M.Sc în comunicări internaționale de afaceri

Generalități

Programul de descriere

Acest program este conceput special pentru a oferi:

  • O cunoaștere largă și extinsă a comunicării internaționale și interculturale.
  • O înțelegere generală a modului în care cultura afectează comunicarea.

Durată:
Full-time (12-18 luni)
Part-time (2-5 ani)

Cerințe de admitere

  • Licență cu CGPA minim 2.75 din 4.00 sau echivalent ca aprobarea Senatului. SAU
  • Diplomă de licență cu CGPA 2.5 din 4.00, dar mai puțin de 2.75 CGPA poate fi acceptată cu o evaluare riguroasă (include test, interviu sau portofoliu). SAU
  • Diploma de licență cu CGPA sub 2.5 din 4.00 sau o calificare echivalentă poate fi acceptată cu minim 5 ani de experiență de lucru relevantă în domeniul conex. Elevii trebuie să furnizeze CV-uri / scrisori etc.
  • Dovedirea aptitudinilor satisfăcătoare în limba engleză este necesară pentru candidații în cazul în care limba engleză nu este prima lor limbă, cum ar fi IELTS 6.0 sau mai sus sau TOEFL 550 sau mai sus.

Care ar trebui să participe

Master of Science în Comunicarea Internațională de Afaceri se concentrează pe comunicarea de afaceri și corporative în medii de afaceri multinaționale. Interfața de comunicare este între comunicarea corporativă, limba și managementul. Acest program este ideal pentru directori, manageri și profesioniști care doresc să devină manageri de comunicare eficienți în mediul global complex de astăzi.

Programul nostru oferă studenților posibilitatea de a studia diferite aspecte ale cunoștințelor de afaceri și de comunicare corporativă, teorii, tehnici, tehnologii media și abilități. Cariile de carieră pentru absolvenții MIBC includ comunicarea corporativă, comunicările de marketing, consultanța în management, relațiile publice și publicitatea în mediile de afaceri internaționale.

Beneficiile acestui program

La finalizarea cu succes a acestui program, veți putea:

  • Dezvoltați abilitățile care trebuie angajate într-o capacitate managerială consultativă sau practică în comunicările internaționale.
  • Gestionați comunicarea între companii și corporații în medii de afaceri multinaționale.
  • Demonstrarea competențelor personale și interpersonale și a cunoștințelor sunt necesare pentru a gestiona comunicațiile în diferite
  • Interacționați eficient
  • Demonstrați comportamentul etic prin comunicarea adecvată într-un mediu internațional.
  • Construiți perceptivitatea, transparența și capacitatea de a comunica într-un context cultural necunoscut.
  • Dezvoltați capacitatea de a efectua o analiză interdisciplinară a comunicațiilor de afaceri într-un mediu internațional.
  • Demonstrați abordări creative și inovatoare pentru rezolvarea problemelor de comunicare și dezvoltarea de noi abordări pentru comunicarea eficientă în afaceri.

module

Modulele sunt concepute pentru a oferi studenților cunoștințele, abilitățile, tehnicile și calitățile personale pentru a asigura și prospera în locuri de muncă adecvate sau în cercetări ulterioare, cu o înțelegere globală a diferitelor abordări ale comunicării într-un context internațional de afaceri. Modulele echipează profesioniștii existenți cu capacități foarte dezvoltate în ceea ce privește inovația, integrarea de idei și concepte în comunicațiile de afaceri.

Module de bază
  • Statistici și luarea deciziilor
  • Teoria și practica comunicării
  • Comunicarea în afaceri și cercetarea și auditul
  • Comunicarea interculturală în afaceri
  • Comunicații integrate de marketing
  • Planificarea campaniilor de comunicare în afaceri
  • Marketing și sustenabilitate în era globalizării
  • Noile industrii și tehnologii media
  • Comunicare și competențe internaționale de afaceri
  • Metodologia de cercetare
  • Tehnologie, cultură și oameni: o perspectivă globală
    • Disertație

SAU

  • Etica în afaceri și responsabilitatea corporativă
  • Antreprenoriatul în Euro Asia
  • Strategii în piețele emergente
  • Document de studiu / Studiu de caz
Cele patru module de mai sus vor fi oferite sub rezerva Termenilor și condițiilor. Modulele opționale pot fi preselectate pentru studenți la începutul celui de-al doilea semestru. Dacă studenții doresc să selecteze modulele de opțiuni, este posibil să li se ceară să aleagă din modulele intensive de livrare planificate pe tot parcursul anului.


Disertație/>

Veți fi așteptat să efectuați cercetări eficiente în ceea ce privește comunicațiile internaționale de afaceri atât în ​​scopuri academice, cât și în industrie. Oricare dintre aceste trasee vă va cere să planificați și să efectuați cercetări academice eficiente în legătură cu desfășurarea unor cercetări și analize individuale substanțiale și substanțiale; în legătură cu un aspect al afacerilor internaționale care conduce la o disertație semnificativă sau la desfășurarea unei cercetări și analize adecvate care să conducă la o lucrare academică, un raport de consultanță sau un istoric al cazului; în legătură cu un aspect al Comunicării Internaționale de Afaceri.

Taxe

TARIFE STUDENT MALAYSIAN:
Taxe de curs:
Total: RM 29,500 £ 250

ÎNGRIȚI TAXELE STUDENTULUI INTERNAȚIONAL:
Taxe de curs:
Total: 36.800 RM (8.770 USD) 250 lire sterline

KPT / JPS (R / 340/7/0117) (MQA / FA0761) 03/22

Toate informațiile sunt corecte la data publicării, dar pot fi modificate în interesul îmbunătățirii continue.

Ultima actualizare Ian 2018

Despre facultate

The Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU) is amongst Malaysia’s Premier Private Universities and is where a unique fusion of technology, innovation, and creativity works effecti ... Citeste mai mult

The Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU) is amongst Malaysia’s Premier Private Universities and is where a unique fusion of technology, innovation, and creativity works effectively towards preparing graduates for significant roles in business and society globally. APU has earned an enviable reputation as an award-winning University through its achievements in winning a host of prestigious awards at national and international levels. Citește mai puţin