Master în strategie de marketing internațional (IMS)
Hasselt University
Informatie cheie
Locația campusului
Diepenbeek, Belgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 1.092 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 979,60€ pentru un an universitar de 60 de credite
Introducere
Actualizare Coronavirus: Sunt luate măsuri suplimentare pentru a preveni răspândirea Coronavirusului. Platformele noastre de educație online sunt utilizate în cea mai mare măsură, în timp ce măștile obligatorii și distanțarea socială ne protejează studenții din campus. Din cauza naturii incerte a pandemiei, nu putem stabili dacă aceste măsuri vor fi în vigoare în următorul an universitar. Vom urma îndrumările oferite de autorități pentru a asigura un mediu sigur pentru studenții noștri internaționali.
Strategia de marketing internațional (IMS) este una dintre cele trei piese de specializare din cadrul Master of Management, care este un program internațional de master de un an (în engleză) care pregătește studenții pentru o carieră în medii de afaceri internaționale dinamice.
Programul se concentrează pe confruntarea studenților cu probleme strategice de afaceri provocatoare pentru a-i familiariza cu toate aspectele majore ale unei afaceri. Programul este adaptat absolvenților de licență și master care își propun să-și lărgească domeniul de aplicare al managementului internațional, precum și să-și aprofundeze cunoștințele și capacitățile în managementul proceselor de afaceri (BPM), managementul strategiei și inovării (SIM) sau al strategiei de marketing internațional (IMS) - trei piese de specializare ale programului.
Programul nu se aplică doar studenților în economie (de afaceri), ci și absolvenților de universități din domenii non-economice, cum ar fi ingineri, avocați, psihologi etc.
Programul de master în management își propune să dezvolte următoarele competențe:
- Absolventul Masterului de Management este capabil să identifice și să deconstruiască probleme complexe de afaceri, care decurg atât dintr-o origine organizațională, cât și dintr-o origine strategică.
- Absolventul este capabil să evalueze, să selecteze și să aplice metodologii, instrumente și tehnici adecvate pentru a analiza probleme complexe de afaceri pentru a face recomandări practice, de înaltă calitate, pentru a îmbunătăți atât deciziile tactice, cât și strategice.
- Absolventul este capabil să apere opțiuni de strategie de afaceri adecvate, de înaltă calitate, pe baza implicațiilor acestora.
- Absolventul este capabil să traducă deciziile strategice în obiective de nivel inferior și indicatori cheie de performanță.
- Absolventul este capabil să lucreze într-un context multinațional și interdisciplinar, cu o atitudine care reflectă următoarele elemente: reflecție critică, argumentare constructivă, comunicare profesională, colaborare eficientă, auto-management eficient, comportament etic și sustenabilitate.
Strategie de marketing internațional (IMS)
Specializarea International Marketing Strategy (IMS) se concentrează pe strategii de afaceri și de marketing într-un mediu internațional. Complementară cu o perspectivă de marketing mai generală, această specializare aprofundează în strategiile de marketing, procesele și relațiile dintre organizații, cu accent pe contextul business-to-business. Această majoră îi confruntă pe absolvenți cu probleme de afaceri strategice provocatoare în domeniul marketingului în interacțiune cu alte funcții, cum ar fi strategia de afaceri și managementul inovației. IMS, de asemenea, instruiește studenții în analiza acestor probleme, oferind un set larg de instrumente analitice și cunoștințe cu privire la utilitatea acestor instrumente în diferite contexte, generând în cele din urmă contribuții la nivel înalt la modelarea de afaceri continuă într-un context internațional.
Galerie
Curriculum
Abordarea noastră față de predare
Dorim să creăm un mediu de învățare educațional puternic și activ, cu o gamă largă de metode de predare interactive. Sesiunile de lucru, care sunt organizate interactiv și în grupuri mai mici, vă ajută să procesați materialul de studiu. Nu ești singur în timpul călătoriei tale. Interacțiunile studenți-facultăți reprezintă o piatră de temelie a conceptului educațional al Hasselt University. Profesorii și asistenții sunt întotdeauna gata să vă ajute atât cu întrebări de fond, legate de subiecte, cât și cu alte întrebări care vă pot promova succesul studiului. Pragul dintre studenți și profesori este menținut scăzut, în interiorul și în afara cursurilor.
Cursuri de bază
- Modelarea afacerilor
- Leadership și capital uman
- Aplicații în modelarea afacerilor
Cursuri de specializare: Strategie de marketing internațional
- Marketing strategic
- Joc de simulare Marktstrat
- Cercetarea clienților
- Marketing international
- Managementul serviciilor
- Inovație strategică
- Teza de master Master of Management
Decretul universitar pentru Flandra este construit în jurul unui sistem de puncte de credit care se bazează pe principiile ECTS (European Credit Transfer System).
Fiecare an al unui program de studii cu normă întreagă contează 60 ECTS. În mod ideal, aceste credite sunt repartizate în mod egal pe două semestre: 30 ECTS pe semestru. Un credit reprezintă o sarcină de studiu de 25 până la 30 de ore. Aceasta include timpul petrecut în clasă, munca personală și examene.