Double Master în VFX cu Houdini și Film Digital

Generalități

3 locații disponibile
Citește mai multe despre acest program pe site-ul web al instituției

Programul de descriere

Cinema digital

Obiectivul acestui master este ca dumneavoastră să deveniți un specialist sau un artist în regia și crearea filmelor cinematografice în format digital. Misiunea este de a realiza un film de scurtmetraj profesionist cu efecte vizuale, folosind camere profesioniste pe un set crom, și să experimentezi de la începuturile sale până la procesul de post-producție.

VFX cu Houdini

Dintre toate programele utilizate în Visual Effects, nu există nici o îndoială că Side FX Houdini ocupă primele poziții. Datorită modelului său de creație procedurală, vitezei sale și numărului de opțiuni pe care le-a integrat (particule, îmbrăcăminte, păr, explozii, mase, distrugere), Houdini este sinonim cu angajarea, mii de oferte de muncă sunt publicate zilnic pentru că cererea Artiștii VFX care domină Houdini sunt foarte largi, în special în Top Studios precum Pixar, Disney, ILM, Lucas Films și Weta.

132607_pexels-photo-2461691.jpeg

Vă puteți antrena în trei moduri diferite:

  • La fața locului: cursurile sunt de 3 ore pe zi de luni până joi la facilitățile noastre.
  • Telepresență: Elevii se conectează în direct cu profesorul și colegii lor de luni până joi, 3 ore pe zi. Odată ce cursurile s-au terminat, acestea stau în campusul virtual pentru a le vedea din nou de câte ori este nevoie.
  • Online: Elevii au timp liber pentru a accesa cursurile înregistrate și încărcate de profesori în fiecare zi și au o oră săptămânală de îndrumare cu profesorul pentru a răspunde la orice întrebări pe care le pot avea.

Ordinea de zi: modul digital de cinema

Ecnicismos I - Luna 1
  • codec-uri
  • 8-16-32 Bits
  • containere
  • banding
  • curbe
  • Camere digitale vs camere analogice de cinema - Camere digitale de cinema vs DSLR
  • Diferențele de optică în fotografii, video și cinema
  • Optică circulară și optică anamorfică (boke, flacără)
  • Diferențial între senzorii Linear și Log vs.
  • Folosind Blackmagic
  • DaVinci Resolve pentru clasificarea culorilor

Exercițiu: fotografiere și clasificarea culorilor avioanelor cu tehnicile învățate în clasă

Analiza filmului - Luna 1
  • Lumea cinematografiei
  • Scurt istoric al cinematografiei
  • Citirea interpretării unui scenariu
  • Expoziție de scripturi
  • Lucrează cu actori
  • naratiunii
  • Analiza planului către plan
  • Realizarea de Storyboard-uri
  • Sunet, culoare și lumină, utilizări și forme.
  • Actorii și echipa tehnică

Exercițiu: fotografierea și crearea unei narațiuni cinematografice cu empiricul învățat în clasă.

Tehnici II - Luna 2
  • Rularea unui avion de secvență
  • Realizarea unui story board
  • Iluminat, tipuri și scheme de iluminat
  • Citirea scripturilor și domeniul de aplicare al proiectului
  • Nevoile de producție, optica, cromele, mișcările
  • Primul buget economic, ce trebuie inclus sau aruncat

Exercițiu: fotografierea și realizarea unui StoryBoard

Planificare - luna 2
  • Planuri statice rulante
  • Avioanele în mișcare
  • Axele, regulile de bază ale Direcției
  • Relația SCRIPT cu directorul asistent
  • Script tehnic și StoryBoard

Exercițiu: fotografierea și realizarea unui StoryBoard.

Preproducție - luna 3
  • Proiectare producție
  • Bugetul final al unui scurtmetraj
  • Crearea conceptelor
  • Creați Storyboard-ul în 2D și 3D
  • Filmarile offline
  • Utilizarea Adobe After Effects pentru 2D Animatics

Exercițiu: Preproducție și animație 2D a unui scurt.

Preproducție - luna 3
  • Pregătirea unui dosar de management
  • Cum se face un casting. Tehnici și recomandări
  • Obiective și obiective pentru regizor, povestire și punct de vedere
Direcția actorilor I - luna 4
  • Direcția actorilor
  • Scena de acțiune
  • Scena suspensiei
  • Direcția actorilor
  • Scena horror
  • Direcția actorilor
  • Scena comediei

Exercițiu: Practici de direcție a actorilor

FX Essentials II - Luna 5
  • Fotografiere offline - Rotoscopie
  • Cheia Chroma
  • Pictura mată
  • Animație 3D
  • Motor ireal
  • Utilizarea Adobe Premiere pentru 2D Animatics

Exercițiu: filmare și previzualizare animație 3D

Direcția actorilor II - luna 5
  • Direcția actorilor II
  • Practică de filmare
  • Supraveghere FX pentru regizori
  • Asamblare, amestecare și clasificare a culorilor pentru regizori

Exercițiu: filmare și previzualizare animație 3D.

