Master în turism și management de evenimente
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.200 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Evenimentele au devenit o parte integrantă a industriei turistice globale de astăzi. Destinațiile și companiile folosesc din ce în ce mai mult evenimentele pentru a crește gradul de conștientizare și pentru a spori atractivitatea. MSc Managementul Turismului și al Evenimentelor vă pregătește să deveniți profesioniști competenți și versatili în evenimente, gata să exceleze în sectorul dinamic al evenimentelor turistice.
Personalul nostru didactic este experți recunoscuți în domeniile lor. Mulți dintre ei scriu cărțile care vă sprijină învățarea. Veți interacționa cu experți din industrie printr-o serie de evenimente și vorbitori internaționali vizitatori și vă veți dezvolta abilitățile de creare de rețele, obținând în același timp contacte utile, globale pentru viitor.
Programul nostru unic de mentorat Bacchus vă oferă sprijin individual de la un profesionist senior. Vă vor ajuta să vă dezvoltați abilitățile profesionale și vă vor sfătui cu privire la viitoarea carieră. Veți avea, de asemenea, sprijin pentru a găsi locuri de muncă pentru absolvenți și plasamente la Centrul nostru de Cariere. Angajatorii de top din domeniul ospitalității și turismului vizitează campusul și recrutează studenți.
Modul sandwich include un stagiu de muncă plătit de un an, după finalizarea părții predate a cursului.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Module de studiu
Module obligatorii
Dezvoltarea evenimentului durabil
Acest modul se bazează pe standardele globale ale industriei pentru managementul evenimentelor. În contextul proiectării și planificării unui eveniment real, veți fi introdus în principiile managementului durabil al performanței proiectului. Veți dezvolta abilități de creativitate, de lucru cu clientul, de proiectare, de planificare, de implementare și de evaluare a proiectelor în raport cu un rezultat triplu - de mediu, social și economic. Veți învăța cum să utilizați instrumentele de management al proiectelor și financiare și ale performanței, cum să identificați, să gestionați și să atenuați riscurile, cum să faceți față impactului schimbării asupra proiectului și să gestionați performanța.
Finanțe și Contabilitate pentru Afaceri
Veți dezvolta o înțelegere de bază și o evaluare critică a informațiilor financiare corporative. Aceasta va include atât informații financiare, cât și informații contabile de gestiune, care acoperă trei domenii:
- terminologie de bază: scopuri, utilizatori, reguli și reglementări ale entităților comerciale
- contabilitate financiară: situații financiare cheie, conturi și analize publicate și interpretare prin rapoarte
- contabilitatea de gestiune: stabilirea costurilor, bugetarea și prognoza, managementul bugetului și stabilirea prețurilor.
Sinteză Ospitalitate, Turism și Evenimente
Vi se va oferi o privire de ansamblu asupra contextului, cadrelor, conceptelor, teoriilor și problemelor din industria turismului, evenimentelor și ospitalității. Veți învăța să analizați și să evaluați situații complexe de turism, evenimente și ospitalitate.
Mentorat și dezvoltare profesională
Te vei angaja într-un program de mentorat pentru a-ți dezvolta viața profesională în industria turismului și a evenimentelor. Folosind teorii despre angajabilitatea absolvenților și mentorat, veți dezvolta o înțelegere a modului în care mentoring poate facilita abilitățile de dezvoltare profesională. Veți fi provocat să vă implicați în gândire reflexivă pentru a vă evalua capacitatea de a vă gestiona eficient propria dezvoltare. Aceasta include evaluarea capacității dumneavoastră de a opera în cadrul relațiilor și întâlnirilor profesionale în cadrul industriilor internaționale de turism și evenimente.
Metode de cercetare
Acest modul vă va pregăti pentru a efectua cercetări eficiente, bazându-vă pe o serie de surse de date secundare și primare, în pregătirea cursului dumneavoastră. De asemenea, vă pregătește pentru a finaliza cercetări de management sistematic și de înaltă calitate în domeniul ospitalității, evenimentelor și turismului. Veți primi o serie de instrumente necesare cercetării, inclusiv probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu.
