Direcție creativă MA pentru mass-media
Conde Nast College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 29.950 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
30 Sep 2024
* 24.950 GBP (Marea Britanie) | 29.950 GBP (în afara Regatului Unit) inclusiv TVA
Alăturați-vă nouă pentru evenimente de informare online
Vezi datele disponibile
Introducere
Direcția noastră creativă MA pentru Fashion Media este un program excepțional, centrat pe industrie, care dezvăluie tărâmurile fascinante ale povestirii vizuale, branding-ul media și producția multimedia. Înrădăcinat în vastul rezervor de cunoștințe și expertiză deținut de Condé Nast, acest program prezintă un amestec entuziasmant de instruire academică structurată, ateliere tehnice practice, cercetare autonomă și cursuri de master îmbogățitoare facilitate de pionierii industriei stimați. Împreună, aceste elemente îi conduc pe studenți într-o călătorie transformatoare prin dimensiunile creative, comerciale și critice ale mass-media de modă pe platformele tipărite, digitale și experiențiale.
Situat în portofoliul postuniversitar Fashion Media al Colegiului, care include și programe de master în Fashion Styling, Fashion Media Strategy și Fashion Journalism, urmând MA Creative Direcție pentru Fashion Media, veți împărtăși câteva sesiuni și proiecte predate cu omologii dvs. din alte Fashion Media. programe de master. Această abordare colaborativă vă asigură că veți dobândi o înțelegere holistică și dinamică a industriilor media de modă.
În esență, acest program este o rampă de lansare pentru a evolua într-un practicant adept în domeniul pe care l-ați ales în mass-media de modă. Este conceput pentru a dezvolta abilități esențiale transferabile în comunicare, gândire critică, analiză reflexivă și management expert de proiect, dându-vă astfel puterea să inovezi și să extinzi limitele ca povestitori de modă, lideri ai industriei media sau vizionari în comunicarea vizuală.
În special, Colegiul Condé Nast se mândrește cu acces de neegalat la lumina industriei, inclusiv la echipele editoriale și de afaceri din spatele publicațiilor emblematice precum Vogue, GQ, Glamour, Tatler, House & Garden, World of Interiors și WIRED. Acest avantaj unic ne permite să combinăm rigoarea academică cu conexiuni remarcabile în industrie, creând un mediu educațional ca nimeni altul.
Colegiul de modă și design Condé Nast este o piatră de temelie a pregătirii industriei. Scopul final al acestui program este să reducă fără probleme decalajul dintre mediul academic și angajarea profesională, împletind teoria și studiul academic în structura practicii industriale. În calitate de student la acest curs, veți fi cufundat în scenarii din industria din lumea reală, echipându-vă să vă creșteți continuu cunoștințele și înțelegerea și să cultivați noi abilități la un nivel exemplar după absolvire. De asemenea, vi se va oferi o oportunitate de aur de a vă angaja într-o experiență de lucru imersivă de patru săptămâni, ca o componentă vitală a călătoriei dvs. de dezvoltare profesională în timpul programului.
Rezultatul programului
Scopul programului este de a oferi oportunități pentru a deveni un practicant eficient în domeniul ales de dvs. în mass-media. Programul își propune să dezvolte abilități cheie transferabile în comunicare, gândire critică, reflație, precum și managementul de proiect în pregătirea dvs. pentru a inova și a împinge limitele ca povestitor de modă, lider de business media sau comunicator vizual.
Oportunități de carieră
Cu accesul nostru unic la industria modei, Colegiul pregătește studenții pentru angajare prin proiecte live din industrie și stagii de muncă și oferă consiliere expertă în carieră studenților și absolvenților.
În ultimii ani, evoluțiile tehnologice au generat noi oportunități în sector și nu mai există o separare atât de distinctă între fashion media și fashion retail. Înlăturarea acestor limite a lărgit sfera carierelor disponibile.
Profesioniștii din media de modă se deplasează acum fără probleme între rolurile din reviste și pozițiile cu mărci de modă și retaileri majore, făcând accentul direcției creative MA pentru Fashion Media relevant pentru o gamă din ce în ce mai largă de oportunități de angajare. În special în cadrul presei de modă, cursul este potrivit pentru cei dornici să urmeze cariere ca:
- Directori de artă
- Directori de creație
- Designeri grafici
În timpul cursului, studenții vor examina rolurile subliniate în reviste și rolurile în creștere în media digitală.
Galerie
Curriculum
Structura cursului
Programul este structurat în patru termeni de 10 săptămâni. Primele trei sunt predate, iar termenul final este dedicat studiului independent pentru a finaliza proiectele finale și o teză. Structura programului constă din module care sunt partajate în toate programele media care se concentrează pe abilitățile de cercetare și pe dezvoltarea conștientizării critice a problemelor actuale, precum și a evoluțiilor din industria modei și media, împreună cu module specifice programului care vă permit să dobândiți abilități tehnice și practice aliniate. cu obiectivele tale de carieră.
