Master în economie și administrarea afacerilor - Management de marcă și comunicare de marketing
University of Southern Denmark
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Odense, Danemarca
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
01 Sep 2024
* gratuit pentru studenții cu studii superioare din țările nordice sau din țările UE / SEE și Elveția; 4.250 EUR pe semestru pentru studenții cu cetățenie non-UE / SEE sau cetățenie non-elvețiană
Introducere
Acest profil de master se concentrează pe procesele de comunicare de marketing de la nivelul corporativ la cel de marcă, utilizând perspective teoretice socio-culturale avansate pe piețele de consum. Elevii vor dobândi competența de a analiza principiile și logica socială și culturală fundamentală care stau la baza provocărilor contemporane de branding și comunicare, folosind gândirea de marketing de ultimă generație și metodele etnografice avansate. În plus față de o înțelegere reflectată a brandingului tradițional și a marketingului, aceștia vor obține informații profunde asupra schimbărilor cauzate de social media, de consumatorii creativi sau de rezistența consumatorilor.
Admitere
Curriculum
Structura programului
Programul este predat de o facultate internațională cu o mulțime de experiențe și medii teoretice și culturale diferite. Se evidențiază de alte programe de branding datorită concentrării sale clare pe perspectivele sociale și culturale și introduce studenții în stadiul actual al tehnicii în acest domeniu de cercetare. Elevii vor deveni competenți în analiza relațiilor contemporane dintre comunicațiile de marketing și branding, corporație și piețele de consum, precum și aplicarea principiilor contemporane ale managementului mărcilor culturale și metodelor de cercetare a pieței etnografice.
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Competențe specifice profilului în Brand Management și comunicare de marketing
Domeniul de interes al profilului este procesul de comunicare de marketing de la nivel corporativ până la nivel de marcă folosind perspective teoretice avansate, socio-culturale asupra piețelor de consum. Candidații cu acest profil vor avea cunoștințe mai mari în cadrul disciplinelor care sunt relevante pentru aceasta și competențele de a analiza principiile și logica socială și culturală fundamentală care stau la baza provocărilor contemporane de comunicare și branding, folosind metode etnografice avansate. Absolventul are cunoștințe și abilități în utilizarea metodelor care pot sprijini dezvoltarea firmei și în special în ceea ce privește Brand Managementul atât la nivel strategic, cât și tactic, metodologia de cercetare a științelor sociale și metodele calitative.
În cele din urmă, candidatul va fi dobândit competențe în analiza relațiilor contemporane dintre comunicațiile de marketing și branding, corporații și piețele de consum, precum și aplicarea principiilor contemporane ale managementului mărcilor culturale și metodelor de cercetare a pieței etnografice.
Competențe generale pentru Master în Economie și Administrarea Afacerilor
Toate profilurile de Master în Economie și Administrarea Afacerilor de la University of Southern Denmark au aceleași competențe generale. Fiecare profil are un domeniu de interes în care absolventul va dobândi cunoștințe, abilități și competențe specifice. Mai jos, puteți citi despre competențele generale și domeniul specific de interes al programelor orientate spre cercetare oferite la Campus Odense.
Cunoaștere și înțelegere
Programul de master în Economie și Administrarea Afacerilor furnizează cunoștințe care, în domeniul de interes al profilului, se bazează pe cea mai înaltă cercetare internațională într-un domeniu de studiu. Absolventul este capabil să înțeleagă și, pe o bază științifică, să reflecte asupra cunoștințelor domeniului/domeniilor de studiu și să fie capabil să identifice probleme științifice de relevanță.
Aptitudini
Absolventul poate, într-o manieră calificată, să selecteze și să aplice metode și teorii științifice pentru colectarea și analiza datelor cantitative și calitative pentru descrierea și analiza complexă a condițiilor interne și externe ale firmei, precum și a problemelor teoretice legate de aceste domenii. Absolventul poate pune la punct noi modele de analiză și soluții pentru probleme pe baza analizelor efectuate. Absolventul își poate comunica cunoștințele și poate discuta probleme profesionale și științifice cu colegii, managementul și societatea înconjurătoare.
Competențe
Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor poate, în zona profilului, să gestioneze situații de lucru și dezvoltare care sunt complexe, imprevizibile și necesită noi modele de soluții. Absolventul poate iniția și implementa în mod independent cooperarea profesională și interdisciplinară și își poate asuma responsabilitatea profesională. Absolventul își poate asuma în mod independent responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesională și specializare. Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor permite absolvenților să lucreze la rezolvarea sarcinilor de specialitate în diferitele domenii funcționale ale organizațiilor din sectorul public și privat.
Galerie
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Programul de master în managementul mărcii și comunicarea de marketing de la Campus Odense vă oferă o bază excelentă și versatilă pentru viitoare oportunități de carieră. Cursurile oferă o combinație unică de teorie și practică pentru a asigura o bază teoretică solidă și instrumente ușor de angajat în primul tău loc de muncă.
Competențele obținute în timpul studiilor la Odense pot fi folosite în dezvoltarea curriculară, mergând de la a deveni antreprenor individual de afaceri, a lucra ca specialist în mari companii multinaționale sau ca consultant la nivel internațional.
Indiferent dacă doriți o carieră ca liber profesionist sau ca manager în companii publice sau private, această diplomă vă va stimula viitoarea carieră. Puteți, de exemplu, să lucrați la descoperirea și cercetarea de noi idei pentru planificarea, managementul și realizarea conceptelor de afaceri în companii daneze și internaționale. Cu acest program sunteți calificat pentru un loc de muncă în Danemarca sau în străinătate, de exemplu:
Managementul mărcii și comunicarea de marketing: Brand Manager, Coordonator de produs