Master în comunicare și schimbări sociale
Catholic University De La Santisima Concepcion
Informatie cheie
Locația campusului
Concepción, Chile
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Feb 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de masterat este un program academic care se concentrează pe dobândirea de către elevi a cunoștințelor și abilităților care le permit să abordeze conflictele și să propună soluții la problemele de comunicare din cadrul unei instituții, în special acele complexități legate de schimbarea și dezvoltarea socială. analizând în profunzime dinamica comunicării dintr-o metodologie științifică, care va permite elevului să genereze cercetări de bază care caută să promoveze noi moduri de gândire și rezolvare a problemelor în zonă.
Masterul în comunicare și schimbări sociale din sfera sa curriculară subliniază domeniile comunicării strategice, schimbărilor sociale și dezvoltării; tehnologii și societate și mass-media, precum și studii speciale despre profesia studentului, permițându-le să proiecteze proiecte de cercetare în domeniul comunicării pentru schimbare și societate, pentru a contribui semnificativ, de la condiția experților la cunoașterea și reflectarea societății contemporane -fenomene comunicative.
Programul durează doi ani, timp în care studentul va primi instrumentele academice necesare pentru a investiga, analiza și critica realitatea socială, legând concluziile lor cu diferite organizații public-private. Aceste instrumente vă vor permite să aplicați metodologia de cercetare la problemele din domeniul comunicării pentru schimbări sociale.
În cadrul Masterului, studentul va putea participa continuu, oferind feedback care să îmbunătățească experiența lor ca student. În plus, studentul, în paralel cu structura curriculară de bază, poate opta pentru activități curriculare opționale, în funcție de propriile interese și nevoi, proiectându-și propriul itinerar de formare academică, astfel încât planul să fie actualizat periodic, integrând schimbările complexe care apar în diferitele dimensiuni ale realității sociale comunicative.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în managementul comunicațiilor creative ale pieței
- Zagreb, Croaţia
Master în managementul comunicării
- Tallinn, Estonia
Comunicare MAE
- London, Regatul Unit