Producția I - luna 6
  • Fotografiere finală

Exercițiu: fotografierea finală a planurilor.

Mocap - luna 6
  • Captarea mișcării
  • Vizită în locații
  • Filmare scurtă tematică în echipa de producție
  • Fotografiere finală

Exercițiu: filmarea unui scurtmetraj în echipament de producție.

În fiecare practică va trebui să existe un director care să-l conducă.

Producția II și postproducția I - luna 7
  • Fotografiere finală
  • PostPro și Montaj
  • Adunarea finală

Exercițiu: fotografierea finală a planurilor.

Producția I - luna 7
  • Fotografiere finală

Exercițiu: fotografierea finală a planurilor.

Post-producție II și sunet - luna 8
  • PostPro și Montaj
  • Gradarea culorilor
  • Notarea
  • FX
  • Rotoscopuri, cromoze și integrări
  • Reprezentarea proiectului
  • Parametri de randare
  • Rezoluții cadru
  • Reprezentare stratificată
  • Post-producție sonoră

Exercițiu: livrarea scurtmetrajului.

Post-producție II și sunet - luna 8
  • PostPro, Asamblare, Gradare și Mixare a Culorilor
  • Premiera scurtmetrajului într-un cinematograf
Ireal și pușcă - Luna 9
  • Cinematic cu Ireal
  • Stabiliți o conductă de producție cu Shotgun
  • Filmarile materiale pentru încorporarea cu elemente ireale.
  • tambur
  • defecțiune

Agenda: modul VFX cu Houdini

Luna 1

Modelarea procedurală și crearea activelor

  • Crearea de modele scalabile și modulare
  • Modelare procedurală din atribute
  • Crearea de instrumente pentru maya
Luna 2

Cum se utilizează atributele în Houdini

  • Crearea mișcării FX din atribute
Luna 3

Distrugere dinamică (dinamice ale corpului rigid)

  • Cum să modelezi pentru a rupe
  • Metode de calcul a simulărilor organice și rigide ale corpului
Luna 4

Sisteme de particule

  • Particule pentru mișcare FX
  • Particule bazate pe fizică
Luna 5

Volume, modelare cu voxeluri

  • Modelarea volumului
  • Conversia între diferite tipuri de volume
Luna 6

Lichide, sisteme gazoase

  • Explozii, foc și vapori
  • Lichidarea texturilor
Luna 7

Lichide, de la detalii la scară macro

  • Simularea pe scară largă a sistemelor lichide
  • Simularea la scară mică a sistemelor lichide, care se joacă cu vâscozitate
Luna 8

Cum să generezi și să controlezi mulțimile

  • Crearea agentului
  • Controlează dinamic mulțimile, obstacolele, căile și acțiunile
  • Simularea țesuturilor
Luna 9

Postproductie, ultimul pas

  • Compoziția stratului 3D
  • Cameră de mișcare și camere 3D

Modul accelerator

Pre-producție a proiectului
  • Construcția conductei de proiect
  • Structurarea conductelor cu Shotgun
    • Urmărirea sarcinilor
    • Optimizați graficul Gantt
    • Parametrizarea productivității
    • Alocarea în timp și etapele echipei
    • Urmărirea fazelor de producție
    • Conectare la cloud Desktop Experiență personală și online
    • Vizualizare proiect online
    • Managementul acțiunilor
    • Feedback pe ecran
    • Revizuire multitasking
    • Reducerea incertitudinii în analiza productivității
  • Metodologia SCRUM
producere
  • Calcularea calendarului
  • Valori de fezabilitate
  • Testarea
  • Asigurarea calității
  • Pasul de joc
  • Plan de marketing
Lansare - pre-lansare
  • Evaluarea pieței pentru datele de plecare
  • Pregătirea pentru lansare
  • Pitch pregătitoare
  • Prezentare la evenimente
  • Curtea de prezentare a proiectului
  • Prezentare publicului

Slate It

Profesori cu experiență reală

Profesori de top

Luis Lopez

  • Artist 3D la Misomo
  • Producător și artist VFX A lucrat din 2001 în sectorul de animație 3D și VFX, în principal ca freelance pentru diverse companii de producție și în final ca producător de animație 3D. Lucrările sale acoperă multe domenii legate întotdeauna de 3D, realizând proiecte de arhitectură, videoclipuri corporative, publicitate, documentare, jocuri video, serii de animație sau producția unui lungmetraj de animație 3D.

Andrés Grueiro

  • Regizor de film, a câștigat premii pentru proiectele sale precum Premiul I și Premiul Special al Juriului la Concursul de scurtmetraje Cambridge (Marea Britanie) și este legat de cele mai noi tehnici de reprezentare a cinematografiei virtuale. În prezent este membru al Utopic Estudios, o realitate virtuală performantă și o companie de tehnologie MOCAP. A lucrat în lumea jocurilor video făcând cinematografie pentru jocurile arse de soare și este fost președinte al AEV, Asociația Studenților Jocurilor Video.

