Master în inovare și marketing turistic
UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia
Informatie cheie
Locația campusului
Murcia, Spania
Limbi Străine
Engleză, Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 6.500 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
- Disponibil și online
- Excursii nationale incluse
- Experienta de munca garantata
- Maximizați oportunitățile de carieră
- Cursuri de limba spaniola
De ce să studiezi acest Maestru?
Spania este principala destinație mondială pentru turismul de vacanță, și a doua țară ca vizitată din lume cu cele mai multe orașe din Patrimoniul Mondial, a treia în ceea ce privește zonele naturale declarate Rezervații ale Biosferei, sau țara cu cele mai multe plaje cu steag albastru din întreg nordul. Emisferă.
Masterul în inovare și marketing turistic oferit de UCAM, membru afiliat al Organizației Mondiale a Turismului (UNWTO), este un pas esențial în perfecționarea competențelor profesionale și un salt uriaș în modernizarea managementului turismului, îmbunătățind astfel competitivitatea turismului. companii și destinații turistice populare.
Studenți ideali
Masterul în inovare și marketing turistic este destinat persoanelor pasionate de cultura inovației, tehnologiei și marketingului aplicate în organizațiile turistice.
Studenții care intră în acest program trebuie să fie absolvenți ai unui studiu legat de turism sau să aibă o diplomă la nivel universitar într-un domeniu academic diferit. Acest program este potrivit pentru studenții care doresc să dobândească sau să-și extindă cunoștințele cu privire la configurarea și managementul operațiunilor care vizează inovarea și procesele de marketing în sectorul turismului .
Rezultatul programului
Potrivit celui mai recent număr al UNWTO World Tourism Highlights, sosirile de turiști internaționali în 2018 au ajuns la 1,4 miliarde, reprezentând o creștere de 5% față de anul precedent. Turismul internațional reprezintă 7% din exporturile mondiale de bunuri și servicii. Turismul a crescut mai repede decât comerțul mondial în ultimii cinci ani. Industria călătoriilor și turismului oferă 10% din locuri de muncă, generând 339 de milioane de locuri de muncă în întreaga lume și se preconizează că va crește cu peste 4% pe an în următorul deceniu. Turismul implică alte sectoare cheie, cum ar fi catering, evenimente, divertisment, wellness, sport și terenuri de golf, printre altele, având astfel un impact major asupra ofertei de muncă.
În concluzie, turismul a devenit unul dintre cele mai mari și cu cea mai rapidă creștere sectoare economice din lume și, prin urmare, dezvoltarea lui este vitală pentru economia globală. Această dezvoltare crește cererea de profesioniști calificați, adaptați la realitatea noilor structuri productive și la schimbările în managementul afacerilor. În acest sens, Spania, una dintre cele mai competitive destinații turistice, joacă rolul de lider mondial în dezvoltarea și cercetarea turismului, ceea ce o face alegerea perfectă pentru studenții interesați de industria turismului.
Masterul în Inovare și Marketing Turistic își propune să ofere studenților teoria și pregătirea necesară pentru a-și realiza, la cel mai înalt nivel, dezvoltarea personală și profesională în industria turismului. Prin urmare, scopul principal al acestui Master este de a împuternici fiecare participant cu abilități puternice de conducere într-un context internațional și multicultural pentru a dobândi cunoștințe și competențe despre inovare, tehnologie și marketing, precum și capacitatea de a le aplica în situații reale.
Curriculumul - atât teoretic, cât și practic - este conceput pentru a oferi studenților cunoștințele esențiale și pentru a le asigura cariera profesională. Secțiunea teoretică acoperă o gamă largă de cursuri despre inovare și tehnologie, procese de marketing, branding, modele de afaceri și management public în sectorul turismului. Secțiunea practică sau stagiu cuprinde 150 de ore și se desfășoară în colaborare cu companii și organizații consacrate.
