Master în marketing digital în Madrid
GBSB Global Business School
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
9 - 12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.750
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Răspuns COVID-19:
Nu amâna planurile de studiu. Începeți călătoria dvs. educațională înscriindu-vă în campusul nostru online și veniți la Barcelona sau Madrid în toamnă sau iarnă. Învățarea combinată este disponibilă pentru aporturile din iulie și octombrie.
Descrierea programului
Mediul digital a devenit spațiul pentru experiența clienților pre-vânzare, vânzare și post-vânzare pentru majoritatea companiilor din lume și, prin urmare, marketingul digital s-a transformat într-o parte esențială a strategiei lor de marketing.
Programul de Master în Marketing Digital în Madrid la GBSB Global Business School introduce studenții în domeniul dinamic și complex al marketingului digital și oferă atât cunoștințe teoretice și practice ale diverselor sale domenii care includ strategia de marketing digital și planificarea de marketing, managementul site-urilor, UX, marketingul de conținut , marketing de intrare, e-mail marketing, optimizare a motoarelor de căutare (SEO), marketing motor de căutare (SEM), generare de plumb, seminarii web, social media, comerț electronic, gestionarea reputației online și marketing afiliat.
Studenții de master în marketing digital la Madrid dobândesc abilitățile necesare în industria marketingului digital pentru a gestiona un sistem integrat de diverse platforme, canale, instrumente și modele de marketing digital pe diferite piețe geografice. Master in Digital Marketing din Madrid este conceput pentru a pregăti studenții pentru provocările modernizate digitalizate și pentru o economie globalizată care necesită flexibilitate, conectivitate, abilități multitasking, capacitatea de a învăța și adapta rapid și de a lucra pe mai multe dispozitive electronice cu diferite piețe geografice și demografice, interculturale. abilități de comunicare și inteligență culturală, abilități analitice și nivel înalt de expertiză în analiza datelor mari, abilități avansate de management și leadership, spirit antreprenorial și soluționare inovatoare a problemelor.
Masterul în marketing digital și comerț electronic din Madrid îi va pregăti pe studenți să fie profesioniști eficienți ai marketingului în acest mediu de afaceri foarte interesant și cu evoluție rapidă. În timp ce studiază masterul în marketing digital și comerț electronic la Madrid, studenții învață conceptele și strategiile de marketing digital și comerț electronic, obțin o înțelegere a tehnologiilor și le folosesc prin studii de caz și simulări practice. Studenții își avansează abilitățile prin crearea de rețele cu profesioniști din industrie, proiecte de marketing digital din lumea reală și învățarea de la aplicațiile digitale de cea mai înaltă tehnologie pe care le avem disponibile în campus. Studenții de Master Digital Marketing în Madrid trăiesc printr-o experiență cu adevărat transformatoare atât la nivel personal, cât și profesional și descoperă lumea inovației și noile oportunități de carieră într-un mediu global de marketing digital.
Fapte cheie
- Durata programului - 9 luni
- Limba programului - limba engleză
- Intrări - octombrie, ianuarie, aprilie / anual
- Program - Perioadă totală, dimineți
- Locație –Madrid (Spania)
Programul evidențiază
- Leadership în educația digitală în Spania.
- Facultatea de Marketing digital și experiență în comerțul electronic.
- Elevii din 70 de țări diferite.
- Vizite multiple ale companiei și cunoștințe practice.
- Metodologia de predare-învățare.
- Comercializatorii digitali sunt foarte căutați și sunt din ce în ce mai mulți profesioniști de marketing.
Obiectivele programului
- Dezvoltați cunoștințe asociate cu marketingul digital care include o înțelegere profundă a conceptelor, instrumentelor, platformelor și metodologiilor analitice legate de aria de marketing a unei companii.
- Învață cum să dezvolți și să optimizezi strategia de marketing digital pentru o companie pentru a reduce costurile și a îmbunătăți eficiența eforturilor de marketing ale unei corporații sau organizații.
- Oferiți ultimele noutăți în domeniul avansării tehnologice și strategiilor inovatoare de marketing pentru a dezvolta profesioniști cu un avantaj competitiv pe piața globală a locurilor de muncă.
- Dezvoltați o perspectivă globală pentru a crea soluții digitale și strategii de marketing eficiente și aplicabile în mediul digital.
- Sprijină studenții inovatori cu minte antreprenorială și învață-i să aplice instrumente online, rezolvă problemele comune și reușește în general în sfera digitală.
- Îmbunătățiți competențele manageriale prin activități care oferă cursuri de lucru în echipă, leadership, comunicare și creativitate.
Planul de studiu
- Competențele manageriale ale liderilor globali.
- Marketing digital în contextul managementului marketingului.
- Comunicatii de marketing digital.
- Marketing web și mobil.
- Dreptul digital și mediul juridic.
- E-Commerce Management.
- Strategia digitală.
- Metodologii agile și gândire de proiectare.
- Planul de marketing digital.
De ce GBSB Global ?
- Singura școală de afaceri din Spania, cu o acreditare internațională de la ASIC.
- Prima și singura școală oficială Microsoft din Spania, acreditată de Microsoft ca lider în educația digitală, oferind studenților cea mai avansată experiență de învățare din prima zi.
- Școala oficială Microsoft Showcase.
- Singura școală de afaceri din Barcelona și Madrid, cu statutul de centru de examinare bazate pe computerul ACCA.
- Membru al Consiliului de Acreditare pentru Școli și Programe de Afaceri (ACBSP), SUA.
