Master în marketing și management al produselor cosmetice și al parfumurilor
Fashion Institute of Technology FIT Jay and Patty Baker School of Business and Technology
Informatie cheie
Locația campusului
New York, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Contactează şcoala
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul în studii profesionale în cosmetică și marketing și management al parfumurilor este singurul program de acest gen.
Un grup de reflecție al conducerii inovatoare, programul oferă educație avansată pentru directori emergenți, încurajând atât abilități creative cât și analitice de afaceri. Studenții obțin o perspectivă globală prin studii de teren pe mai multe piețe de peste mări.
Cu peste 200 de absolvenți de succes, programul CFMM este conceput pentru persoanele care lucrează în cosmetice, parfumuri și domenii legate de frumusețe, care au fost recomandate de angajatorii lor datorită potențialului lor puternic de management. O cerință cheie pentru admitere este de cel puțin trei ani de experiență de lucru aferentă la nivel corporativ. Numărul mediu de ani de experiență de lucru în rândul studenților care intră este de șapte.
Proiectul capstone (teza finală) reflectă parteneriatul dintre industrie și clasă. Lucrând în echipe, studenții absolvenți dezvoltă o abordare inovatoare, aprofundată, interdisciplinară a unui subiect strategic determinat de facultate. Ei își prezintă rezultatele unui grup de experți ai facultății și industriei la un eveniment sponsorizat de industrie. În plus, studenții își prezintă cercetările asociațiilor din industrie precum The Fragrance Foundation, comercianților cu amănuntul precum Macy’s și directorilor de la companii precum L’Oréal și Johnson & Johnson.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Program de master în marketing digital și analiză
- Joensuu, Finlanda
- Kuopio, Finlanda
MS în cercetare în comunicare de marketing
- Boston, Statele Unite ale Americii
Master în Management și Marketing Internațional
- Angers, Franţa