Master în comunicare digitală de modă
USI Università della Svizzera italiana
Informatie cheie
Locația campusului
Lugano, Elveţia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CHF 4.000 / per semester *
Termen limită de aplicare
30 Apr 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Solicitanții a căror reședință oficială era în Elveția sau Liechtenstein la momentul examenului final de liceu (Maturità) plătesc o taxă semestrială redusă de 2.000 CHF pe semestru.
Introducere
Fash ionul devine din ce în ce mai digital.
Industria modei are nevoie de manageri de comunicare care:
- Stăpânește tendințele digitale.
- Sunt conștienți de procesele socio-culturale pe termen lung care modelează moda.
- Înțelegeți cum influențează societatea dimensiunea etică a modei și provocările majore de sustenabilitate.
Doriți să obțineți:
- Abilități de comunicare aplicate în mod specific industriei modei?
- Instrumentele de ultimă oră pentru a interacționa într-un mediu de afaceri digital?
- Sensibilitatea culturală de a comunica pe o piață globalizată?
Faceți parte din primul Master internațional în comunicare digitală de modă oferit ca o diplomă dublă de către Università della Svizzera Italiana și Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne (Paris, Franța).
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Vă rugăm să vizitați site-ul universității și să aflați mai multe despre bursele noastre.
Curriculum
Structura si continutul
Masterul în Comunicare Digitală a Modei (DFC) își propune să pregătească studenți selecționați pentru a-și continua cariera în industria modei ca specialiști în comunicare digitală .
Masterul este un dublu master de doi ani (120 ECTS), oferit în comun de USI - Università della Svizzera italiana și Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne și este oferit în întregime în limba engleză . Cursurile oferite la Paris vor fi și în limba engleză. Programul este predat de o facultate renumită din ambele instituții și de un număr mare de lectori invitați și profesioniști din industria modei care își vor împărtăși experiența practică. Mobilitatea face parte din experiența de învățare oferită de acest Master. Elevii vor studia în două locații diferite (Lugano și Paris) și vor trăi două culturi diverse.
Stagiu și teză de master
Pe lângă faptul că oferă studenților cunoștințele necesare pentru a excela în viitoarele lor cariere, acest master cere studenților să aplice acele cunoștințe și să obțină experiență practică prin două activități principale: un stagiu și o teză de master.
Stagiu
Studenții trebuie să efectueze un stagiu de două luni (9 ECTS) într-o companie la alegerea lor. Datorită aspectului de mobilitate al acestui master, studenții vor avea posibilitatea de a crea o rețea internațională de contacte care îi va ajuta să găsească oportunitatea de internship pe care și-o doresc.
Studenții își pot face stagiul în timpul celui de-al patrulea semestru în orice locație preferă.
Pe parcursul acestui semestru, ei vor avea un curs online și teza lor de master, ceea ce le oferă flexibilitatea de a găsi un stagiu în afara Elveției sau Franței, dacă doresc.
Teza de master
Pe parcursul ultimului semestru, studenții vor cerceta și își vor scrie teza de master (18 ECTS) pe o temă la alegere, legată de domeniul comunicării în modă digitală.
Biblioteca universitară a campusului Lugano oferă studenților noștri o colecție bogată de literatură de specialitate disponibilă atât online, cât și offline. Institutul de Tehnologii Digitale pentru Comunicare oferă tehnologii de urmărire a ochilor și alte instrumente utile pentru cercetarea comunicării digitale.
Informații mai detaliate vor fi furnizate odată cu înscrierea la master.
Tururi de studiu
Mobilitatea este o parte importantă a experienței de învățare oferită de Masterul în Comunicare Digitală a Modei. Studenților li se cere nu numai să studieze în două locații diferite și să trăiască culturi diverse, dar sunt, de asemenea, încurajați să se miște și să cunoască noi realități din industria modei printr-un set de turnee de studiu.
Destinațiile vor fi alese dintre districtele istorice ale modei și centrele industriale din Elveția, Italia, Spania și Franța . Tururile vor include vizite la fabrici, ateliere, muzee și sedii ale companiei. Toate activitățile conexe, care ar putea include prezentări de istoric de caz susținute de manageri și experți din industrie, vor fi organizate în primele trei semestre ale programului și vor fi acreditate 3 ECTS, ca un singur curs.
Costurile de călătorie și de ședere ale excursiilor de studiu nu sunt incluse în taxa de școlarizare și urmează să fie acoperite de studenți.
Clasamente
CLASAMENTUL INTERNAȚIONAL
USI în Times Higher Education (THE) și Quacquarelli Symonds World University Rankings (QS), care sunt printre cele mai populare și binecunoscute clasamente globale din lume - cele mai recente date disponibile:
- QS World University Rankings 2023
locul 240 la nivel global
(din 1500 de universități luate în considerare) - Clasamentul mondial al universităților 2023
Interval 201-250
(din 1799 universități luate în considerare) - Cele mai bune universități mici din lume 2022
al 15-lea la nivel mondial
printre universitățile mici. - The Young University Rankings 2022
locul 57 la nivel mondial
printre universitățile „tinere” (mai puțin de 50 de ani) - QS Top 50 Under 50 2021
locul 26 la nivel mondial
printre universitățile „tinere” (mai puțin de 50 de ani)
U-MULTIRANK 2022
Cu 16 „A” în indicatorii luați în considerare, USI ocupă locul 3 în clasamentul universităților elvețiene ( Country Report Switzerland ).
CLASAMENTE PE DOMENIUL SUBIECTULUI
Pe lângă clasamentele globale ale universităților, USI a făcut progrese semnificative în clasamentele pe domenii:
- Clasamentul subiectelor
cu rezultate importante în special în informatică, clinică și sănătate, economie. - Forschungmonitoring
cu scoruri mari în clasamentele care măsoară impactul cercetării în Economie, mai ales când ne referim la cele mai prestigioase reviste academice din domeniu.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Oportunitățile profesionale pentru absolvenți sunt legate de managementul comunicării și strategia pentru industria modei în orice tip de companie, de la mici start-up-uri până la mari corporații internaționale. Absolvenții sunt pregătiți să lucreze în funcții precum marketing digital și social media, dezvoltare de brand, management de date și comerț electronic, publicitate și PR și coordonare CSR.
Chiar dacă masterul se concentrează pe comunicarea modei, absolvenții ar putea lucra în industriile legate de experiență-economia, de ex arte, patrimoniu cultural, turism, lux.
Capacitatea de angajare
- Angajat 100%
- Timp mediu până la locul de muncă* 1,5 luni
(82% în decurs de 3 luni: 45% înainte de absolvire)