Masterat în audiovizual, media digitală interactivă și jocuri
Champollion University
Informatie cheie
Locația campusului
Albi, Franţa
Limbi Străine
Franceză, Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiectivul acestui master multidisciplinar este de a instrui experți și lideri de proiect în concepția resurselor multimedia concepute pentru predare prin ucenicie, formare profesională, formare inițială (jocuri serioase, jocuri de învățare, simulatoare, transmedia, MOOC), precum și în toate sectoarele de gamificare (advergame, newsgame, edugame).
Acest master reflectă gama largă de competențe necesare în această nouă industrie prin multidisciplinaritatea și subiectele sale transversale: științele tehnologice și computerizate, științele umane și sociale, științele educației, dreptul și economia.
La sfârșitul acestui curs, absolvenții vor fi capabili să proiecteze, să gestioneze, să dezvolte, să bugeteze și să evalueze un dispozitiv sever de jocuri sau un mediu digital interactiv, legat în primul rând de instruire și legat de domeniile marketingului, comunicării și informațiilor.
Acest masterat evidențiază cinci linii de studiu:
Actualizarea abilităților:
Deoarece acest master are ca scop un public larg, în primul an sunt oferite module concepute pentru a actualiza abilitățile din diferite domenii, în funcție de experiența studenților. Aceste module sunt „Teoria învățării” și „Metode, tehnici și instrumente de învățare” pe de o parte, „Algoritmi și programare” și „Introducere în limbaje web”.
Multidisciplinaritate:
Predarea abilităților transversale și crearea de grupuri de lucru multidisciplinare colaborative pentru proiecte și tutoriale supravegheate. Această bogăție de diversitate demonstrează dinamismul și realizarea cursului.
Diversitatea instruirii:
Acest master este conceput pentru a se adapta la trei tipuri diferite de formare: formare continuă, formare inițială și formare printr-o ucenicie. Aceste trei tipuri de studenți pot urma aceleași lecții la INU CHAMPOLLION , singura diferență fiind proiectele și calendarul stagiilor. În plus, acest master este accesibil prin acreditarea experienței dobândite.
Profesionalizare:
Cu un modul de integrare profesională și un stagiu extins în al doilea an, acest masterat este angajat în profesionalizarea și angajabilitatea studenților.
Metodologie prin proiecte:
Primele trei semestre ale acestui master au fiecare un obiectiv educațional de a promova valoarea de a lucra la un proiect ca parte a unei echipe, în grupuri multidisciplinare, permițând crearea unei situații de învățare printr-un proiect din viața reală:
La sfârșitul semestrului 7, studentul va fi capabil să proiecteze și să scripteze, ca parte a unei echipe, media interactivă pentru a transmite o abilitate, informații sau un mesaj.
La sfârșitul semestrului 8, studentul va fi capabil să proiecteze și să producă, ca parte a unei echipe, media digitală interactivă (joc web, joc 2D / 3D).
La sfârșitul semestrului 9, studentul va fi capabil să proiecteze, să dezvolte, să experimenteze și să evalueze, ca parte a unei echipe, un suport de învățare interactiv.
Aptitudini și cunoștințe
La sfârșitul celor doi ani ai acestui master, stagiarul sau studentul vor putea conduce proiecte inovatoare în dezvoltarea resurselor multimedia interactive, în special în domeniul formării profesionale.
Aceasta implică următoarele:
Coordonează și conduce o echipă multidisciplinară într-un proiect serios de joc sau într-o resursă digitală interactivă și creează instrumente pentru pilotarea proiectului, bugete provizorii și diagrame de control al calității.
Scrieți scenariul pentru un joc serios sau o experiență interactivă prin instrumente de scenariu, proiectați acțiuni comportamentale și interacțiuni și medii, apoi asigurați interpretările diferitelor echipe (dezvoltator, grafician, inginer de sunet, instructor).
Proiectați instrumente digitale pentru învățare și suport, asigurând și verificând toate etapele procesului de producție.
Analizați și evaluați relevanța resurselor tradiționale de formare pentru a le adapta pentru a crea instrumente inovatoare de învățare interactivă (învățare socială, sistem de management al învățării, joc serios.).
Creați, dezvoltați sau preluați o afacere sau lucrați ca angajat în domeniul jocurilor serioase, identificați punctele forte și punctele slabe personale și evaluați critic propria practică profesională.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Dezvoltare de jocuri
- Zagreb, Croaţia
MA în Dezvoltare de jocuri - Design
- Kingston upon Thames, Regatul Unit
Master în Dezvoltare de jocuri - Programare
- Kingston upon Thames, Regatul Unit