Master în managementul serviciilor, retail
Lund University
Informatie cheie
Locația campusului
Helsingborg, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală a programului
Programul de master în managementul serviciilor este o oportunitate unică pentru cei care caută un program de management la un nivel avansat, cu o legătură puternică cu cercetarea. Programul combină cunoștințele aprofundate ale sectoarelor de servicii cu o înțelegere a nevoilor organizaționale și manageriale specifice ale activităților de servicii.
Când aplicați la programul de master în managementul serviciilor, alegeți una dintre cele cinci specializări diferite: managementul culturii și creativității, retail, managementul lanțului de aprovizionare, managementul durabil al serviciilor sau turismul. Avem un amestec de studenți din întreaga lume.
Caracteristicile programului:
Dezvoltarea rapidă în comerțul cu amănuntul, inclusiv provocările globale și noi modalități de desfășurare a vânzărilor, necesită personal mai calificat. Veți obține o înțelegere profundă a condițiilor specifice și a provocărilor viitoare ale comerțului cu amănuntul. Veți studia, analiza și obțineți cunoștințe mai aprofundate în marketing în contextul retailului, managementul lanțului de aprovizionare și probleme strategice în retail și dezvoltarea locațiilor.
Curriculum
Structura programului
Semestrul 1:
- Introducere în managementul serviciilor (7,5 credite)
- Introducere în comerțul cu amănuntul (7,5 credite)
- Gestionarea organizațiilor de servicii (7,5 credite)
- Teoria științelor sociale (7,5 credite)
Semestrul 2:
- Metode în științe sociale (15 credite)
- Logistica serviciilor (7,5 credite)
- Marketing cu amănuntul: perspectivă teoretică și concepte (7,5 credite)
Semestrul 3:
- Cursuri opționale (15 credite)
- Dezvoltare de retail și locație (15 credite)
Semestrul 4:
- Teză de master (30 credite)
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Un master în managementul serviciilor este pentru cei care caută o carieră în care să dezvolte, să gestioneze și să organizeze noi idei și concepte de afaceri în retail. Absolvenții vor putea lucra ca manageri, analiști, consultanți sau cercetători în industria de retail sau în alte părți ale sectorului serviciilor.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc in Economics and Business Administration – Commercial and Retail Management
- Aarhus, Danemarca