Gradul de program de master in marketing digital si comunicare corporate (DMCC)

Jyväskylä University School of Business and Economics

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Gradul de program de master in marketing digital si comunicare corporate (DMCC)

Jyväskylä University School of Business and Economics

obiectivele studiului

Fiecare marketing și comunicare are nevoie de experți în zilele noastre de cunoștințe privind mediul digital și canalele care fac într-adevăr un impact asupra grupurilor țintă alese. În cazul în care sunteți interesat de a dezvolta cunoștințele și abilitățile dumneavoastră un pic mai departe, acest program este pentru tine. Combinație unică de marketing si comunicare corporate face ca acest precursor de program în peisajul educațional.

Programul de masterat în marketing digital și comunicare corporatistă de la Universitatea Jyväskylä School of Business și Economie (JSBE) educă profesioniștii de marketing digital și de comunicații corporative pentru nevoile atât sectorul nonprofit și sectorul privat. Noi combina cele mai relevante aspecte ale afacerilor digitale, marketing si comunicare corporate cu cele mai recente cercetări academice desfășurate în domeniu. Absolvire din program oferă cunoștințe aprofundate și abilități de a planifica și executa activități strategice și tactice în poziții de conducere și de experți legate de marketing, vânzări și comunicare corporativă în societatea digitalizata de astăzi.

Programul este predat de către cadre didactice care lucrează în marketing digital și grup de cercetare de comunicare la JSBE și practicienii naționale și internaționale. Finlanda este printre cele mai importante țări din lume în ceea ce privește modul în care organizațiile și locuitorii folosesc tehnologia comunicațiilor (TIC), informații și. De exemplu, aproape toată lumea în Finlanda utilizează servicii bancare online și deține un smartphone. Avem, de asemenea, cele mai mici preturi de date mobile din întreaga lume. Recent, Finlanda a fost clasat pe locul 1 cât de bine îmbrățișează tehnologia informației înainte de Singapore și Suedia. Astfel, studiul de marketing digital și de comunicare într-una dintre universitățile de top din Finlanda este un loc perfect pentru studenții care se înscriu în acest program.

Conținutul studiului

Absolvenții DMCC stăpânează domeniile principale de conținut ale disciplinei lor din patru perspective: 1) identificarea teoriilor și ariilor de bază ale marketingului digital și a comunicării corporative,
2) clasifică obiectivele și sarcinile principale ale marketingului digital și ale comunicării corporative,
3) gestionarea relațiilor cu clienții și părțile interesate cu instrumente digitale și
4) aplicarea principiilor eticii de afaceri legate de luarea deciziilor. Informații suplimentare despre structura și conținutul programului sunt disponibile aici.

Taxele de școlarizare

Taxele de scolarizare vor fi introduse numai pentru studenții din afara UE / SEE, în Finlanda, din august 2017. Taxele care vor viza studenții din afara UE / SEE, gradul care își încep studiile la programe de masterat limba engleză predate în august 2017 sau după aceea la Universitatea din Jyväskylä. Taxele nu vor viza studenții din afara UE / SEE care

  • au început studiile înainte de toamna anului 2017
  • sunt înscriși la studii de nivel / doctorat de doctorat și de cercetare
  • studiu în cadrul programelor de studii predate în limba finlandeză
  • sunt cetățeni UE / SEE sau a membrilor de familie ai acestora (soț / copil)
  • sunt deja reședința în Finlanda sau o altă țară din UE, în mod permanent (de exemplu, sunt echivalente cu cetățenii UE *)

* permis de ședere continuă (A) sau permanent (P / P-UE)

Structura studiilor

Studiile complete de 120 de credite ECTS în total. Studia cu normă întreagă, studenții vor absolvi în termen de 2 ani. Modurile de studiu variază și ele sunt planificate pentru a îndeplini obiectivele de învățare ale fiecărui curs. Moduri de studiu includ contact predare, studiu independent, munca de proiect, și de învățare la locul de muncă.

