Master în managementul comunicațiilor de marketing
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.400 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Dezvoltați-vă cunoștințele și abilitățile cu MSc în managementul comunicațiilor de marketing.
Acesta este un curs de conversie conceput pentru studenții cu experiență limitată în marketing. Cu toate acestea, dacă aveți un fundal în marketing, vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile în special în următoarele domenii:
- strategii de comunicare a mărcii
- utilizarea managementului de marcă și de conținut
- și metodele mai tradiționale precum publicitatea și relațiile publice.
Vei lucra la proiecte live pentru clienți reali. Iar dacă începi în septembrie poți opta pentru un an de plasare plătită, supravegheată, într-un rol de marketing. Această experiență de muncă te va pregăti pentru viitoarea ta carieră în domenii precum:
- publicitate
- relații publice
- marketing pe rețelele sociale
- marketing de influență
- conținut de marcă
- marketing de conținut
- planificare media.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Învățare și evaluare
Veți studia o serie de module obligatorii, inclusiv un modul care vă va ajuta să vă dezvoltați abilitățile profesionale și academice. Apoi alegeți fie o disertație, fie un proiect client.
Dacă începeți din septembrie, puteți alege modul sandwich, care vă oferă posibilitatea de a aplica pentru un an de experiență de muncă supervizată plătită într-un rol de marketing.
Module de studiu
Module obligatorii
- Introducere în principiile marketingului
Acest modul prezintă principiile cheie ale marketingului prin studierea teoriilor care stau la baza subiectului. Veți explora rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modalitățile în care agenții de marketing planifică, gestionează, implementează și monitorizează programele de marketing în contextul mediului internațional al secolului 21. - Înțelegerea comportamentului clientului
Veți evalua critic comportamentele clienților și interacțiunile acestora cu marketingul. Informat de știința comportamentală, veți analiza de ce clienții se comportă așa cum o fac și modul în care activitatea de marketing le influențează comportamentul. Această analiză vă informează înțelegerea critică și implementarea atât a practicilor de marketing strategice, cât și responsabile. O dimensiune inovatoare a acestui curs este investigarea agenților de schimbare care vor influența semnificativ comportamentele clienților în viitor, de exemplu, neuroștiința, schimbările climatice și inovația tehnologică. Acesta este un modul analitic care utilizează dovezile cercetării pentru a informa evaluarea, cercetarea comportamentală și de comunicare. - Metode de cercetare pentru evenimente și marketing
Acest modul oferă abilitățile care vă permit să efectuați cercetări de marketing în mod independent. Se așteaptă ca studenții de la programele de master să efectueze cercetări eficiente, bazându-se pe o serie de surse de date secundare și primare în pregătirea cursurilor. Este important să fiți expus la o serie de probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. În plus, acest modul este orientat spre pregătirea și finalizarea cu succes a cercetării de înaltă calitate, riguroase și sistematice pentru afaceri și management. - Dezvoltare profesională și academică
- Acest modul de dezvoltare a competențelor profesionale și academice vă ajută să deveniți un cursant pe tot parcursul vieții, să vă concentrați pe carieră și să vă îmbunătățiți capacitatea de angajare. Începând cu concentrarea asupra modului de a obține cele mai bune rezultate din punct de vedere academic, apoi vă dezvoltați abilitățile pentru angajare și planificare a carierei. Veți lucra printr-un plan de auto-dezvoltare, luând conducerea în propria învățare și dezvoltare. Veți fi instruit în identificarea, implicarea și reflectarea asupra modului în care puteți câștiga din activitățile de dezvoltare din cadrul universității și din exterior.
- Management strategic de brand
Veți examina modul în care mărcile sunt create și gestionate cu succes. Veți explora cele mai recente cercetări și practici în managementul strategic al mărcii și vă veți concentra pe abordări inovatoare pentru dezvoltarea de noi produse. Implicațiile cheie etice, de mediu și socio-culturale pentru managementul brandului contemporan sunt analizate în contexte regionale, naționale și globale. Sunt investigate cele mai recente cercetări și practici în managementul strategic al mărcii și utilizarea rețelelor sociale și a tehnologiei de comunicații digitale. La finalizarea acestui modul, veți dobândi cunoștințe avansate despre cele mai recente instrumente, tehnici și implicații societale mai largi ale managementului strategic contemporan de brand. - Brand și comunicare de marketing
Veți explora rolul și utilizarea mărcilor contemporane și a comunicațiilor de marketing și înțelegerea fundamentală pe care strategia de brand a unei organizații trebuie să fie în centrul tuturor activităților sale de comunicare de marketing. O concentrare profesională și responsabilă din punct de vedere etic vă va ajuta să luați în considerare nevoile mai multor părți interesate – de exemplu consumatori, companii, mass-media, grupuri de presiune – într-un context global. O gamă largă de canale și instrumente de comunicare de marketing vor fi evaluate critic. Aceasta include publicitatea, relațiile publice, sponsorizarea și comunicațiile de marketing digital. Perspectivele creative și strategice din practica curentă vă vor ajuta să înțelegeți și să aplicați abilitățile de comunicare de marketing. - Managementul marketingului de conținut
