Istoria publică ma
Ruskin College
Informatie cheie
Locația campusului
Oxford, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acesta este un timp plin de un an, sau doi ani part-time curs postuniversitar.
Acesta se adresează studenților cu o pasiune pentru istorie, dar nu necesită neapărat o diplomă de licență în subiect.
Cursul acoperă rolul istoriei în arena publică: muzee, documentare, monumente, prelegeri, excursii ghidate și evenimente comunitare sunt doar câteva dintre lucrurile care constituie istoria Public. Se analizează, de asemenea, relația dintre istorie și politică, precum și influența puternică a istoriei asupra societății contemporane.
Ceea ce voi studia pe cursul?
Accentul este pus pe studenții care folosesc concepte de curs de a dezvolta propriile lor interese. Elevii scrie un portofoliu de nouă bucăți de muncă (inclusiv bucati de istorie publice), precum și o disertație, sau de a produce o bucată mai mare de istorie publice, ca o alternativă. De-a lungul elevii sunt încurajați să urmărească propriile interese și să se pregătească munca lor pentru publicare și prezentare.
Disertație / disertație alternativ
Modulul finală oferă studenților posibilitatea de a reuni tot ceea ce au învățat până acum în nici o disertație 12.000 cuvânt pe o temă la alegerea lor făcută în consultare cu tutorele lor sau pentru a produce o bucată substanțială de istorie publice, din nou, pe un subiect de alegerea lor făcută în consultare cu tutorele lor.
Acest curs este destinat:
- A dezvolta înțelegerea sistematică a andpractice teoriei istoriei Publice studenților la nivel postuniversitar
- Conștiință critică elevilor de plasament "a celor mai recente evoluții din istoria publice, inclusiv evaluare critică a diferitelor abordări
- A oferi studenților cu posibilități ample de a practica tehnicile si conceptele de istorie publice
- Încurajați originalitatea elevilor în achiziționarea și aplicarea cercetării istorice și de anchetă
- Dezvolta abilitățile studenților în evaluarea critică a curente de cercetare și dezbatere în istorie publice
- Permite studenților să gândească creativ și creativ despre natura istoriei
- Construi pe entuziasmul existente elevilor și cunoștințe istorice pentru a dezvolta noi abordări în cercetarea istorică
Rezultate pentru studenți
Cunoaștere și înțelegere
După finalizarea cu succes a cursului, studenții vor fi capabili să:
- Sistematic și critic se ocupe cu istoriografică complexe și idei metodologice
- Angaja critic cu dezbaterile din cadrul și din jurul istorie publice
- Aplice cunoștințele lor și înțelegerea critică a istoriei (public) la un nivel ridicat
Abilități cognitive După finalizarea cu succes a cursului, studenții vor fi capabili să:
- Demonstra auto-direcție, cunoștințe, și originalitate în abordarea și rezolvarea problemelor
- Gândiți-imaginativ și creativ despre natura istoriei (public)
- Evalua critic curente de cercetare, practică, și dezbateri în istorie (public)
Abilități practice și profesionale
După finalizarea cu succes a cursului, studenții vor fi capabili să:
- Cercetare istorică prezent pentru publicul de specialitate
- Cercetare istorică prezent pentru publicul non-specialist
- Acționa autonom în planificarea și executarea de cercetare și scriere
- Continua sa avanseze cunoștințele lor prin muncă și practică independentă
- Acționează ca parte a unei echipe în planificarea și executarea de cercetare și scriere
Abilități transferabile
După finalizarea cu succes a cursului, studenții vor fi capabili să:
- Demonstra inițiativă, responsabilitate personală, și de luare a deciziilor în situații complexe și imprevizibile
- Să demonstreze originalitatea în achiziționarea și aplicarea ideilor la conținutul specific / practică
- Împărtăși cu încredere idei verbal sau în scris,
- Dezvolta adecvat conținut pentru un forum on-line
CUM VA I învețe și să fie PREDARE pe cursul?
Modulele programului sunt susținute de o strategie de învățare și predare a adopta o serie de abordări, inclusiv prezentări, seminarii, și unu-la-unu tutoriale. În cadrul claselor accentul este pus pe predarea și învățarea inter-activ. Elevii vor fi de așteptat să se angajeze personal, în grupuri mici și clase mai mari, cu o gamă de materiale și idei. Elevii se vor angaja critic și analitic cu scris, materiale vizuale, orală și audio-vizual, inclusiv IT materiale și propriile materiale.
One-la-unu tutoriale oferi studenților cu posibilitatea de discutii individuale sau în grupuri mici de pe locul de muncă depuse atât la conceptual și etapele de elaborare. Împreună cu echipa Colegiului Dezvoltare învățare, predare prin tutoriale permite relatii puternice pentru a dezvolta între personalul și studenții și în rândul studenților se, astfel creând în plus un mediu de învățare de susținere.