- Înregistrat ca una dintre cele mai bune școli de afaceri din Europa de către MYBS (minte propria ta școală de afaceri).
- Recunoscuta ca LEADER IN EDUCATIE GLOBALA de revista Newsweek.
- Clasat pe locul 1 în Europa în Ghidul școlilor de sustenabilitate.
- MEMBRU OFICIAL al Consiliului European pentru Educație în Afaceri (ECBE).
- Câștigător câștigător al Competiției pentru cazurile de etică în afaceri internaționale, SUA.
- Diversitatea globală Elevii din 70 de țări și facultate din 20 de țări.
- Concentrați-vă pe inovare De la metodele de predare, curriculum-ul cursului și atelierele de lucru la mediul educațional complet digital, suntem cu toții în legătură cu inovația și cu provocările.
- Oportunități de angajare și dezvoltare a carierei | Cunoștințe și abilități practice, consiliere în carieră și sesiuni de coaching individual.
Oportunități de carieră
Masterul în marketing digital și comerț electronic din Madrid va pregăti studenții să dezvolte o carieră în această industrie interesantă și dinamică.
MARKETING AFILIAT
Directorul de marketing afiliat lucrează într-un mediu B2B și construiește, dezvoltă și îmbunătățește relațiile de parteneri cu afiliații actuali și potențiali. Profesioniștii din acest sector mențin campanii și promoții de comunicare continuă și efectuează periodic analize de performanță, raportare și monitorizare a noilor oportunități.
MARKETING INBOUND
Managerii de marketing de intrare construiesc și gestionează un calendar editorial bogat, care atrage publicul țintă al unei afaceri. Această poziție este implicată într-o generație organică de plumb prin producerea de conținut informativ de înaltă calitate, susținut de marketing prin email și canale de social media.
CONŢINUT
Managerii de conținut în colaborare cu graficieni, manageri de marketing de produse și specialiști în conținut video și foto dezvoltă conținut online și offline pentru site-uri, bloguri, canale de social media, cărți electronice, ghiduri și studii de caz, șabloane utile și alte piese de conținut aliniate la interesele publicului țintă pentru a atrage clienți, creșterea gradului de conștientizare a mărcii și îmbunătățirea performanței SEO a unei afaceri.
MARKETING PRIN E-MAIL
Profesioniștii de marketing prin e-mail gestionează campaniile de e-mail ale unei companii și eforturile sale de branding prin e-mail. Acești manageri efectuează teste A / B și MVT, analize de performanță, segmentare a bazelor de date, remarketing declanșare gestionare campanii de marketing prin e-mail pe întreg ciclul de viață al clienților pentru a maximiza ratele de conversie și rezultatele vânzărilor.
CERCETAREA MARKETINGULUI DE MOTOARE (SEM)
Managerii SEM sunt concentrați pe maximizarea profitului în campaniile de căutare plătite. Execută teste, monitorizează, colectează și analizează date și efectuează raportări în curs. Acești specialiști gestionează cheltuielile pentru campanii, controlează bugetul SEM și estimează și planifică cheltuielile SEM pentru perioadele viitoare.
STRATEGIA DIGITALĂ
Strategii de marketing digital urmăresc atingerea unor metrici și obiective specifice stabilite de brand pentru produsele sau serviciile sale. Profesioniștii din acest sector trebuie să fie extrem de avansați în strategia SEM / SEO, în mass-media socială și în înțelegerea modului de a conecta marca în mod digital cu consumatorii potriviți.
MANAGER MEDIA SOCIALĂ
Managerii media din domeniul mass-media mențin canalele media sociale ale companiei pentru a construi o conștientizare a mărcii și o reputație pozitivă online. Profesioniștii din domeniul social media, de asemenea, angajează comunitatea online, gestionează cererile de servicii pentru clienți și, în general, gestionează tot conținutul și interacțiunea în comunitățile media online. Eforturile lor sunt făcute pentru a genera traficul de intrare către site-uri pentru a colecta în cele din urmă conduceri care pot fi transformați ulterior în vânzări.
E-COMMERCE
Managerii de comerț electronic gestionează site-ul de cumpărare online pentru o companie. Aceștia sunt responsabili pentru crearea unei identități digitale a mărcii, lansarea de tactici de publicitate atrăgătoare, direcționarea traficului către site-ul web în rândul grupului țintă corect și, în cele din urmă, colectarea a cât mai multe vânzări de site-uri web posibil. Abilitățile de marketing de afaceri, familiaritatea cu tehnologia și analiza, precum și abilitățile de web design sunt obișnuite printre managerii de e-commerce.
OPTIMIZAREA MOTORULUI DE CAUTARE (SEO)
Specialiștii SEO folosesc o varietate de strategii digitale tehnice pentru a spori vizibilitatea unui site web pe un motor de căutare. Acești profesioniști sunt extrem de versati în tactici specifice, concepute să depășească algoritmii motoarelor de căutare populare precum Google, Yahoo și Bing. Specialiștii în SEO sunt extrem de căutați în sectorul profesional deoarece setul de calificări este unic și vital pentru succesul online al unei companii.
CUMPARAREA MEDIULUI DIGITAL
Cumpărătorii media digitală se ocupă de cumpărarea de reclame pentru o companie din comunitățile online. Ei trebuie să evalueze unde se află majoritatea traficului pentru grupul țintă, indiferent dacă este vorba despre canale media sociale, publicații online, bloguri etc. Competențele de cercetare puternice, precum și abilitățile de comunicare și negociere sunt o necesitate pentru aceste poziții.