Lux msc marketing de brand

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Nostru Masters din Luxury Brand Marketing Programul oferă studenților o gamă largă de cunoștințe și înțelegeri legate de marketing legate în mod special de mărcile de lux. Acesta include un accent pe analiza critică a comportamentului consumatorilor de lux, a branding-ului de lux și a comunicărilor de marketing și o examinare a aspectelor legale ale branding-ului într-un context de lux.

Vă va permite să vă dezvoltați capacitatea intelectuală, împreună cu abilitățile și practicile contemporane necesare pentru a excela în industrie. Va fi, de asemenea, o oportunitate de a finaliza un loc de muncă, de voluntariat, de consultanță pe bază de birou sau chiar de a studia în străinătate. Elevii sunt, de asemenea, încurajați să se angajeze într-un proiect independent de cercetare.

Programul permite studenților să studieze marketingul de lux într-un context global, dezvoltând în același timp o mai mare conștientizare a obligațiilor mai largi ale afacerilor, inclusiv conducerea responsabilă. Scopul principal este de a oferi studenților o înțelegere contemporană a marketingului de marcă de lux pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale industriei de brand de lux. Pentru a ajuta la realizarea acestui obiectiv, Universitatea a construit o bogată experiență în domeniul luxului, prin intermediul unei game deosebite de profesori universitari și de onoare, care sunt toți actualii lideri în industrie.

Absolvenții, echipați cu cunoștințele lor de specialitate, abilități analitice și personale, se pot aștepta să fie bine plasați pentru a conduce poziții manageriale în cadrul sectorului global de mărci de lux din ce în ce mai competitive și orientat digital.

Informații Modul

Legăturile noastre bine stabilite cu industria, împreună cu gândirea și cercetarea actuală au structurat structura programului, care constă în 6 module, plus o disertație.

Marketingul strategic al bunurilor de lux
Exploră modul în care activele unei companii de lux pot fi utilizate pentru a crea și oferi valoare părților interesate, în special clienților și părților interesate. Elevilor li se oferă posibilitatea de a dezvolta o imagine de ansamblu managerială a modului în care marketingul interacționează cu celelalte domenii funcționale ale afacerii de lux.

Aspecte juridice ale managementului mărcii
Concentrează și contextualizează aspectele de drept ale notelor, astfel încât să fie accesibile celor fără studii legale anterioare a legislației sau reglementării privind proprietatea intelectuală. Oferă fundații pentru gândirea critică, analitică și legală, în timp ce explorează aspecte juridice legate de mărci comerciale, nume de domenii, drepturi de autor, drepturi de brevet, drepturi de autor și probleme legate de standardele de publicitate.

Dezvoltarea competențelor personale și profesionale
Permite studenților să identifice, să înțeleagă, să dezvolte și să își articuleze abilitățile personale cheie în contextul aspirațiilor lor de carieră viitoare. Elevilor li se va oferi posibilitatea de a se angaja într-o instituție de plasament, de voluntariat, de a studia în străinătate sau de a lua parte la consultanță pe bază de birou pentru a fi mai bine pregătiți pentru viața personală și profesională.

Marketingul sustenabil condus de consumatori
Proiectat pentru a oferi o înțelegere aprofundată și critică a practicilor de marketing sustenabile de consum. Elevii sunt introduși în conceptul de înțelegere a clienților și rolul său în luarea deciziilor de marketing. Modulul evaluează rădăcinile psihologice, sociale și economice ale disciplinei comportamentului consumatorului și le relaționează cu consumatorii contemporani.

Branding global și comunicări integrate de marketing
Oferă studenților o înțelegere critică a teoriei brandingului printr-o examinare a cadrelor cheie teoretice relevante pentru identitatea, personalitatea, relațiile de brand și cultura brandului. Se explorează diverse sectoare, inclusiv modă, lux, călătorie și divertisment, oferind în același timp studenților o înțelegere a mixului de comunicare de marketing.

Proiect de cercetare: Proiectare și metode
Introduce studentii la abordari de cercetare si abilitati de management al timpului esentiale pentru proiectul lor de cercetare. Modulul oferă cunoștințe esențiale privind proiectarea cercetării în domenii cheie și adoptă o perspectivă critică în compararea și contrastul modelelor de cercetare alternative.

Disertație
Elementul final al programului este disertația, care vă oferă o oportunitate de a proiecta și de a întreprinde o piesă de cercetare originală într-o zonă selectivă a Brand Marketing de lux.

Cerințe minime de intrare

Toate cerințele de intrare enumerate aici reprezintă cerințele pentru intrarea în program, care sunt în mod normal căutate. Admitere Echipa poate evalua dovezi suplimentare pentru a evalua eligibilitatea dumneavoastră cu toate acestea, în funcție de plin de fundal academice / ocuparea forței de muncă.

Cerințe de intrare tipice

Marea Britanie Gradul onoruri 2: 2 (sau echivalent

Limba engleză

IELTS Academic scor de 6.0 (sau echivalent), cu nici un element sub 5,5.

Alte calificări academice și profesionale

Fiecare cerere de CGU este considerată pe o bază individuală. În cazul în care nu au calificările tipice de intrare academice, dar poate demonstra experiență relevantă de muncă și / sau de credite de la organisme profesionale recunoscute, puteți fi eligibil pentru a intra în acest curs prin Recunoașterea Universității sistemului învățării anterioare.

În calea

Dacă nu se califică pentru intrarea directă, INTO Glasgow Caledonian University oferă un program de Diploma de Absolvent.

Acest curs oferă un traseu spre Universitatea Caledoniană din Glasgow, printr-o experiență excelentă de predare și învățare situată în spații de studiu construite în scopuri. Finalizarea cu succes a programului de Diploma de Licențiat la INTO Glasgow Caledonian University la standardul necesar prevede progrese garantate în acest grad.

Engleză pre-sesiune

Pentru studenții internaționali care nu îndeplinesc cerințele minime de limbă engleză, oferim cursuri de limba engleză pre-sesiune pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile de limba engleză.

Ultima actualizare Iul 2017

Despre facultate

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leadi ... Citeste mai mult

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leading-edge education, research and consultancy. Citește mai puţin