Master în creație contemporană și industrii culturale
University Of Limoges
Informatie cheie
Locația campusului
Limoges, Franţa
Limbi Străine
Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul „Creația contemporană și industriile culturale” (CCIC) s-a născut dintr-o convergență fără precedent. Echipa sa de educație reunește artiști, designeri, teoreticieni ai artei și specialiști în culturile media. Instruirea se bazează astfel pe complementaritatea diferitelor abordări disciplinare. Ea plasează în centrul proiectului ei înțelegerea mecanismelor specifice creației contemporane în mass-media, de la concepția lucrărilor până la difuzarea lor.
Cunoștințele transmise își propun să dezvolte versatilitatea și capacitatea elevilor de a stăpâni istoria, codurile estetice și modurile de comunicare specifice diferitelor medii ale culturii de masă. Instruirea urmărește un triplu obiectiv științific, profesional și creativ: bazat pe munca laboratoarelor de cercetare, modelul său este conceput în legătură cu industria de proiectare, artă și media și permite dezvoltarea unui proiect teoretic / practică specific fiecărui student .
Instruirea le va permite studenților să își plaseze practica creativă și cariera profesională în industriile culturale prin înțelegerea problemelor politice și estetice. Dezvoltarea unui proiect personal bazat pe explorarea creativă și critică este văzută aici ca o componentă esențială a practicii artistice sau profesionale avansate.
Proiectarea și redactarea disertațiilor, notelor - scrise elegant și corect, respectând documente audiovizuale și dispozitive artistice care produc standarde de prezentare (în franceză și într-o limbă străină vie), vor constitui lucrarea principală realizată de studenți. Aceste producții se vor baza pe o lucrare preliminară de bibliografie și revizuirea resurselor web și completată de prezentări sumare și de progres, scrise și orale. Ei vor oferi studenților instrumentele pentru a conduce inițiative inovatoare și creative în domeniul industriilor culturale.
Profesiile vizate sunt diverse: manageri de spații culturale, manageri, organizatori sau animatori de evenimente, politici culturale în muzee sau companii, asistenți de producție, manageri de proiecte (industrie, editare, mass-media), jurnaliști, asistenți și alții; Consultanți în comunicații, ofițeri de presă, atașați, asistenți editoriali și directori, asistenți ai agențiilor de publicitate și marketing.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în științe lingvistice și studii culturale pentru nevoi speciale
- Parma, Italia
Master în comunicarea științei și culturii
- Tlaquepaque, Mexic
Master în management pentru industriile creative
- Porto, Portugalia