De master în educație
Avondale College of Higher Education
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Cooranbong, Australia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
1 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Maestru desigur Educație (MEd) este proiectat pentru profesori și lideri școlari care doresc să urmeze studii postuniversitare în Educație. Un accent deosebit se acordă rolului creștin profesor / administrator în consolidarea dezvoltării morale și credința într-un context al educației creștine. Master of Education este oferit ca fie un grad de cursuri sau o combinație de cursuri și de proiect sau a unei teze minore. Studiile sunt disponibile în cinci domenii:
- Administrarea Educațional
- Educatie Religioasa
- Curriculum și Studii de predare
- TESOL (Predarea limbii engleze ca a doua sau alte limbi)
- Educație Specială
DURATA
Un an full-time sau part-time echivalent. studenții part-time progres în mod tipic la rata de două sau trei unități pe an. Flexibilitatea permite studenților să fie "accelerat" cursul lor prin luarea de suprasarcină sau de a lua mai puține unități în câțiva ani, dacă este necesar.
puncte de credit
Opt unități în valoare totală de 48 de puncte de credit
Mod de livrare
Unități sunt oferite fie în modul mixt la distanță sau plin. Unități mod mixt format din componente de învățare la distanță și o sesiune rezidențială la Colegiul Avondale de învățământ superior (Lake Macquarie Campus), sau alt centru desemnat, în luna iulie a fiecărui an. Sesiunea de rezidențiale oferă studenților posibilitatea de a fi implicat în semnificativ elev-lector și interacțiunea elev-elev.
Elevii primesc informații despre unitatea și resurse prin intermediul platformei de învățare on-line Moodle. Conferențiari și convenor curs sunt disponibile pentru a comunica cu elevii prin Moodle, telefon sau e-mail. Componenta de școală rezidențiale este proiectat pentru a oferi o perspectivă de integrare a unității. Studenți misiuni complete, concepute pentru a explora concepte teoretice, de cercetare de revizuire relevante recente și pentru a favoriza reflecția bazată pe domeniu și aplicarea conceptelor întâlnite.
Acreditare
Cursul este acreditat de către Agenția Terțiar Calității și Standarde de Educație (TEQSA) și pot fi oferite studenților australian sau studenții internaționali (CRICOS Număr 057327F). Studenții internaționali sunt supuse unor reglementări definite în Legea OES (2007) și Codul național.
cerinţe de intrare
Solicitanții trebuie să aibă în mod tipic o diplomă de licență, urmat de o Diploma De Absolvent al Educației sau echivalent.
Candidații cu o perioadă de patru ani universitare de licență în educație, plus 2 ani sau mai mult experiență de predare, cu realizarea cu succes a Statutul Experimentat în Standardele profesionale australian pentru profesori vor fi, de asemenea, eligibile bazate pe următoarele:
- verificarea unui portofoliu de predare doveditor Institutul australian pentru standardele Scoala de leadership (AITSL) Predarea și,
- Rezultatele pozitive ale unui proces de interviu sau seminar realizat de Școala de Educație precum și
- finalizarea cu succes a unui program intensiv de 2 săptămâni echivalent efectuat on-line.
solicitanții de peste mări trebuie să furnizeze în picioare profesională echivalentă, verificată de Școala de Educație.
Verificarea prerogativelor este necesară la momentul depunerii cererii.
Solicitanții a căror diplomă de licență nu a fost realizată în limba engleză trebuie să demonstreze competență în limba engleză, prin realizarea unui scor IELTS de cel puțin 6.5 pentru a vorbi și de a asculta, cu nici un scor individual de bandă mai mică de 6,0. O declarație oficială a rezultatelor IELTS trebuie să însoțească formularul de cerere.
Solicitanții pot primi avansate în picioare până la 50% din cursul MEd, cu condiția ca unitățile care stau la baza cererii au fost efectuate la un nivel echivalent și au fost de o ponderare echivalentă cu unitățile de Colegiul Avondale MEd și / sau de curs.
structura cursului
Cursul este oferit în trei modele. Toate modelele includ o unitate de educație creștină și o unitate în metodologia de cercetare. Opțiunea minoră Teza oferă experiența studenților de cercetare, care pot constitui baza pentru progresia la studii suplimentare. Toate cele 6 unități de punct de credit și necesită un angajament de timp teoretic de 150 de ore.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în inovare educațională și leadership
- Tallinn, Estonia
MRes în Master de Cercetare (Educație)
- Kingston upon Thames, Regatul Unit
Master în educație în politică educațională și leadership
- Washington, Statele Unite ale Americii