Master în comunicare de marcă
Universidad de Medellin
Informatie cheie
Locația campusului
Medellín, Columbia
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul în comunicare de marcă, metodologie față în față, are o viziune strategică a comunicării și gestionării informațiilor, care permite absolvenților săi să intervină în planificarea, crearea și dezvoltarea strategiilor de comunicare a mărcii în toate tipurile de social, cultural, educațional. , organizație de produse sau servicii, publică sau privată.
Masterul în comunicare de marcă este numit profesionist postuniversitar care are abilitățile strategice, de investigație, argumentative și de comunicare pentru a planifica, gestiona și supraveghea diferitele spații de comunicare dintre un brand și publicul său, într-un mod cuprinzător, cu inovație și eficiență, în funcție de asupra nevoilor organizației și ale pieței.
Va avea valori și cunoștințe care îi vor permite să funcționeze în toate tipurile de organizații sociale, culturale, educaționale, de produse sau servicii, publice sau private; cu respect, criterii, gândire creativă și strategică, luare a deciziilor și putere de negociere. El va fi un lider pozitiv, cu o viziune internațională, care, din accentul pe comunicare, va putea să înfrunte, să gestioneze și să susțină etapele procesului de construire a unui brand.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în spațiu și identitate de marcă (învățare la distanță)
- Online Cyprus
Master în Branding și Design de Ambalaje
- Barcelona, Spania
Master in Branding
- Barcelona, Spania