Misiunea programului de învățământ, design și tehnologie al Universității Georgetown este de a oferi studenților noștri o bază profundă în ceea ce privește instrumentele și teoria designului de învățare, inovarea tehnologică, analiza învățării și leadershipul în învățământul superior. experiențe de învățare inovatoare pentru toți elevii.
Peisajul învățământului superior este complex și se schimbă în permanență, punând provocări cu privire la ceea ce înseamnă a fi un profesor eficient și un cursant de succes. Maestru în învățare, proiectare și tehnologie a fost construit de la bază pentru a oferi studenților o bază largă conceptuală în teoriile de învățare și de predare cuplat cu experiența în lumea reală în dezvoltarea facultății, tehnologia educațională și proiectarea de instruire. Programul este gestionat de Centrul pentru noi modele de învățare și bursă din cadrul Georgetown (CNDLS) și are distincția de a fi primul program de învățământ, proiectare și tehnologie care a început într-un centru pentru excelență în predare și inovație tehnologică. Prin intermediul proiectelor de proiectare și a îndrumărilor, elevii din program vor învăța din experiența de 17 ani a Centrului, care lucrează cu facultăți, departamente și studenți pentru a răspunde provocărilor cu care se confruntă învățământul superior și succesul studenților. Cu ajutorul instrumentelor și a cunoștințelor pe care le obțin din program, elevii vor fi pregătiți să navigheze în aceste provocări și să-și desfășoare o carieră în designul de instruire și învățare, tehnologie de instruire, analiză de învățare, dezvoltare de programe online, administrarea învățământului superior și multe altele.
Un curriculum diversificat pentru o implicare profundă
Complexitatea mediului dinamic al învățământului superior necesită o gamă largă de cunoștințe în toate aspectele legate de învățare și design. Având în vedere acest lucru, Master of Arts în învățare, proiectare și tehnologie oferă un curriculum de bază diversă, precum și mai multe piese pentru un angajament mai concentrat.
Valorile principale care conduc programul nostru
Învățarea și designul se bazează pe convingerea că instituțiile de învățământ superior au responsabilitatea de a gândi intenționat despre învățare și despre dezvoltarea holistică a studenților.
Programul nostru cuprinde metodele de design instructiv, recunoscând în același timp nevoia de inovare care răspunde provocărilor emergente și nedefinite cu care se confruntă studenții și facultățile. Procesele noastre permit studenților să integreze teoria și practica și să reflecteze asupra propriei învățări, facilitând experiențele transformatoare care se află în centrul educației centrate pe învățare. Ne angajăm să pregătim designeri creativi, inovatori și lideri care sunt pregătiți să dezvăluie provocările învățării și să modeleze viitorul învățământului superior.
Academicienii
Programul de masterat în învățare, proiectare și tehnologie începe prin stabilirea unui vocabular comun și a bazei de cunoștințe. Începând cu un nucleu de cursuri care schițează contururile subiectelor critice în analiza de învățare și proiectare-analiză a datelor, tehnologie și inovație, leadership și design-elevii de proiectare se vor muta într-una din cele patru piste care săpare mai adânc în provocările și oportunitățile unei zone de muncă în domeniu.
Cursurile de masterat în învățare, proiectare și tehnologie combină cerințele de bază la nivel de program cu cursuri la nivel de curs și electives pentru un total de 36 ore de credit. Acesta echilibrează atât perspectivele teoretice cât și cele aplicate și angajează studenții în practică reflectivă și integrativă pe tot parcursul studiilor.
Program Core: 12 ore de credit • 4 cursuri
Elevii iau patru cursuri care formează nucleul programului. Aceste cursuri oferă studenților oportunități de a explora mai multe perspective în legătură cu pistele programului - Designul de învățare, Inovația tehnologică, Analiza învățării și Leadershipul în învățământul superior. Cursurile de bază permit studenților să construiască o bază comună de cunoștințe și limbă pentru a se angaja în discurs care provoacă perspectivele actuale în învățare și proiectare pentru a conduce disciplina înainte.
Track Core: 12 ore de credit • 2 cursuri necesare cursuri Design Studio
În fiecare pistă, elevii iau două cursuri necesare care formează nucleul piesei. Aceste două cursuri îi angajează pe cursanți în explorarea în continuare a conceptelor-cheie și a aplicațiilor în raport cu piesa selectată. În timp ce cele două cursuri necesare în fiecare piesă se concentrează pe înțelegerea mai aprofundată a disciplinei, Design Studio, o cerință de bază pe tot parcursul anului, le permite elevilor să aplice ceea ce învață în domenii de interes specific pentru fiecare elev.