Javier Horrillo

  • Director & VFX Supervisor la Virtual Art
  • Javier Horrillo este diplomat de la Universitatea Politehnică din Valencia. A studiat și la ESAD. Regizează studioul Virtual Art de efecte digitale din Valencia, unde este și supervizor VFX. El a realizat numeroase filme de înaltă calitate și publicitate la nivel înalt, unde se arată că este posibil să creezi în imagine orice îți poți imagina datorită tehnicilor precum pictura mată, cromă sau cromakeie, rotoscopia, crearea de uiduri 3D, modelarea, texturizarea și iluminarea 3D, extensie de set, fotogrammetrie, urmărire a camerei, machiaj digital și mult timp etc.

Juan Antonio Valverde

  • Concept, Visual & Story Artist
  • Licențiat în Arte Plastice de la Universitatea Politehnică din Valencia (UPV), în 2005 și cu o diplomă de pregătire profesională 2 în programarea sistemelor informatice și un master în design grafic, Juan Antonio își dezvoltă activitatea profesională ca freelance în ilustrare și design grafic din anul 2012. A avut ocazia să-și expună lucrările de 5 ori în orașul său natal (Valencia), și odată ca invitat la Galeria Animazing din New York (SUA), la Rodez (Franța), în zona castelului medieval. Belcastel.

Descoperiți programul nostru exclusiv de accelerare

Anul trecut vă veți bucura de programul nostru de accelerare de 9 luni, care oferă consultanță și instruire necesare pentru dezvoltarea de tot felul de proiecte antreprenoriale. Profitați de know-how-ul nostru și de toate facilitățile noastre. Finalizează-ți pregătirea cu un proiect de succes și o demonstrație profesională.

Lucrați într-un studio real

În cele 9 luni de accelerator veți lucra la un proiect real, un proiect cu obiectivele, calendarul, termenele sale ca într-o companie de producție reală. Vei ști să lucrezi într-un studio de dezvoltare a jocurilor video sau cinematografiei făcând un proiect real, proiectul tău.

Propria ta pornire

Doriți să vă dezvoltați propriul proiect? Dacă aveți o idee bună aici puteți să o desfășurați. Sau, dacă nu, vă puteți alătura întotdeauna multor idei pe care ni le propunem și le lansăm noi înșine, fie ca designer grafic, modelator, programator etc.

Editori reali

Obiectivul principal este ca proiectele să vadă lumina. Din acest motiv avem diferite sisteme de finanțare, distribuție și promovare, cum ar fi PlayStation Talents, care finanțează proiecte de până la 200.000 €

Supraveghere profesională

Pentru că știm că lucrul singur și fără supraveghere este dificil. De aceea, studenții acceleratorului vor conta încă din prima zi cu ajutorul profesorilor și profesioniștilor noștri care vor supraveghea și oferi ajutor constant pentru dezvoltarea proiectului.

Instalații personalizate

A lucra acasă este foarte confortabil, dar nu este roditor, știm cu toții asta. În facilitățile noastre veți lucra cu echipa dvs. într-un mediu profesionist, cu o sală de ședințe, o sală de jocuri, mașini de mâncare / băuturi și toate serviciile unei companii din sector.

Echipa multidisciplinară

Veți lucra cu studenți de carieră foarte diferiți. Experți în jocuri video, design de jocuri, programare, modelare 3D, animație, cinema, concept, toate lucrând ca echipă formând o legătură pentru proiecte și idei viitoare.

Posturi vacante

Ne vom ocupa de căutarea și gestionarea personală a ofertelor de muncă care se pot potrivi cu situația și preferințele elevilor noștri, atât la nivel național, cât și internațional.

Tamburul demonstrativ

Și toate acestea, astfel încât să aveți un tambur demo profesional, un tambur demo special pentru jobul pe care doriți să-l dezvoltați, pe care îl puteți atașa la scrisoarea de întâmpinare sau la CV, pe care vă asigurăm că vă vor deschide toate ușile către viitorul dvs. profesional.

Înregistrează-te gratuit în campusul nostru virtual

Cel mai avansat campus din lume

Suntem singura școală care ne-a deschis campusul în întreaga lume. Mii de oameni, studenți sau nu, accesează zilnic intranetul nostru pentru a vizualiza videoclipuri, tutoriale, prelegeri, demo-uri, desfășoară misiuni și, în general, pentru a interacționa cu alți studenți și profesioniști din sector. O întreagă lume virtuală vă așteaptă cu posibilități infinite.

  • Creați-vă avatarul
  • Personalizează-ți camera
  • Pregătire profesională
  • Nivelați-vă
  • Vorbeste cu colegii de clasa
  • Conferințe și seminarii web
  • Exerciții și teme
  • Videoclipuri HD
Ultima actualizare Oct 2020

Despre facultate

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - Computer Generated Images - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Citeste mai mult

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - Computer Generated Images - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Citește mai puţin
Los Angeles , Valencia , Valencia + 2 Mai mult Mai Puțin