Absolvent de stiinte în psihologie educațională / școală

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

  • Studii Durata (ani): 1,5 - 2,5 ani
  • Titlu Studiu: Diplomă în Educație / Psihologie School
  • Studii Titlu Nivel: Masterat (Studii doilea ciclu)
  • Limba de predare: Greacă
  • Studii de proces: prezență completă / parțială
  • Credite minime: 27
  • Credite minime europene (ECTS): 90

Descrierea programului

Obiectivul general al programului este dezvoltarea cunoștințelor științifice în teoria și aplicarea proceselor psihologice și sociale care reglementează predarea și învățarea.

Elevii vor avea posibilitatea de a alege între două specializări: a) psihologie educațională sau b) Psihologie școlară.

Specializarea Psihologie educațională în special pentru persoanele care lucrează sau interesați în urmărirea cariere ca profesori. Domeniul psihologiei educaționale este definit în sens larg ca studiul de studenți, învățare și predare. Studii în acest domeniu poate îmbogăți activitatea celor care lucrează sau doresc să lucreze în calitate de profesori în învățământul primar, secundar sau superior care oferă fundalul de bază teoretică, care va ghida de predare pentru a îmbunătăți rezultatele de învățare ale studenților și de a fi capabil de a ajuta elevii lor să progreseze academic și personal. Un profesor de succes este în măsură să motiveze elevii pentru a gestiona cu succes clasa a evalua cunoștințele anterioare ", pentru a transmite cu succes idei pentru a servi elevilor studenți nevoi speciale, pentru a dezvolta metode de predare adecvate și de a folosi adecvat metode de evaluare. Profesorii pot dezvolta aceste abilități prin intelegerea si aplicarea teoriilor psihologice relevante și teorii de învățare. Specializarea Psihologie educațională își propune să încurajeze cadrele didactice să se vadă ca practicieni studenți (cursanți implicați), care sunt în mod constant în căutarea de a găsi și examineze cele mai bune pentru a ajuta elevii lor atinge obiectivele lor. Obiectivul central al acestei specializare este de a îmbogăți cunoștințele studenților cu privire la modalitățile de dezvoltare a diferențelor individuale și individuale influențează învățare și consecințele care pot avea acești parametri în procesul de predare. Un alt obiectiv este de a dezvolta parțială gândirea critică în evaluarea diferitelor metode de predare și evaluare a învățării. În cele din urmă, programul își propune să educe elevii pentru a utiliza instrumente metodologice și statistice pentru a investiga probleme moderne de psihologie de invatamant.

Psihologia Specializarea Școala vizează deținătorii de o diplomă în psihologie interesați să lucreze în ramura aplicat de psihologie educațională, cunoscut sub numele de psihologie școlară. Ramura se ocupă cu identificarea barierelor în calea învățării (de exemplu, dificultăți, probleme socio-emoționale sau probleme comportamentale ale studenților) de învățare și de punere în aplicare interventii pentru a le rezolva. Un rol-cheie al psihologilor școlari în calitate de profesioniști este de a oferi servicii pentru copii, tineri și familii în mediul școlar, în scopul de a crea un mediu de învățare sigur, sănătos și de susținere. Psihologii școlari primesc de formare în utilizarea și evaluarea testelor de diagnostic (de exemplu, Testele de IQ și de testare de performanță școlară), contractul psychoekpaideftikon rapoarte de evaluare (rapoarte de evaluare PSYCHOEDUCATIONAL), proiectarea și punerea în aplicare a programelor de prevenire si interventionala (programe de prevenire și intervenție), precum și la elevi consiliere. Pe această bază, obiectivul central al această direcție este de a instrui elevii în aplicarea principiilor clinice și utilizarea unor instrumente speciale pentru diagnostic, tratament și de prevenire a problemelor de comportament, probleme emoționale și / sau dificultăți de învățare în școală.

perspectivele de carieră

Absolvenții programului au o varietate de opțiuni cu privire la perspectivele de angajare.

Absolvenții de specializare Psihologie educațională vor dobândi cunoștințe, care va îmbunătăți practica lor de predare. În plus, achiziționarea de gradul acestui master va fi util în scopuri de promovare și dezvoltare profesională în domeniul educației.