Acest modul investighează conceptele de conținut de marcă și marketing de conținut. Te vei concentra în special pe rolul și aplicarea marketingului de conținut ca o nouă abordare managerială în comunicarea de marketing. Modulul examinează în mod critic schimbarea fundamentală de paradigmă în peisajul comunicațiilor de marketing de la marketingul push la pull care a condus la creșterea conținutului de marcă și a marketingului de conținut. În plus, acest modul clarifică ceea ce diferențiază conținutul de marcă și marketingul de conținut de alte concepte cheie de comunicare de marketing și abordări de management. Veți învăța să dezvoltați practici de management de conținut responsabile din punct de vedere etic într-o varietate de sectoare și să luați în considerare mai multe părți interesate la nivel regional, național și internațional. - Strategie de marketing digital și social media
Tehnologiile digitale au transformat marketingul, oferă noi surse de perspectivă asupra clienților, au schimbat dramatic comportamentul clienților, au permis noi modele de afaceri și au influențat modul în care organizațiile interacționează cu clienții lor și cu părțile interesate cheie. Acest modul își propune să adopte o perspectivă strategică a mediului digital și social media. Se concentrează pe interacțiunea dintre consumatori, întreprinderi și alte organizații și modul în care gândirea digitală poate ajuta la un marketing eficient. Media web, platformele mobile, social media și instrumentele digitale sunt revizuite, practicate și evaluate critic pentru a identifica performanța de succes și pentru a crea strategii de marketing digital contemporane.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Dizertația este o oportunitate pentru dvs. de a explora și dezvolta experiența în comunicarea de marketing. Sunteți încurajat să alegeți un subiect care va fi valoros în viitoarea dvs. carieră. Aceasta este o activitate autogestionată, cu dvs. conducând propriul proiect de cercetare, cu îndrumări și sfaturi de către un supervizor, pe baza propunerii dezvoltate în modulul Metode de cercetare în marketing. - Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Loc de munca
- Practică de marketing (modul sandwich)
Acest modul este o oportunitate excelentă de a câștiga un an de experiență de lucru plătită cu normă întreagă supravegheată în Marea Britanie sau la nivel internațional într-un rol de marketing. Veți investiga o provocare de marketing într-o organizație comercială sau non-profit. Pe tot parcursul acestui plasament, aplicați conceptele practice pe care le învățați la curs. Când lucrați pentru organizație, veți fi responsabil pentru gestionarea unei mari părți din propria dvs. învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea progresului dvs.
Oferim multă asistență pentru a vă ajuta să găsiți experiență de muncă plătită și să obțineți conexiuni cu diverse organizații. Echipa noastră de plasamente (WAVES) are o bază de date care înregistrează oportunitățile de plasare și organizează numeroase târguri de plasare în care ai putea întâlni potențialii angajatori. Asigurarea unui loc de muncă în experiență este responsabilitatea dvs. și necesită mult efort, dar acest lucru vă oferă o experiență valoroasă. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata acestei perioade.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Programul MSc Marketing Communications Management oferă cunoștințe esențiale prin modulele de bază:
- Introducere în principiile marketingului
- Înțelegerea comportamentului clientului
- Strategie de marketing digital și social media
- Metode de cercetare pentru evenimente
- Marketing și dezvoltare profesională și academică.
Programul dezvoltă în continuare conținut specializat prin:
- Branduri si comunicatii de marketing,
- Management strategic de brand
- Managementul marketingului de conținut
- Disertație sau proiect client.
Această învățare le permite absolvenților noștri să aleagă cariera Pathways într-o serie de domenii de marketing generalist și de specialitate, după cum urmează:
Sectorul de marketing/afaceri (care acoperă atât disciplinele Business to Business, cât și Business to Customer)
- Comunicări de marketing
- Agenții de comunicații (de ex Publicitate, PR, Media, Digital, Integrat, Social Media)
- Cercetare de piață/ de marketing
- Consultanta in afaceri
- Comerț cu amănuntul (online/offline)
- Managementul relatiilor cu clientii
- Marketing etic/verde
- Organizații non-profit
- Marketing international
Angajatorii includ:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC
- Nielsen
Pozițiile absolvenților noștri în comunicare de marketing sunt:
- manager de comunicatii
- director de publicitate
- director de relații publice
- planificator media
- cumpărător media
- director de marketing de conținut
- cercetător de marketing
- manager de relații cu clienții
- planificator strategic
- planificator creativ
- manager de parteneriat,
- coordonator de sponsorizare
- Manager Conturi
- director de social media
- director de vânzări
Aceste roluri sunt în sectoarele comerciale și necomerciale, precum și în agențiile de comunicații. În plus, unii dintre studenții noștri își înființează propriile companii.
Avem relații puternice cu companii dintr-o serie de industrii care informează proiectarea și livrarea programului și oferă oportunități de plasare și angajare. Serviciul nostru de carieră îi ajută pe studenți să obțină „avantajul competitiv” atunci când aplică pentru locuri de muncă, oferind ajutor cu CV-uri și centre de evaluare simulate și interviuri.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management și Marketing Internațional
- Angers, Franţa
Master în marketing și management al mărcii
- Kingston upon Thames, Regatul Unit
Master în marketing digital și analiză
- Madrid, Spania