Keystone logo

79 Masterat Programe în Analiză de afaceri 2024

Filtre

Filtre

  • Masterat
  • Studii de afaceri
  • Afaceri
  • Analiză de afaceri
Domenii de studiu
  • Studii de afaceri (79)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

    Masterat Programe în Analiză de afaceri

    Business Analytics se referă la capacitatea de a utiliza abilități, aplicatii, practici și tehnologii în explorarea iterații continue și investigarea performanțelor de afaceri anterioare, astfel încât să aibă o idee profundă în derivă planificarea afacerilor. Având o diplomă de master în Business Analytics va expune pe cineva la competențele și practicile de utilizare a datelor si analize extensive de calitate. Aceasta se extinde pentru a analiza atât cantitative și statistice cu modelare predictivă și explicativ. Este un program de grad axat pe gestionarea de fapte pentru a lua decizii eficiente. Acest lucru face ca pe parcursul mai de știință de management. Competențelor dobândite prin intermediul maestru în Analytics de afaceri cursuri ajuta pentru a servi ca o intrare în deciziile umane sau chiar în conducerea deciziilor automate în afaceri. Lumea de afaceri modern cere decizii rapide și eficiente pentru a fi realizate cu câteva erori cazati.Acest lucru face ca business analytics un curs competitive la nivel global pentru toți studenții care doresc un nivel mai ridicat de studiu în domeniul de business intelligence. Programul expune elevilor la diferite metrici care măsoară performanțele anterioare de o afacere și oferă un ghid pentru planificarea de afaceri. Acest pregătește studenții pentru a face față provocărilor actuale în afaceri prin dotarea acestora cu cele mai bune metode statistice și de date. Competențelor dobândite în Master of cursului Business Analytics pot fi aplicate în bănci pentru diferențierea clienților pe baza riscului de credit, printre alte caracteristici. Aptitudinile pot fi folosite în firmele de jocuri de noroc pentru a evalua loialitatea clienților făcând astfel cursul unul global. "