standardele etice și profesionalismul în comunicare, angajament, metode și rezultate.
  • Funcționează fără a pierde vocea personală.
  • Preluarea riscurilor și aventurieri în explorarea noilor forme și semnificații.
  • Lucrarea răspunde nevoilor utilizatorilor în contextul mediului, cultural, economic și istoric.
  • Articulați în limbajul vizual folosind formularul, forma, culoarea, compoziția, tipografia și dezvoltați atenția asupra detaliilor
  • Un comunicator vizual versatil a cărui lucrare cuprinde medii tipărite și electronice cu cunoștințe și înțelegere a fiecărui mediu.
  • Angajați-vă în cercetare cu o minte interogantă și analiză metodică pentru a identifica nevoile, a genera perspective și a propune soluții

Oportunități

Absolvenții MA în comunicare vizuală la Srishti vor putea să contribuie și să facă o diferență pozitivă într-o varietate de industrii de servicii creative, cum ar fi Branding

Cereri

Acest curs este condus de Kumkum Nadig , Dean

Ultima actualizare Ianuarie 2019

Despre facultate

Srishti Institute of Art, Design, and Technology is a non-residential institution founded in 1996 by the Ujwal Trust with the objective of providing art and design education in an environment of creat ... Citeste mai mult

Srishti Institute of Art, Design, and Technology is a non-residential institution founded in 1996 by the Ujwal Trust with the objective of providing art and design education in an environment of creativity to maximize the individual’s potential.The Ujwal Trust also manages Srishti's sister institution, the prestigious Mallya Aditi International School. Citește mai puţin