Specialitate de marketing vizual
Jannette Klein Universidad
Informatie cheie
Locația campusului
Mexico City, Mexic
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Astăzi, brandurile de modă se confruntă cu o concurență în creștere, deci este necesar să se optimizeze strategiile de poziționare. În acest sens, utilizarea eficientă a spațiilor fizice din cadrul magazinelor și locurilor de expoziție devine esențială în domeniul modei și al industriei de îmbrăcăminte; marketingul vizual dezvoltă și aplică cunoștințe practice legate de planificarea, proiectarea și gestionarea spațiilor comerciale, subliniind estetica, simbolurile, manifestările și, mai ales, percepția lor în ochii consumatorului.
Ţintă
Specialitatea Visual Marketing pregătește profesioniști capabili să creeze și să propună scenarii comerciale care să stimuleze achiziționarea de produse de modă, pe baza generării de soluții la punctul de vânzare. De asemenea, dezvoltă vitrine și proiectele de design de magazine într-un mod creativ și inovator pentru a îmbunătăți comunicarea de marcă în locurile de expoziție.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Marketing
- Porto, Portugalia
Master în Management de Marketing
- Madrid, Spania
Master internațional în marketing
- Barcelona, Spania