M.Sc în Managementul Global de Marketing

Generalități

Programul de descriere

Acest program este conceput special pentru a oferi:

  • O privire de ansamblu asupra marketingului într-un mediu global.
  • O înțelegere față de modelul de marketing care poate fi utilizat în toate țările, fie ca o abordare standard sau adaptat la caracteristicile specifice ale unei anumite piețe.
  • Concentrați-vă pe gândirea și planificarea activităților de marketing la nivel global în lumina pieței și a cerințelor acesteia.

Durată:
Full-time (12-18 luni)
Part-time (2 ani)


Cerințe de admitere/>

  • Licență cu CGPA minim 2.75 din 4.00 sau echivalent ca aprobarea Senatului. SAU
  • Diplomă de licență cu CGPA 2.5 din 4.00, dar mai puțin de 2.75 CGPA poate fi acceptată cu o evaluare riguroasă (include test, interviu sau portofoliu). SAU
  • Licență cu CGPA sub 2.5 din 4.00 sau o calificare echivalentă poate fi acceptată cu minim 5 ani de experiență relevantă în domeniu. Elevii trebuie să furnizeze CV-uri / scrisori etc.
  • Dovedirea aptitudinilor satisfăcătoare în limba engleză este necesară pentru candidații în cazul în care limba engleză nu este prima lor limbă, cum ar fi IELTS 6.0 sau mai sus sau TOEFL 550 sau mai sus.


Care ar trebui să participe/>

Master of Science în Managementul Global Marketing a fost conceput pentru a dota manageri cheie, directori executivi, directori, antreprenori și alți profesioniști pentru o carieră în marketingul global prin dezvoltare.

Cunoștințele și competențele critice în identificarea, evaluarea și soluționarea problemelor întâlnite în marketingul global și dezvoltarea strategiilor de marketing la nivel mondial. În plus, este conceput pentru cei care au o experiență de licență în afaceri, precum și cei din alte domenii industriale interesate în dezvoltarea unei înțelegeri cuprinzătoare a conceptelor și a teoriilor actuale în gestionarea afacerilor la nivel mondial.

Beneficiile acestui program

  • La finalizarea cu succes a acestui program, veți putea:
  • Evaluați relevanța tendințelor și a problemelor naționale și internaționale în marketingul transfrontalier.
  • Evaluați importanța creării, dezvoltării și menținerii unui avantaj competitiv într-un context global.
  • Evaluați critic gama de competențe avansate necesare pentru a proiecta și implementa un plan de marketing global.
  • Dezvoltați abilitățile care trebuie angajate într-o capacitate managerială consultativă sau practică în managementul de marketing.
  • Gestionați marketingul și comunicarea corporativă în mediile de marketing globale.
  • Deține cunoștințe personale, interpersonale, culturale și abilități critice pentru a putea lucra în managementul marketingului.
  • Integrarea cunoștințelor și gestionarea informațiilor complexe de marketing.
  • Evaluați scenarii complexe de marketing și dezvoltați noi aplicații, perspective și strategii pentru marketingul global.
  • Dezvoltați o înțelegere globală a complexității marketingului global.
  • Proiectați și implementați un plan de marketing global.

module

Modulele sunt concepute pentru a oferi cunoștințele și abilitățile pe care manageri le au pentru a atrage clienți la nivel global. Acesta este conceput special pentru a răspunde nevoilor și tendințelor pieței globale într-un cadru internațional și multicultural. Elevii învață importanța definirii domeniului de aplicare al marketingului din secolul XXI, dezvoltarea și executarea strategiilor de marketing eficiente, adaptarea la tehnologiile în continuă schimbare; construirea satisfacției și retenției clienților și facilitarea comunicării cu succes.

Module de bază
  • Statistici și luarea deciziilor
  • Management strategic de marketing
  • Euro Asia Afaceri globale și tendințe
  • Management global de marketing
  • Comunicații integrate de marketing
  • Gestionarea creativității și inovării
  • Marketing și sustenabilitate în era globalizării
  • Dezvoltarea și inovarea de noi produse
  • Metodologia de cercetare
  • Servicii de marketing
    • Disertație

      SAU

    • Etica în afaceri și responsabilitatea corporativă *
    • Antreprenoriatul în Euro Asia *
    • Strategii în piețele emergente *
    • Document de studiu / Studiu de caz *
* Cele patru module de mai sus vor fi oferite sub rezerva Termenilor și condițiilor. * Modulele opționale pot fi preselectate pentru studenți la începutul celui de-al doilea semestru. Dacă studenții doresc să selecteze modulele de opțiuni, este posibil să li se ceară să aleagă din modulele intensive de livrare planificate pe tot parcursul anului.


Disertație/>

Veți fi așteptat să desfășurați cercetări eficiente în ceea ce privește afacerile în domeniul marketingului global, atât în ​​scopuri academice, cât și în scopuri industriale. Fiecare dintre aceste căi va necesita planificarea și desfășurarea unor cercetări academice eficiente pentru a evalua și selecta critic strategiile de intrare pe piața mondială care să ducă la o disertație semnificativă sau la efectuarea unor cercetări și analize adecvate care să conducă la o lucrare academică, un aspect al Managementului Global de Marketing.

Taxe

TARIFE STUDENT MALAYSIAN:
Taxe de curs:
Total: RM 29,500 £ 250

TAXELE STUDENTULUI INTERNAȚIONAL:
Taxe de curs:
Total: 36.800 RM (8.770 USD) 250 lire sterline


KPT / JPS (R / 342/7/0118) (MQA / FA0760) 03/22

Toate informațiile sunt corecte la data publicării, dar pot fi modificate în interesul îmbunătățirii continue.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU) is amongst Malaysia’s Premier Private Universities and is where a unique fusion of technology, innovation, and creativity works effecti ... Citeste mai mult

The Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU) is amongst Malaysia’s Premier Private Universities and is where a unique fusion of technology, innovation, and creativity works effectively towards preparing graduates for significant roles in business and society globally. APU has earned an enviable reputation as an award-winning University through its achievements in winning a host of prestigious awards at national and international levels. Citește mai puţin