Programul de studiu

  • 80 ECTS Studii majore în marketingul digital și comunicarea corporativă
  • 6 ECTS Gestionarea relațiilor cu clienții
  • 6 ECTS interacțiune digitală 6 acceptare ECTS IT și utilizator digital
  • 6 ECTS Comunicări de marketing digital
  • 6 ECTS Gestionarea și planificarea marketingului digital
  • 8 ECTS Marketing digital în acțiune
  • 4 Metode ECTS
  • 38 ECTS Teză de masterat și seminar
  • 30 ECTS Studii minore, inclusiv alte domenii de activitate (contabilitate, management, conducere, finanțe), tehnologia informației, comunicare, statistică, științe sportive și de sănătate
  • 10 Studii de limbă și comunicare ECTS

Proiect final

Tema tezei de master este legată de zonele de interes de marketing si comunicare grup de cercetare digital. Subiectul poate fi fie ales în mod independent, fie dat de instructori de program. De-a lungul procesului de teza de masterat, va lua parte la un seminar tezei. La seminarul vă va prezenta planul tau propriu de cercetare și aud despre progresul altor elevi. supervizorul dvs. Teza va ghida și sprijini pe tot parcursul procesului tezei. În timp ce scris teza dvs. de Master, veți afla mai multe despre regăsire independentă de informații, evaluarea critică a informațiilor, precum și generarea și aplicarea de noi cunoștințe. După ce ați terminat teza dvs. de Master ați dobândit multe abilități generice legate de viața profesională, cum ar fi abilități de rezolvare a problemelor, abilități de management de proiect, și abilități de auto-studiu și de auto-management.

Oportunități de carieră

Ne așteptăm ca absolvenți de program pentru a lucra în posturi de expert și de conducere în marketing, comunicare, Digital Marketing etc. Absolvenții noștri recente din Programul de Master nostru finlandez în activitatea de marketing în poziții, cum ar fi:

  • director de marketing digital
  • Marketing Manager
  • Consultant
  • Manager de vanzari
  • Planificatorul de comunicații
  • Autocare de afaceri
  • coordonator de marketing
  • De marketing și Manager de Comunicare
  • Managerul relațiilor cu clienții
  • Planificatorul Digital Marketing
  • Brand Manager

Calificare

Absolvenții primesc un Master of Science (Economie și Administrarea Afacerilor) studii (majore: Digital Marketing și Corporate Communication).

Cooperarea cu alte partide

Programul colaborează îndeaproape cu practicanții atât de marketing si comunicare. Experți de la întreprinderi va oferi o serie de prelegeri de vizitatori pe diferite cursuri și să colaboreze atât în ​​activitatea de student (grup de lucru, studii de caz, etc.), precum și de facultate de cercetare (proiecte de cercetare, vizite de cercetare, etc.). Integrarea de intrare practicienilor în programul îmbunătățește relevanța practică și oferă studenților oportunități de networking.

Scopul cercetării

Programul de master este legat de marketing digital și grupul de cercetare de comunicare (DMC). Grupul este format din facultate academice și de atribuire a industriei câștigătoare și se concentrează asupra efectelor digitalizării asupra clienților, părțile interesate, întreprinderi și societăți, în strânsă colaborare cu partenerii din industrie. Grupul încearcă să adauge cunoștințe cu privire la utilizarea mass-media digitale și sociale în mediul de afaceri și de comunicare corporativă, precum și să descrie intangibile și contribuția lor concretă la crearea de valoare. În plus, grupul se concentrează pe eficiența comunicării și marketing digital, și dezvoltă practicile de măsurare a acestora. Proiecte recente s-au ocupat cu comunicațiile digitale de marketing în companii industriale, transparența conținutului și a răspunsurilor IMM-uri sponsorizate la peisajul comunicațiilor de marketing în schimbare. Proiectele actuale de a examina experiența digitală a clientului în contexte de vânzare cu amănuntul, cumpărături on-line, mobile banking și alte servicii de telefonie mobilă. Obiectivul grupului este de a contribui la discuția tot mai mare în teoria de marketing care se ocupă cu impactul media și social media cu privire la implicarea clienților, managementul experienței clienților, comunicare de marketing, comunicare corporate, crearea de valoare, business-to-business marketing si strategie de marketing . Grupul de cercetare utilizează ambele metode de cercetare calitative și cantitative și colectează date la nivel internațional.

Oportunități de studii postuniversitare

Acest program de master califică absolvenți de a continua studiile de doctorat. Grupul de cercetare DMC cauta in mod regulat pentru noi doctoranzi orientate spre cercetare talentați să lucreze în diverse proiecte lor din industrie și academice.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Aug. 2019
Duration
Durata
2 anii
Cu normă întreagă
Price
Preţ
- Taxele de scolarizare vor fi introduse numai pentru studenții din afara UE / SEE, în Finlanda, din august 2017.
Locations
Finlanda - Jyväskylä
Data începerii : Aug. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Aug. 2019
Finlanda - Jyväskylä
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Videoclipuri

Digital Marketing and Corporate Communication