Programul MA Creative Direction for Fashion Media este o opțiune extrem de practică, care permite studenților să-și dezvolte abilitățile de comunicare vizuală existente, cu accent pe modă. Este potrivit pentru cei cu diplome creative și portofolii puternice în domenii precum fotografia, arta plastică, comunicarea vizuală sau designul grafic. Se așteaptă să aveți abilități existente în domeniul dvs. creativ preferat, iar cursul vă va oferi oportunități de a folosi aceste abilități. Modulele din program sunt:
Cercetare critică: înțelegerea publicului
Scopul acestui modul este de a vă oferi o imagine de ansamblu asupra gamei de metode de cercetare, abordări și instrumente care sunt esențiale pentru dezvoltarea perspectivei asupra publicului. Modulul va acoperi filozofia cercetării, etica, metodele de cercetare primară și secundară, cum să analizeze, să evalueze și să disemineze rezultatele cercetării. Modulul va lua în considerare cercetarea într-o serie de contexte relevante pentru industriile media și vă va permite să înțelegeți relația dintre teorie și practică.
Fashion Media Futures
Pentru ca mass-media de modă să rămână agilă, este important ca companiile, mărcile, publicațiile și, într-adevăr, indivizii să fie conștienți de problemele și oportunitățile relevante pentru industrie acum și în viitorul apropiat și îndepărtat. Ca parte a acestui lucru, vi se va prezenta abilitățile de evaluare a modului în care schimbările societale, tehnologice, politice și economice și modul în care acestea influențează mass-media de modă. În echipe formate din studenți din diferite programe media, studenții vor răspunde în colaborare la tendințele emergente și vor crea noi soluții care să valorifice acest lucru.
Producție Multi-Media
Acesta este un modul bazat pe abilități pentru a vă oferi oportunități de dezvoltare a abilităților practice de producție în domenii precum fotografia, editarea imaginilor, machetele de imprimare și designul grafic pentru modă. Veți dezvolta un design digital și abilități de comunicare multimedia pe diverse medii. Modulul își propune să vă pregătească pentru lucrări de proiect ulterioare pe modulele ulterioare și să vă asigure că abilitățile dumneavoastră tehnice și de proiectare sunt dezvoltate la un nivel adecvat pentru producerea de lucrări la nivelul 7.
Cultură vizuală și direcție creativă pentru modă
După ce au învățat abilități creative și tehnice relevante pentru direcția creativă în termenul 2, această unitate vă permite să aplicați acele abilități într-un context mai profesional, examinând în același timp aspectele cheie ale culturii vizuale și explorând ceea ce inspiră inovația în direcția creativă. Echilibrul dintre creativitate și preocupările comerciale va fi considerat ca parte a practicii contemporane într-o direcție creativă.
Proiect final de master
În timpul acestui modul, veți crea un rezultat practic aliniat cu specializarea programului dvs. și cu concentrarea pe carieră identificată. Puteți aborda acest lucru ca pe o oportunitate de a crea un portofoliu de muncă, de a iniția un proiect industrial real sau simulat sau de a adopta o abordare antreprenorială prin crearea unui proiect pe care ați putea continua să-l urmați după terminarea gradului.
O teză scrisă va sprijini elementul practic, permițându-vă să identificați o legătură clară între teoria academică, precum și cercetarea academică și practica autentică a industriei. Scopul este de a consolida și îmbunătăți învățarea anterioară în cadrul programului și oferă posibilitatea de a dezvolta o propunere de cercetare individuală în orice domeniu de interes relevant pentru conținutul programului.
Acest proiect își propune să vă ofere oportunitatea de a efectua cercetări în direct într-un subiect de interes pentru dvs., dezvoltând abilități în managementul proiectelor și angajându-vă cu planificarea dezvoltării profesionale. Veți fi încurajat să vă asigurați o experiență de lucru relevantă de 4 săptămâni ca parte a dezvoltării dumneavoastră profesionale.
Cine predă la Condé Nast College of Fashion?
Specialist în comunicare, media și scriere, Johannes Reponen este directorul de program al cursului nostru MA Fashion Media Practice. El a condus anterior diplome de masterat la London College of Fashion, scrie pentru o serie de publicații de modă și design și lucrează cu clienți internaționali în perspectiva viitoare. Cu diplome de licență și masterat în comunicare și critică, Johannes își finalizează în prezent diploma de doctorat în cercetare.
În timpul cursului dvs., veți fi predat și de o gamă largă de membri ai personalului nostru academic, precum și de oaspeți din industrie și lectori vizitatori.
Lectorii vizitatori și vorbitorii invitați includ:
- Osman Ahmed, asociat senior editorial la The Business of Fashion
- Georgia Murray, editor de modă la Refinery29
- Nova Dando, director de creație
- Aled John, șeful departamentului de dezvoltare a afacerilor la Condé Nast International
- Paul Nesbitt, șeful cercetării audienței la Condé Nast International
- Dr Kate Nelson Best, cercetătoare în modă și mass-media
- Marcus Agerman Ross, fondator și editor al Jocks&Nerds
Studenții de la curs au, de asemenea, acces la programul de prelegeri din industrie la nivelul colegiului, care are loc o dată pe săptămână. Printre vorbitorii anteriori se numără Victoria Beckham, Suzy Menkes și Becky Smith, pentru a numi câteva.