M.Ed. în conducerea de învățământ
High Tech High Graduate School Of Education
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Finalizarea de un an
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
M.Ed. Prezentare generală a programului
GSE se angajeaza sa furnizeze studenților săi, cu experiențe care sunt personalizate, autentice și de transformare de învățare. Studenti absolventi din M.Ed. Programul a crea planuri de învățare personale, explora propriile lor întrebări prin acțiune-cercetare și a altor forme de anchetă, și a cotei de munca lor cu publicul interiorul și în afara GSE. Ei lucrează și învață în colaborare într-un model de cohortă se întinde niveluri de grad, discipline și medii de învățare diverse. Elevii GSE au oportunități ample de a aplica teoria la predare și învățare contexte reale, în timp ce, de asemenea, contribuind la discuții mai largi de teorie și practică educațională. Situată într-un K-12 mediu inovator, GSE își propune să dezvolte lideri care sunt capabili de a forma medii de învățare, care sunt atât inovatoare, cât și echitabile, pentru a aborda probleme de teorie și practică care contează, și să comunice că, odată cu terenul de la mare.
M.Ed. în Leadership educaționale este disponibil ca un program full-time de un an sau doi ani program part-time pentru profesioniștii care lucrează. Prin viza F-1, M.Ed. Programul este disponibil pentru studenții internaționali. Fiecare elev full-time, sau rezident, este ucenic la un lider școală sau lider profesor într-unul din cele treisprezece K-12 școli HTH sau la un lider în organizarea de management charter. Tinerilor absolventi de facultati practica de conducere, cu un accent pe echitate și de învățare profundă, în timp ce realizarea proiectelor care integrează teoria și practica în setările lor școlare. Elevii sunt sprijiniți în realizarea următoarelor rezultatele învățării:
Practica gandite anchetă & Reflection (IR)
- Practica reflexivă (IR1): reflecție și să analizeze critic propria lor practică pentru a ghida acțiunile viitoare.
- Conexiune (IR2): sintetiza si conecta teoria și burse relevante pentru propria lor practică.
- Academice anchetă (IR3): Proiectare, conduită și de cercetare social care se adresează întrebări esențiale de la practica lor.
Proiectare Equitable Mediile de învățare (D)
- Instruire Design (D1): de lucru cu colegii pentru a proiecta abordări în învățare, care pun accentul pe personalizare, conectați la lumea de dincolo de acces școală și oferta si provocare pentru toți cursanții.
- Program de proiectare (D2): Demonstrarea înțelegere a modului de alocare a resurselor pentru adulți și studenți afectează crearea de medii de învățare echitabile în școli.
Angajarea în Leadership pentru școală Change (L)
- Facilitarea (L1): Suport și facilitarea student și profesor dialog axat pe imbunatatirea predare și învățare.
- Colaborare (L2): Implicarea colegii și studenților în eforturi susținute pentru a crea echitate, angajarea medii de învățare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
M.Ed. în Conducerea profesorilor
Master în învățământul superior și administrarea afacerilor studențești (HESAA)
- Buffalo, Statele Unite ale Americii
Master în Intervenție Multidisciplinară în Diversitate în Contexte Educaționale
- Ourense, Spania