La sfârșitul programului absolvenții sunt calificați pentru:
- Dezvoltați cu succes propria afacere în sectorul turismului
- Încep/reia cariera în sectorul privat, ocupând funcții de responsabilitate în departamente de management general, inovare, resurse umane, marketing sau comunicare
- Lucrați ca manageri de proiect sau de produs, manageri online în comerțul electronic, social media, gestionarea veniturilor etc. sau ca manager de inovare și tehnologie turistică
- Dezvoltați-și cariera în sectorul public, de exemplu în planificarea și gestionarea destinațiilor inteligente
- Consiliază companiile publice și private în inovarea, marketingul și implementarea de noi tehnologii în dezvoltarea proiectelor turistice
- Începe-și cariera profesională în domeniul predării și cercetării
Curriculum
Module
- I. Inovația o realitate în turism 6 ECTS
- I. Noul mediu turistic global 6 ECTS
- II. Inovare aplicată modelelor de afaceri în turism 3 ECTS
- II. Inovație și creativitate aplicate la generarea de valoare 3 ECTS
- II. Inovare aplicată proceselor turistice 3 ECTS
- II. Inovare aplicată managementului afacerilor din turism 3 ECTS
- III. Tehnologii aplicate turismului 6 ECTS
- III. Sprijinul public pentru dezvoltarea tehnologiei în turism 6 ECTS
- IV. Cunoașterea și managementul clienților și piețelor 6 ECTS
- IV. Managementul Inovației și Marketingului Turistic 6 ECTS
- V. Stagiu 6 ECTS
- V. Seminar teoretic și practic 6 ECTS
- VI. Proiect final 6 ECTS
Stagiu
Serviciile de carieră ale UCAM vor fi disponibile pentru studenții de la Master în inovare și marketing turistic, inclusiv SOIL – „ Serviciul de orientare și plasare în muncă ” al UCAM, „Portal de Empleo” – portalul de angajare al universității – și „Rețeaua de recrutare Erasmus”, un serviciu care promovează angajarea studenților internaționali în companii de top din Spania .
Oportunități de carieră
Cunoștințele teoretice și pregătirea practică în cadrul Masterului în Managementul Inovației și Turismului permit studenților să acceseze piața muncii, atât în sectorul privat, cât și în cel public.
Absolvenții noștri îndeplinesc cerințele unei game largi de profiluri profesionale. Pregătirea cunoștințelor și competențelor de la Master permit studenților să ocupe poziții de conducere în companii de turism și/sau instituții publice, precum și să-și elaboreze propriile planuri de afaceri în calitate de antreprenori.
Stagiul este opțional, deoarece studenții noștri își pot căuta stagiile - în țara aleasă de ei - cu asistența coordonatorului de master. Ne propunem întotdeauna ca studenții să aplice pentru un stagiu în afaceri naționale sau internaționale recunoscute, unde ar putea exista oportunități de angajare viitoare.
La sfârșitul programului, absolvenții sunt calificați să devină:
- Dezvoltator de proiecte sau produse turistice.
- Director de Marketing.
- Manager de marketing digital.
- Manager de comunicare online.
- Manager e-commerce.
- Social Media Manager.
- Manager de comunitate.
- Manager de proiect web.
- Chief Inovation Officer.
- Director Transformare Digitală.
- Manager de inovare.
- Manager de noi tehnologii.
- Planificator/Manager (inteligent) de destinație.
- Personal tehnic administratiei publice.
- Consultant de marketing.
- Consultant în inovare.
- Relatii Publice / Manager PR.
Admitere
Clasamente
Universitatea urmează un proces intern de reînnoire și acreditare constantă pentru a menține cele mai limitate schimbări de calitate în sistemul nostru educațional.
- Master inclus în top zece pentru inserția forței de muncă și numărul de studenți internaționali - Conform Clasamentului Fundación CyD
- Masterul s-a clasat pe primul loc pentru raportul profesor-student la nivel național și pe locul al patrulea la nivel european - Conform Ranking U-multirank