Masterat în turism urban și managementul companiilor de turism
Universidade Santiago de Compostela
Informatie cheie
Locația campusului
Santiago de Compostela, Spania
Limbi Străine
Spaniolă, Galician
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 854
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Acest master urmărește să ofere studenților abilitățile relevante pentru planificarea și gestionarea turismului urban și managementul afacerilor în acest domeniu, formând în același timp experți pentru a-și ghida cariera către cercetare și dezvoltarea cunoștințelor în domeniu.
Acest master urmărește un dublu obiectiv:
- Oferiți studenților cele mai relevante competențe, atât din perspectivă teoretică cât și aplicativă, în planificarea și managementul turismului urban și managementul companiilor din domeniul turismului, oferindu-le o viziune globală și incluzivă, urmând criteriile de inovație, eficiență. și sustenabilitate.
- Pregătește riguros experți care își direcționează cariera către cercetare și dezvoltarea cunoștințelor în domeniul turismului.
Curriculum
Toți studenții trebuie să finalizeze 30 de credite obligatorii și o teză de master de 12 credite. Fiecare elev trebuie să parcurgă una dintre cele trei orientări, în funcție de materiile din care constă fiecare dintre ele:
- În orientare profesională, studenții trebuie să susțină 9 credite opționale, iar în orientarea academică, 18 credite opționale. Studenții de orientare profesională vor efectua stagii externe obligatorii de 9 credite.
- Studenții orientării de cercetare trebuie să susțină disciplinele opționale aferente acestei opțiuni: „Metodologia cercetării: Cartografie aplicată turismului” și „Metodologia cercetării în managementul companiilor de turism”, a câte 3 credite. Este necesar să fi parcurs aceste două subiecte pentru a putea accesa programul de doctorat (etapa de teză). În plus, trebuie să luați încă 12 credite opționale fără conexiune.
Rezultatul programului
În primul rând, să ofere studenților cele mai relevante competențe, atât din perspectivă teoretică, cât și aplicativă, în planificarea și direcția turismului urban și managementul afacerilor în domeniul turismului, oferindu-le o viziune globală și integrativă, urmând criteriile de inovare, eficiență. și sustenabilitate.
În al doilea rând, pregătiți riguros experți care își direcționează cariera către cercetare și dezvoltarea cunoștințelor în domeniul turismului.
Galerie
Studenți ideali
Masterul în Turism Urban și Managementul Afacerilor Turistice se adresează în principal studenților de la noile diplome de licență legate de Turism și Diplome în Turism. Este recomandabil ca elevii să prezinte:
- Interes pentru sectorul turistic și pentru managementul companiilor din acest domeniu.
- Atitudine favorabilă față de integrarea în echipe de compoziție diversă.
- Adaptabilitate.
- Utilizarea instrumentelor informatice la nivel de utilizator.
Oportunități de carieră
- Managementul companiilor si activitatilor turistice
- Planificarea si managementul destinatiilor turistice in institutii publice si personale
- Planificarea si managementul proiectelor de utilizare a resurselor turistice
- Cercetare pe piețele turistice și dezvoltarea cunoștințelor în domeniul turismului
- Instruire si consiliere in domeniul turismului
- Antreprenoriat în activități turistice