Se acordă atenție de-a lungul modulele atât cercetarea o serie de materiale și reflectând asupra proceselor istoriografice. Accent deosebit va fi, de asemenea, acorda dezbaterile actuale în istorie publice.
Evaluarea este variat, inclusiv unele eseuri mai tradiționale universitare de istorie și comentarii, alături de mai multe proiecte creative care să permită studenților pentru a produce piese de istorie publice sau să se angajeze cu sectorul în alte moduri. În care necesită elevilor să completeze noua piese de muncă înainte de a începe modulul de disertație suntem incurajandu-i sa dezvolte o varietate de abilități.
Elevii sunt încurajați, și a cerut în două module, pentru a produce lucrări practice în diferite formate. Aceasta poate include materiale noi pentru un curs pe care o predau; o plimbare și critică ghidat; o critică a unei expoziții; un nou ghid pentru un muzeu; un video cu analiză critică; interviuri orale de istorie; sau o analiză detaliată a unui obiect sau o imagine vizuala. Teza sau disertație alternativ sunt privite ca o oportunitate pentru elevi de a aduce împreună tot ceea ce au învățat în atât o formă academică și o mai accesibil nespecialistilor.
Plasarea este proiectat pentru a permite studenților să câștige experiență și să reflecteze asupra sectorului de istorie publică în același timp producătoare de asemenea, munca academica. Plasarea constituie o parte a consuma și modulul Producerea Istorie publice și, ca atare, oferă o altă oportunitate pentru implicarea în profunzime cu istoria publică. Elevii și personalul vor lucra împreună pentru a găsi un adecvat de plasament-studenții care lucrează deja sau voluntariat în sectorul istorie public poate folosi ca plasarea lor.
Cerințe de admitere
Acesta este un curs postuniversitar. Ne așteptăm mai, deși nu neapărat toate, candidații să aibă primele grade într-un domeniu relevant. Solicitanții nu trebuie să aibă o primă diplomă în istorie, dar nu trebuie să fie în măsură să demonstreze capacitatea lor de a studia la nivel postuniversitar. Elevii recente au avut medii în artă, inginerie, Studii Media, Proiectare, Știință, Literatură, Limbi, Classics precum istorie. Ei au inclus profesori, lectori, artiști, ghiduri casă impunătoare, arhiviști, ghiduri turistice locale, arheologi, lucrători muzeu, istorici orale, activiști sindicali, jurnaliști, istorici de familie și în educația adulților. Dr. Ruth Percy este foarte fericit pentru a discuta despre cerințele de curs și de admitere cu potențialii solicitanți înainte de aplicare formală și interviu
CURS și aplicarea DATELE
Acest curs începe în luna septembrie și aplicații încheia la 15 august. Pentru întrebări, vă rugăm să contactați Hannah Jones, grefierul Academic pe 01865 759604 sau program Coordonator, Dr. Ruth Percy pe 01865 759631.
CARIERE
O istorie publice Masters este nu numai de pregătire util pentru munca în patrimoniu, muzee, arhive și dar, deoarece combina atenția la detalii cu analiza amplă, este, de asemenea foarte apreciate într-o gamă de cariere, inclusiv elaborarea de politici, serviciul public.
Taxe de școlarizare 2015/16
Accesul la HE Programe, Level 3, Full Time: £ 3358
Certificat de Învățământ Superior | Nivel | Full Time | Part time |
Business și Enterprise Social | Nivelul 4 | £ 6.000 | 3.000 de lire sterline |
Studii de limba engleză: Creative Writing și practică critică | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 4.500 |
istorie | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 4.500 |
Internaționale a Muncii și Comerț Studii Uniunii | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 6.750 |
lege | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 4.500 |
Studii Sociale și Politice | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 4.500 |
Scrierea pentru performanță | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 4.500 |
BA Gradul | Nivel | Full Time | Part time |
Muncă Socială | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 6.750 |
Tineret și comunitare | Nivelul 4 | 9.000 de lire sterline | £ 6.750 |
Programe MA | Nivel | Full Time | Part time |
Istoria Public | Nivelul 7 | £ 5.100 | £ 2,550 |
Studiu rezidente Rata dormitor 2014/15 | 40wks | pe săptămână |
Standard de dormitor studiu | Y £ 4000 | 100 RON |
Studiu dormitor en-suite | £ 4840 | £ 121 |
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Istoria lumii mediteraneene și a regiunilor sale: de la preistorie până în Evul Mediu
- Alicante, Spania
Master în Conservarea Patrimoniului Arhitectural
- Valencia, Spania
Master în Conservarea și Restaurarea Bunurilor Culturale
- Valencia, Spania