Electives: 12 ore de credit
Studenții noștri vor avea posibilitatea de a explora propriile domenii de interes prin luarea a 12 ore de ore de electives. Bazându-se pe cunoștințele și experiența lor în cursurile cerute, elevii vor alege electives pentru a-și aprofunda înțelegerea și angajamentul cu alte perspective variate în domeniu.
ePortfolios
Componenta ePortfolio a programului MLDT oferă studenților modalități de a determina cine sunt ca practicieni reflectorizanți și modalități de a-și stabili propria prezență în domeniu. Fiecare student este așteptat să-și elaboreze și să dezvolte ePortofoliul pentru a capta și a face vizibil procesul de învățare și rezultatele acestuia. În timpul orientării spre program, elevii își vor crea propriul domeniu la domiciliul georgetown.domains și își vor construi prezența digitală pe parcursul celor 2 ani de experiență studențească. Acest spațiu digital este integrat cu cursuri și Design Studio. Elevii vor folosi ePortofoliile lor pentru a include dovezi ale învățării lor și vor reflecta asupra propriei lor practici.
Lista cursurilor
Program Core
Metode de învățare și design (3 credite)
Inovația tehnologică prin design (3 credite)
Studiul Analytics (3 credite)
Proiectarea viitorului (universităților) universității (3 credite)
Cursuri de curs
Teorii, modele de proces și strategii (3 credite) LD
Maparea curriculum-ului (3 credite) LD
Studiu de design de învățare (6 credite) LD
Tehnologie
Proiectarea și dezvoltarea experienței cursanților (3 credite) IT
Studiu de design (6 credite) IT
LD: Traseu de design pentru învățare
IT: Inovație tehnologică
opţionale
Bursa de predare și învățare (3 credite)
Învățarea și Curriculum-ul Disciplinei (3 credite)
Narativă pentru învățare (3 credite)
Design online de învățare (3 credite)
Proiectare pentru rezultate formale (3 credite)
Proiectare pentru justiție socială (3 credite)
Etica inovației tehnologice (3 credite)
Gaming to Learn (3 credite)
Admitere
De ce să aplicați MLD?
Cu lunga istorie de inovare a Georgetown în predare și învățare, MA în învățare, proiectare și tehnologie este unic gata să pregătească următoarea generație de lideri în învățământul superior, inovare și design. În calitate de student, veți avea ocazia să:
Aflați de la un curriculum interdisciplinar, de la care veți câștiga și aplica instrumente critice în designul de învățare, inovarea tehnologică, analiza învățării și conducerea învățământului superior;
Faceți parte dintr-un program de design care este inspirat de valorile fundamentale ale Universității Georgetown care dau atenție și atenție tuturor aspectelor vieții unui student și sunt infuzate cu un angajament față de justiția socială și de a face bine în lume;
Colaborați cu și dobândiți cunoștințe de la personalul cu experiență la Centrul pentru noi modele în domeniul învățării și burselor (CNDLS);
Aflați de la facultate o varietate de discipline, oferind perspective și experiențe unice;
Experimentați-vă cu idei noi în Design Studio de ani și dezvoltați propriul proiect de inovare aplicat într-o zonă de interes;
Dezvoltați un portofoliu digital care să reprezinte amploarea și complexitatea experienței dvs. pentru a prezenta angajatorilor viitori pe măsură ce vă desfășurați o carieră în domeniu;
Faceți parte dintr-un program nou și unic, construit pe o experiență de 17 ani care lucrează pentru a dezvolta inovația academică în campusul din Georgetown.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim cererea la Master of Arts în învățare, design și tehnologie!
CERTIFICAREA DE APLICARE
Pentru a aplica cu succes în program, solicitanții trebuie să includă:
APLICAȚIE ONLINE Finalizați aplicația online pentru Școala de Arte și Științe din Georgetown Graduate.
CURRICULUM VITAE (CV) Încărcați un CV sau Curriculum Vitae (CV) cu aplicația dvs. online.
RECOMANDĂRI Trimiteți 3 recomandări. Cel puțin unul ar trebui să provină dintr-o sursă academică și cel puțin dintr-o sursă de muncă.
TRANSCRIPTE OFICIALE Transmiteți transcrierile oficiale ale tuturor lucrărilor dincolo de școala secundară. Solicitanții internaționali care frecventează instituții din afara Statelor Unite sunt încurajați să transmită documente transmise sub forma evaluărilor ICAP ale Serviciilor Mondiale de Educație (WES).
ENGLEZA CERINȚE DE PROFESIUNE ÎN LIMBA ENGLEZĂ (STUDENȚI INTERNAȚIONALI) Trimiteți un test oficial al limbii engleze ca limbă străină (TOEFL) SAU un scor oficial al limbii engleze de testare a limbii engleze (IELTS).
DECLARAȚIE ACADEMICĂ Încărcați o declarație academică care explică motivul pentru care MLDT este programul pentru dvs. Lungimea maximă este 500 de cuvinte.
SCURT SAMPLE Încărcați o mostră de scriere care reflectă capacitatea dvs. de a gestiona scrierea academică de nivel înalt și de a produce analiza critică originală.