Master în managementul marketingului global
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Informatie cheie
Locația campusului
Kuala Lumpur, Malaysia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
MYR 29.500 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru studenții malaezieni. 36.800 RM (9.315 USD) pentru studenții internaționali.
Introducere
Acest program este conceput special pentru a oferi:
- O privire de ansamblu asupra marketingului într-un mediu global.
- O înțelegere a modelului de marketing care poate fi utilizat în toate țările, fie ca abordare standard, fie adaptată la caracteristicile specifice ale unei anumite piețe.
- Concentrați-vă pe gândirea și planificarea activităților de marketing la nivel global, în lumina pieței și a cerințelor acesteia.
Durată: Full-time (1+ an) | Premiul pentru două diplome: Universitatea Asia Pacific ( APU ), Malaezia și Universitatea De Montfort, Marea Britanie |
Admitere
Curriculum
Module și Proiect/Disertație
Modulele sunt concepute pentru a oferi cunoștințele și abilitățile de care managerii au nevoie pentru a atrage clienți la nivel global. Este special conceput pentru a satisface nevoile și tendințele pieței globale într-un cadru internațional și multicultural. Elevii învață importanța definirii domeniului de aplicare a marketingului secolului 21, dezvoltarea și executarea unor strategii de marketing eficiente, adaptarea la tehnologiile în schimbare rapidă; construirea satisfacției și fidelizării clienților și facilitarea comunicării cu succes.
Module:
|
|
Proiect
Veți fi de așteptat să efectuați o cercetare eficientă în legătură cu afacerile în marketing global, atât în scopuri academice, cât și industriale. Oricare rută vă va cere să planificați și să efectuați cercetări academice eficiente pentru a evalua și selecta în mod critic strategiile de intrare pe piața globală care să conducă la o disertație semnificativă sau efectuarea unei cercetări și analize adecvate care să conducă la una dintre o lucrare academică, un raport de consultanță sau un istoric de caz în legătură cu un aspect al managementului global de marketing.
Galerie
Rezultatul programului
Beneficiile acestui program
- După finalizarea cu succes a acestui program, veți fi capabil să:
- Evaluați relevanța tendințelor și problemelor naționale și internaționale în marketingul transfrontalier.
- Evaluați importanța creării, dezvoltării și menținerii unui avantaj competitiv într-un context global.
- Evaluați în mod critic gama de abilități avansate necesare pentru a proiecta și implementa un plan global de marketing.
- Dezvoltați abilități pentru a fi angajat într-o capacitate managerială de consiliere sau practică în managementul marketingului.
- Gestionați marketingul și comunicarea corporativă în medii globale de marketing.
- Deține abilitățile personale, interpersonale, culturale și critice pentru a putea lucra în managementul marketingului.
- Integrați cunoștințele și gestionați informații complexe de marketing.
- Evaluați scenarii complexe de marketing și dezvoltați noi aplicații, perspective și strategii pentru marketing global.
- Dezvoltați o înțelegere cuprinzătoare a complexității marketingului global.
- Proiectați și implementați un plan global de marketing.
Studenți ideali
Care ar trebui să participe
Masterul în managementul marketingului global a fost conceput pentru a echipa manageri cheie, directori seniori, directori, antreprenori și alți profesioniști pentru o carieră în marketing global prin dezvoltare.
Cunoștințele și competențele critice în identificarea, evaluarea și soluționarea problemelor întâlnite în marketingul global și dezvoltarea strategiilor de marketing global. În plus, este conceput pentru cei care au un fundal de licență în afaceri, precum și pentru cei din alte domenii ale industriei interesați să dezvolte o înțelegere cuprinzătoare a conceptelor și teoriilor actuale în managementul afacerilor globale.