MSc in Strategic Product Design
International Hellenic University (IHU)
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Thessaloniki, Grecia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 - 27 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
30 Sep 2024
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
- Tehnologia și selecția materialelor
- Ergonomie / Factori umani
- Design Morfologie si estetica
- Tehnici avansate de producție
Cursuri opționale
- Managementul Operatiunilor
- antreprenoriat
Admitere
Curriculum
Pe parcursul primului trimestru, studenții trebuie să urmeze cinci cursuri de bază. Pe parcursul celui de-al doilea trimestru, studenților li se cere să urmeze patru cursuri de bază, adaptându-și programul în continuare prin două cursuri opționale sau un proiect de consultanță. În cele din urmă, în al treilea semestru (și al patrulea semestru în cazul urmăririi unei dizertații bazate pe cercetare), munca este dedicată exclusiv tezei de master. Teza oferă o oportunitate de a aplica teoria și conceptele dobândite în timpul anului la o problemă din lumea reală.
Cursuri de bază pentru primul trimestru
- Introducere în Designul Strategic de Produs
- Dezvoltarea de noi produse
- Analiza de marketing și cercetarea mărcii
Cursuri de bază – Stream Product and Services Management
- Proiectare și producție
- Strategii de extroversie
Cursuri de bază – Transmiteți creativitatea și designul produsului
- Design 3D asistat de calculator (Rhinos)
- Gândire de proiectare
Cursuri de bază – Stream Industrial Design and Inovation
- Design 3D asistat de calculator (SolidWorks)
- Proiect de design industrial
Cursuri de bază pentru trimestrul 2
Cursuri de bază – Stream Product and Services Management
- Comportamentul consumatorului
- Servicii de proiectare
- Management de proiect
- Achizitii si negocieri
Cursuri de bază – Transmiteți creativitatea și designul produsului
- Creative Digital Media
- Ergonomie – Factori umani
- Morfologie și estetică a designului
- Modelare și fabricație avansată
Cursuri de bază – Stream Industrial Design and Inovation
- Tehnologia materialelor
- Ergonomie – Factori umani
- Morfologie și estetică a designului
- Sisteme avansate de producție
Cursurile opționale În timpul celui de-al doilea trimestru, studenții își adaptează programul în continuare, alegând cursuri opționale. Alegerea cursurilor opționale trebuie să însumeze până la 6 ECTS (2 cursuri sau un proiect de consultanță). Este posibil ca unele dintre cursurile opționale să nu fie oferite într-un anumit an, în funcție de cererea studenților.
Cursuri opționale pentru trimestrul II
Cursuri opționale – Stream Product and Services Management
- Proiect de consultanta in management de produs
- De gestionare a operațiunilor
- Inovație strategică și antreprenoriat
- Design pentru lanțul de aprovizionare și logistică
- Managementul tehnologiei și ingineria afacerilor
- Managementul costurilor și analiza financiară
- Subiecte deschise în design strategic de produs (TBA)
Cursuri opționale – Stream Product Creativity and Design
- Proiect de Consultanta in Creativitate Produs Produs si Design
- Materiale și procese avansate
- Interacțiune uman-calculator, design și experiență utilizator
- Design pentru mediu
- Design de comunicatii
- Fotografie de produs
- Subiecte deschise în design strategic de produs (TBA)
Cursuri opționale – Stream Industrial Design and Inovation
- Proiect de Consultanta in Design Industrial si Inovare
- Mecanica computațională
- Inginerie inversă și imprimare 3D
- Modelare avansată a suprafeței
- Biomimetismul în proiectare
- Automatizare și Robotică
- Subiecte deschise în design strategic de produs (TBA)
Disertația
Pe parcursul celui de-al treilea semestru, studenții lucrează la proiectul lor de disertație de master, a cărui arie tematică este relevantă pentru programul lor de studii și interesele lor. Teza este oportunitatea de a aplica teoria și conceptele învățate în diferite cursuri la o problemă din lumea reală sau la o întrebare de cercetare. Studenții sunt supravegheați pe parcursul proiectelor lor de un membru al facultății academice și de asociații academicieni ai școlii. După depunerea dizertației, studenții își prezintă proiectele colegilor și profesorilor. Studenții au opțiunea de a urma o dizertație bazată pe cercetare de două semestre, care duce la Master în Cercetare în Design strategic de produs și primesc 120 ECTS.
Burse și finanțare
Școala de Știință și Tehnologie oferă o serie de burse pentru programele pe care le oferă, acoperind o proporție semnificativă din taxe. Aceste burse sunt competitive. Criteriile de atribuire includ calitatea gradului I, notele de licență ale candidatului, cunoașterea limbii engleze și profilul general.
Candidații la burse ar trebui să includă o scrisoare separată cu documentele de aplicare, în care solicită să fie luați în considerare pentru o bursă, precizând motivele pentru care cred că se califică.
Oportunități de carieră
Având în vedere rolul dinamic al sectorului de producție și inovare în întreprinderile industriale și tehnologice și necesitatea furnizării de cunoștințe științifice de specialitate, este destul de evident că este nevoie de un program postuniversitar în „Design strategic de produs” care să ofere interdisciplinaritatea necesară. cunoștințe tehnice și acoperă nevoile corespunzătoare ale pieței și care se va adresa unui număr de profesioniști (ingineri, absolvenți de arte plastice, economiști, programatori de computere, absolvenți de management al afacerilor, absolvenți de științe etc.). Absolvenții MSc în Design Strategic de Produs pot urma, în mod orientativ, căile de carieră enumerate mai jos:
- Poziții în companii care necesită conducere în proiectare și management
- Poziții în studiouri de design – angajarea în diferite etape ale procesului de dezvoltare a produsului, de la concept până la design de detaliu și analiză
- Poziții în companii producătoare de produse industriale precum dispozitive electrice și electronice, îmbrăcăminte, produse alimentare (design de ambalaje), componente mecanice, materiale plastice etc.
- Poziții în companii de consultanță care se ocupă cu design de produs, dezvoltare de produs, antreprenoriat și inovare
- Posturi de cercetare – desfășurarea cercetării și efectuarea de studii doctorale în domeniul designului
- Posturi didactice în instituții de învățământ superior, învățământ secundar, pregătire tehnică și profesională, învățământ public și privat la nivel teoretic, tehnic și aplicativ
- Poziții în companii nou-înființate inovatoare, intensive în cunoștințe (sau crearea propriilor companii nou-înființate), în care este nevoie de cunoștințe calificate pentru a înțelege oportunitățile și provocările oferite de noile tehnologii digitale de proiectare și producție (de exemplu, imprimarea 3D), precum și managementul tehnologiilor disruptive din punct de vedere al cifrelor financiare, al costurilor și al managementului
Pe lângă abilitățile tehnice dobândite prin studiu, studenții noștri beneficiază de excelentul birou de carieră al Universității pentru a dobândi abilități esențiale soft (de exemplu, abilități de comunicare, pregătire pentru interviuri, scriere CV etc.) pentru a se pregăti mai bine pentru piața muncii.