Master în Managementul ospitalității (MMH)
Boston University - School of Hospitality Administration
Informatie cheie
Locația campusului
Boston, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 50.794 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Costul total Numai taxa de școlarizare și taxele: $50,794.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Sunteți interesat să vă schimbați cariera în ceva mai interesant? Sau sunteți un profesionist în domeniul ospitalității care speră să obțină un avantaj competitiv? Sau un proaspăt absolvent de facultate care dorește să se pregătească pentru o carieră în industrie?
Boston University School of Hospitality Administration's Master of Management in Hospitality este un program la nivel de absolvire care vă pregătește pentru a avea succes oriunde în lume în industria ospitalității. Și o puteți face într-un singur an, în trei semestre.
Construiți abilități pentru succes.
Pentru studenții cu o pregătire solidă în domeniul afacerilor sau al artelor liberale, programul vă va îmbunătăți abilitățile de management și vă va pregăti pentru a începe o carieră în domeniul ospitalității, fie aici, în Statele Unite, fie în întreaga lume. Profesioniștii care lucrează în prezent în industria ospitalității vor obține educația necesară pentru a avansa în carieră și pentru a fi competitivi și bine informați în industria în schimbare.
Studiați ospitalitatea acolo unde industria prosperă.
Boston este o locație unică în care profesioniștii din domeniul ospitalității se intersectează cu medicina, educația, tehnologia, turismul și sportul. Sutele noastre de restaurante, hoteluri, locuri de divertisment și alte întreprinderi din domeniul ospitalității, precum și legăturile internaționale, oferă oportunități de formare și de carieră cum nu există în niciun alt oraș.
Curriculum
Programul de studii MMH este format din 32 de credite și un stagiu de practică în domeniul ospitalității bazat pe experiență. Căile de acces sunt cu normă întreagă, rezidențiale - un semestru de vară și două semestre complete.
Este potrivit pentru dumneavoastră?
Dacă vă place interacțiunea umană și doriți să experimentați atât lumea afacerilor, cât și lumea în general, vă invităm să aflați mai multe despre program și procesul de aplicare.
Cerințe de aplicare
Taxa de aplicare
O taxă de înscriere nerambursabilă de 95 de dolari. Taxa de cerere este o taxă de procesare a cererii, nu o taxă de examinare a cererii.
Transcrieri
Avem nevoie de o copie a foii de parcurs a studiilor de licență pentru a fi încărcată în aplicația noastră online. În plus, avem nevoie de toate transcrierile de la colegiile și/sau universitățile la care ați participat și care contează pentru orice diplomă (după liceu). Un student din ultimul an de facultate ar trebui să prezinte un raport oficial al lucrărilor finalizate în primul semestru al ultimului an de facultate, de îndată ce acesta este disponibil. Toate transcrierile trebuie să fie în limba engleză sau o traducere oficială. În cazul în care sunteți admis și decideți să vă înscrieți, vă vom solicita o copie oficială la acel moment.
Scrisori de recomandare (Evaluări)
Avem nevoie de două scrisori de recomandare (evaluări) scrise de persoane care vă cunosc bine și care pot vorbi despre trecutul dumneavoastră academic și/sau profesional. Aceste scrisori de recomandare trebuie să fie trimise online prin intermediul serviciului nostru de înscriere. Nu acceptăm scrisori de recomandare trimise prin e-mail, fax sau poștă.
Solicitanții internaționali
Studenții care au obținut diploma de licență de la o instituție care nu este vorbitoare de limba engleză trebuie, de asemenea, să susțină testul TOEFL (în plus față de GRE). Avem nevoie de un punctaj minim de 84 pentru ca cererea dumneavoastră să fie analizată. Trebuie să primim un punctaj oficial la TOEFL până la termenul limită; vă recomandăm să faceți testul TOEFL cu cel puțin 20 de zile înainte de termenul limită pentru a ne asigura că primim punctajul.
Codul nostru TOEFL este 3087.
Curriculum vitae/CV
Avem nevoie de un CV actualizat pentru toți candidații.
Teste standardizate necesare
Graduate Record Examination (GRE) sau Graduate Management Admissions Test (GMAT) Codul nostru GRE și GMAT este 3087. Puteți susține testul GRE pe internet până cu 10 zile înainte de data limită.
Vă rugăm să rețineți - se poate renunța la cerința de testare standardizată pentru studenții care îndeplinesc anumite cerințe de aplicare.
Declarație personală
Scrieți o declarație personală de 500-750 de cuvinte în care să precizați obiectivele studiilor postuniversitare și să indicați orientarea profesională dorită.
Credite de transfer:
Se pot acorda până la 8 credite de transfer pentru absolvenți, de la caz la caz.
Costul total Numai taxa de școlarizare și taxele: $50,794
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management durabil al ospitalității în aer liber
- Breda, Ţările de Jos
MSocSci (Heritage and Cultural Tourism)
- Pretoria, Africa de Sud
Hospitality and Tourism Management
- Milan, Italia