Cercetare și analiză de marketingProgramul de cercetare și analiză de marketing este conceput pentru a oferi abilități legate de tehnologie în comunicațiile de marketing digital și analiza de marketing prin accentuarea analizei datelor și a interpretării datelor. Absolvenții vor înțelege cum să desfășoare cercetări de marketing, cum să utilizeze analiza de marketing și cum să încorporați datele în practica de marketing.
grad ore Opțiune de teză Opțiune minoră DOMNIȘOARĂ 30 Non-Teza Fără minor DOMNIȘOARĂ 30 teză Fără minor Cerințe de aplicareElementele necesare pentru examinarea admiterii sunt enumerate mai jos.
cererecerere online completatăTaxă de aplicareTaxa de cerere nerambursabilă de 55 USD SAU
Taxa de cerere nerambursabilă în valoare de 90 USD pentru aplicațiile cu acreditări internaționaleTranscripții și GPAdiploma de bacalaureat de la o universitate acreditată regional
o copie a unei transcrieri oficiale de la fiecare instituție unde a fost acordat creditul de curs
un GPA competitiv în ultimele 60 de ore de lucru la cursuri de licență (plus orice cursuri de absolvire finalizate)
cunoașterea funcțiilor de afaceri (management, marketing, finanțe, contabilitate, MIS) demonstrată prin munca anterioară a cursului și / sau experiență de muncăScoruri GRE sau GMAT *GMAT oficial sau GRE (doar test general) cu scoruri competitive* Datorită COVID-19 și închiderilor centrelor de testare, GRE sau GMAT nu sunt necesare pentru solicitanții toamna 2020.
Documenterăspunsuri la întrebări de eseu specifice (sunt necesare două eseuri):De ce ai ales să urmezi o diplomă de afaceri absolventă la Texas State University ? Ce speri să obții în timpul tău în program?
Povestește-ne despre cele mai importante realizări ale tale. De ce le vedeți ca atare? Ce lecții ați învățat de la ei?
Declarație personală opțională: în format scrisoare de întâmpinare, vă puteți adresa comitetului de admitere cu privire la orice este legat de fondul, cererea și / sau dorința de a participa la școala absolvită la Texas State University .
reluare / CV care detaliază experiența de muncă, activitățile extracurriculare și comunitare, precum și onoruri și realizări
trei scrisori de recomandare de la persoanele cele mai capabile să vă evalueze capacitatea de a reuși în școala absolvită
Scorurile TOEFL sau IELTS
Solicitanții sunt obligați să prezinte scoruri TOEFL sau IELTS care îndeplinesc cerințele minime ale programului de mai jos, cu excepția cazului în care au obținut o diplomă de licență sau mai mare de la o instituție americană acreditată regional sau echivalentul unei țări de pe lista țărilor noastre scutite.scoruri oficiale ale TOEFL iBT necesare cu un număr total de 78 și un număr minim de module individuale19 ascultare
19 lectură
19 vorbind
18 scris
scoruri oficiale IELTS (academice) necesare cu un nivel general de 6,5 șiscoruri minime individuale ale modulului de 6,0Acest program nu oferă admitere dacă scorurile de mai sus nu sunt îndeplinite.