Absolvenții de Psihologie specializarea School va dobândi cunoștințe și abilități practice în utilizarea și evaluarea testelor de diagnostic (de exemplu, Testele de IQ și de testare de performanță școlară), contractul psychoekpaideftikon rapoarte de evaluare (rapoarte de evaluare PSYCHOEDUCATIONAL), proiectarea și punerea în aplicare a programelor de prevenire si interventionala (programe de prevenire și intervenție), precum și la elevi consiliere. După terminarea programului, care include 1020 de ore de stagiu supravegheat în școli, absolvenții vor fi capabili să se înregistreze în calitate de psihologi profesioniști în registru și psihologilor să lucreze în școli sau cabinet.

Accesul la studii suplimentare

Absolvenții programului vor fi, de asemenea, posibilitatea de a-și continua studiile de doctorat în Psihologie educațională, educație sau alte industrii similare, dacă doresc. De proiectare a programului prevede acești studenți prin alegerea de elaborare Graduate Muncii. Alegerea pregătire master tezei, elevii vor avea posibilitatea de a lucra la un proiect de cercetare substanțială și, prin urmare, să fie într-o poziție mai bună de a fi admiși la programele de doctorat decât absolvenți cu nici o experiență în scris de Master tezei de doctorat.

Rezultatele învățării

La finalizarea programului elevii vor fi capabili să:

  1. evalua critic conceptele teoretice cheie ale psihologiei educaționale.
  2. Ei apreciază factorii cheie care influențează învățarea și să evalueze critic principalele concluzii ale cercetării actuale legate de învățare și predare.
  3. Evaluează principiile psihologice și educaționale care pot îmbunătăți eficiența predării și pentru a compara critic caracterul adecvat al diferitelor metode de predare în diferite contexte de învățare (de ex. individuale, de grup, formal, informal).
  4. Înțelegerea efectelor diferențelor individuale (de ex. gen, IQ-ul, personalitatea, diversitatea culturală) în procesul de învățare.
  5. Discutați și să evalueze contribuția cercetării în psihologia cognitivă (pe memoria, rezolvarea problemelor, percepție, atenție) în procesul de predare și învățare.
  6. Explicați cauzele și efectele diferitelor dificultăți de învățare și de a discuta despre rolul educației în cadrul învățământului special și favorabilă incluziunii (inclusiv).
  7. Consolidarea cunoștințelor despre rolul psihologului profesor / școală în evaluarea de diagnosticare, consiliere și intervenții educaționale de proiectare.
  8. Rezumați contribuția neurostiintele la înțelegerea învățării umane.
  9. Folosind metode cantitative și calitative de cercetare și analiză pentru investigarea diverselor probleme educaționale.
  10. Explicați și să evalueze în mod critic metodele de cercetare utilizate în psihologia educației și să demonstreze abilități în pregătirea propunerilor de cercetare și efectuarea de cercetări originale.

În plus față de rezultatele învățării enumerate mai sus, prin completarea programului, studenții de la specializarea psihologie școlară va fi capabil să:

  1. să evalueze în mod critic principiile psihometrice ale diverselor instrumente de diagnosticare utilizate ca parte a lucra psihologul școlar.
  2. Să demonstreze cunoștințe în utilizarea instrumentelor de diagnosticare profesional, în conformitate cu normele de conduită profesională.
  3. Dezvoltarea abilităților în utilizarea metodelor și consiliere autorităților psihologie pentru a aborda o varietate de subiecte care pot interesul elevului, cum ar fi probleme de familie, probleme de învățare, relațiile interpersonale, de orientare în carieră etc.
  4. Să demonstreze cunoștințe în proiectarea și utilizarea metodelor de prevenire și intervenție având drept scop promovarea dezvoltării academice și emoțională și socială a copiilor la școală, în colaborare cu autoritățile școlare și familie.
  5. Să demonstreze abilități în analiza critică și evaluarea caracterului adecvat și a eficacității metodelor de prevenire și intervenție utilizate.
  6. Ei se comportă având în vedere profesional profesie etică și lege ca linii directoare și să evalueze în mod regulat calitatea muncii lor de către modelul practician reflexiv (practician reflexiv).
Ultima actualizare Septembrie 2017

Despre facultate

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space.

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space. Citește mai puţin