Master în comunicare și diseminare digitală a modei
Jannette Klein Universidad
Informatie cheie
Locația campusului
Mexico City, Mexic
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Strategiile de comunicare și generarea unei opinii publice favorabile fac parte din strategiile de marketing ale mărcilor de modă. Din acest motiv, absolventul masterului în comunicare și diseminare a modei va fi definit ca un profesionist cu cunoștințe largi și profunde în construcția mesajelor jurnalistice legate de modă și industria vestimentară, cu capacitățile și abilitățile de a propune, planifica și genera strategii de comunicare care, în analiza, cercetarea, înregistrarea și diseminarea lor, contribuie cu noi cunoștințe la domeniul lor de lucru, demonstrând în orice moment responsabilitatea socială și etica profesională.
Ţintă
Absolventul masterului va dezvolta planuri de publicitate și comunicare digitale cerute de lumea modei contemporane, propunând și aplicând strategii de diseminare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Direcția Modei: Managementul mărcii și comunicării
- Milan, Italia
Master în managementul comunicării în modă
- Milan, Italia
Maestru de modă de modă și comunicare
- Madrid, Spania