Master în Marketing și Afaceri Digitale
ESDES Lyon Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Lyon, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 11.400 / per year *
Termen limită de aplicare
31 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* pentru studenții UE | 12.750 €/an pentru studenții din afara UE
Introducere
Studiul la nivel de Master îți permite să-ți alegi calea de specializare, să devii un expert în domeniul ales. MasterClasses, alese în fiecare semestru, oferă predare avansată pentru a consolida această expertiză și a clarifica proiectul tău profesional.
Specializarea Digital and Marketing Business este cu normă întreagă și este 100% în limba engleză.
Repere
- Un program structurat în jurul activităților principale ale unei agenții de marketing tipice, ale unei companii de consultanță sau ale unui departament de marketing.
- Experimentați realitatea lumii afacerilor de-a lungul celor doi ani cu proiecte derulate pentru companii, în contextul diferitelor cursuri și două stagii de 6 luni
- Proiecte din viața reală cu companii locale și internaționale
- Abilități de management de proiect care implică abilități și teorie de la mai multe cursuri
- Ideal pentru studenții care doresc să studieze afaceri în Franța și doresc să urmeze un program predat în limba engleză.
- Un amestec echilibrat de învățare academică și profesională
- Dobândiți o bază solidă și durabilă pentru o carieră evolutivă
- 2 ani pentru a deveni expert într-una dintre cele 5 specializări ale noastre
- Dezvoltă-ți abilitățile manageriale și dezvăluie potențialul tău de leadership
- Beneficiați de un parcurs individualizat: MasterClasses, profesionalizare, internaționalizare
- Este posibil să obțineți o dublă diplomă de master în ultimul an la una dintre universitățile noastre partenere
Certificarea Institutului de Marketing Digital
Studenții care au absolvit specializarea Marketing și afaceri digitale sunt „Asociați de marketing digital certificați”. Au acces la un set de cursuri online, șabloane, baze de date, știri ... pe scurt, conținut relevant pentru cariera lor. De asemenea, aceștia sunt recunoscuți ca adevărați profesioniști în marketing digital și, astfel, accelerează integrarea lor profesională.
Acreditat EFMD
Programul Grande Ecole a fost acreditat EFMD din martie 2020.
Rezultatul programului
- Pentru a oferi studenților o gândire critică asupra activităților de marketing.
- Pentru a câștiga experiență solidă în strategia de marketing (teorie) și implementarea acesteia (practică) într-un mediu digital.
- Pentru a stăpâni instrumentele și abilitățile de marketing digital și comunicare.
- Pentru a înțelege transformarea digitală a datelor de afaceri și piețele în evoluție.
- Să stăpânească și să aplice cunoștințele și abilitățile necesare pentru funcționarea eficientă într-un domeniu specializat de afaceri.
- Să adopte un comportament etic, social și responsabil prin implicarea în activități care au impact asupra societății
- Pentru a gestiona operațiunile în companii sau organizații într-un context internațional
- Să contribuie la performanța colectivă a grupului, fiind un membru eficient al echipei.
- Să lucreze eficient cu oameni din culturi diferite și să opereze cu succes în diferite medii.
- Pentru a dezvolta retrospectiva profesională pentru a rezolva probleme și a lua decizii ulterioare.
- Pentru a dobândi abilități de comunicare pentru a interacționa cu o gamă largă de public în cel puțin două limbi diferite.
- Să contribuie la transformarea digitală a organizațiilor prin dezvoltarea mentalității și expertizei digitale.
Oportunități de carieră
- Manager de proiect
- Brand Manager
- Manager relații cu clienții
- Manager de marketing pentru motoare de căutare
- Manager social media
- Manager de marketing
- Director de marketing
Galerie
Curriculum
Cursuri de specializare – Semestrul 1
- Marketing Inbound
- Managementul brandului
- Marketingul produselor
- Google Analytics și Manager de etichete
- Grafică pentru Web Design
- Search Marketing
- Management de date
- Management financiar
Cursuri de specializare – Semestrul 2
- Cross Channel UX
- Markstrat Online
- Tehnici de cercetare de piata
- Inbound Marketing: Strategii de conținut
- Vânzări și marketing B2B
- Gestionarea diversității culturale
- Strategie: alegeri și implementare
Cursuri de specializare – Semestrul 3
- Marketing de date
- Publicitate online
- Marketing prin e-mail
- Creșterea hacking-ului
- Raportare și analiză Excel
- Comunicarea crizelor
- Joc de strategie de afaceri
- Metodologia de cercetare
Semestrul 4
- Internship