MA în afaceri internaționale
Cracow University of Economics
Informatie cheie
Locația campusului
Kraków, Polonia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
PLN 10.000 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
* pentru candidații admiși pe baza regulilor aplicabile resortisanților polonezi: 2500 PLN / semestru; pentru candidații admiși în baza deciziei rectorului - 1500 EUR / semestru
Introducere
fotografie amabilitate a Cracow University of Economics din Cracow University of Economics (CUE)
Informații scurte:
- Programul se concentrează pe înțelegerea tiparelor economice și sociale și a fenomenelor referitoare la economia mondială și rolul organizațiilor de stat și internaționale, precum și pe diverse strategii de management aplicate pe piețele internaționale;
- Acesta acoperă aspecte actuale precum: integrare monetară europeană, crize financiare internaționale, investiții străine directe, antreprenoriat, responsabilitate socială corporativă, gestionarea produselor și a mărcilor, piețele internaționale de mărfuri;
module
- Comunicare avansată de afaceri în engleză
- Economie avansată
- Economie internațională avansată
- Corporate Finance
- Econometrie
- Globalizarea și regionalizarea în economia mondială
- Comunicare interculturală în afaceri și management
- Prognoză și simulări internaționale
- Logistica internațională
- Relații politice internaționale
- Drept public internațional
- Statistici internaționale
- Filosofia socială
- Investiții corporative / Finanțare corporativă avansată
- Atelier de instruire creativitate / managementul riscului
- Antreprenoriat și Planificare de risc nou / Management antreprenorial
- Integrare monetară europeană / crize financiare internaționale
- Managementul internațional al resurselor umane / Instituțiile euro-atlantice și sistemul european de securitate
- Management strategic / Strategii în afaceri internaționale
- Responsabilitatea socială corporativă în afaceri internaționale / antreprenoriat social în economia globală
- Investiții străine directe în țările Europei Centrale și de Est / Afaceri în regiunea Mării Baltice
- Piețele de mărfuri internaționale / piețele imobiliare internaționale
- Managementul produselor în afaceri internaționale / managementul mărcilor internaționale
- Proiect de master de cercetare
fotografie amabilitate a Cracow University of Economics din Cracow University of Economics (CUE)
fotografie amabilitate a Cracow University of Economics din Cracow University of Economics (CUE)
fotografie amabilitate a Cracow University of Economics din Cracow University of Economics (CUE)
fotografie amabilitate a Cracow University of Economics din Cracow University of Economics (CUE)
fotografie amabilitate a Cracow University of Economics din Cracow University of Economics (CUE)
Curriculum
module
- Comunicare avansată de afaceri în engleză
- Economie avansată
- Economie internațională avansată
- Corporate Finance
- Econometrie
- Globalizarea și regionalizarea în economia mondială
- Comunicare interculturală în afaceri și management
- Prognoză și simulări internaționale
- Logistica internațională
- Relații politice internaționale
- Drept public internațional
- Statistici internaționale
- Filosofia socială
- Investiții corporative / Finanțare corporativă avansată
- Atelier de instruire creativitate / managementul riscului
- Antreprenoriat și Planificare de risc nou / Management antreprenorial
- Integrare monetară europeană / crize financiare internaționale
- Managementul internațional al resurselor umane / Instituțiile euro-atlantice și sistemul european de securitate
- Management strategic / Strategii în afaceri internaționale
- Responsabilitatea socială corporativă în afaceri internaționale / antreprenoriat social în economia globală
- Investiții străine directe în țările Europei Centrale și de Est / Afaceri în regiunea Mării Baltice
- Piețele de mărfuri internaționale / piețele imobiliare internaționale
- Managementul produselor în afaceri internaționale / managementul mărcilor internaționale
- Proiect de master de cercetare