Comportamentul consumatorului turistic și marketing
Veți explora cadrele teoretice care stau la baza modelelor cererii consumatorilor. Marketingul eficient și creativ se bazează pe analize solide și este relevant pentru toate sectoarele de ospitalitate, evenimente și turism. Veți fi învățați modele și concepte extrase din marketingul mainstream, marketingul turistic și științele sociale. Pentru a dezvolta o înțelegere cuprinzătoare a comportamentului consumatorilor turistici și a procesului de luare a deciziilor turistice.
Module optionale
Evenimente și lumea socială
Veți explora relațiile complexe dintre evenimente, grupuri și indivizi pornind de la concepte și metode din diverse științe sociale. Modulul se concentrează pe trei teme:
- contextele sociale și culturale în care au loc evenimentele
- diferitele părți interesate care afectează și sunt afectate de evenimente
- impactul social, cultural, de mediu, economic și politic al evenimentelor pentru state, regiuni, organizații, grupuri și indivizi.
Strategii de distribuție digitală în turism
Modulul vă permite să evaluați critic evoluțiile actuale și emergente în sistemele de distribuție electronică. Veți explora impactul sistemelor globale de distribuție și al rețelelor sociale atât din perspectiva consumatorului, cât și din punct de vedere organizațional.
Inovare în turism și antreprenoriat
Turismul, inovația și antreprenoriatul sunt fundamentale pentru dezvoltarea produselor și serviciilor turistice care contribuie la strategii de dezvoltare durabile la nivel local, regional și național. Veți lua în considerare procesul de inovare, inclusiv rolul părților interesate cheie din turism, cum ar fi guvernul, sectorul privat, ONG-urile și comunitățile locale.
Plasarea
Mod sandwich/ Plasare
Dacă decideți să luați modelul sandwich, anul dvs. de studiu predat cu normă întreagă va fi urmat de un an de experiență de lucru cu normă întreagă, supravegheată. Timpul de experiență de muncă supervizată este plătit și petrecut cu un angajator internațional adecvat pentru ospitalitate și turism. Desfășurați un proiect evaluat pentru companie ca parte a studiilor academice privind plasarea.
Proiect final - alege unul dintre
Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Disertație
Acest modul vă oferă oportunitatea de a explora și dezvolta expertiză într-un domeniu de interes. Sunteți încurajat să alegeți subiecte care sunt valoroase în viitoarele dvs. cariere. Aceasta este o activitate autogestionată, conducând propriul proiect de cercetare în timp ce ești îndrumat și consiliat de un supervizor, pe baza propunerii dezvoltate în modulul Metode de cercetare.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
După absolvirea acestui curs veți avea perspective excelente de carieră în industria turismului internațional. Absolvenții noștri continuă să lucreze pentru cele mai importante companii de ospitalitate și turism într-o gamă largă de roluri, fie în Marea Britanie, fie la nivel internațional, cu companii printre care:
- Accor
- Busolă
- Carnaval
- Patru anotimpuri
- Hilton
- Hyatt
- IHG
- Shangri-La
- Mandarin Oriental
- Marriott
- Radisson
- Sodexho
- Sol Melia
- Starwood
- TUI.
În funcție de experiența lor anterioară, absolvenții au obținut funcții de supervizare/conducere junior și roluri operaționale.
Stagiul de muncă opțional de un an este o oportunitate excelentă pentru cei care ar dori să câștige experiență de lucru în industria ospitalității după curs.
Făcând un stagiu de muncă vei primi:
- experiență de lucru plătită, cu normă întreagă
- experiență practică cu un angajator de top în industria ospitalității, evenimentelor și turismului
- un serviciu dedicat pentru a vă ghida căutarea de destinații de plasare
- ateliere personalizate de dezvoltare a abilităților de plasare
- sprijin continuu din partea școlii
- capacitatea de angajare îmbunătățită a absolvenților
- șansa unei oferte ferme de angajare.
Unii studenți aleg o carieră academică studiind pentru un doctorat la noi sau în alte universități. Programul nostru oferă studenților o pregătire excelentă pentru studiile doctorale și cariere în predarea în universități.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management și Planificare Turistică
- Oradea, România
Master în Managementul Turismului Internațional
- Madrid, Spania
Master în Turism Internațional și Managementul Destinațiilor
- Macerata, Italia