Master în Marketing Strategic
Cardiff University
Informatie cheie
Locația campusului
Cardiff, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 14.700 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru studenții din Marea Britanie/UE. 22.700 GBP pentru studenții internaționali
Introducere
Programul de Master în Marketing Strategic este un program de un an, cu normă întreagă, conceput pentru a extinde cunoștințele celor care doresc să dezvolte o carieră de succes în marketing.
Programul permite studenților să exploreze rolul dinamic și valoarea marketingului într-o varietate de piețe de consum, industriale și internaționale.
De ce să studiezi MSc în Marketing Strategic?
Masteratul în marketing strategic vă oferă cunoștințele de care aveți nevoie pentru a reuși ca profesionist în marketing. Veți explora rolul dinamic al marketingului într-o gamă largă de piețe de consum, industriale și internaționale.
Vi se vor oferi cele mai recente informații despre metodele și tehnologiile în evoluție care sunt utilizate pentru promovarea produselor și serviciilor. Veți dobândi o înțelegere solidă a mediului de afaceri din ce în ce mai solicitant și veți dezvolta o capacitate îmbunătățită de a vă adapta rapid la situațiile provocatoare de marketing.
Despre programul de masterat în marketing strategic
Programul:
- este triplu acreditat de către Chartered Institute of Marketing, Federația Europeană a Marketingului Direct și Interactiv și Societatea de Cercetare de Marketing.
- include o oportunitate ideală de a pune teoria în practică: ca parte a proiectului de marketing, veți lucra cu o organizație reală la una dintre provocările sale de marketing.
- este predat în grupuri mici, ceea ce maximizează oportunitatea de discuție și de interacțiune cu membrii facultății.
- include un program rezidențial care vă dezvoltă în continuare abilitățile practice.
Un program rezidențial
Un program rezidențial este oferit ca element integral al programului, fără costuri suplimentare. Studenții petrec trei zile la Gregynog Hall, o casă impunătoare convertită din Mid-Wales. În timpul călătoriei, lectorii invitați oferă informații despre experiențele lor de afaceri, iar o serie de sesiuni practice bazate pe cazuri oferă studenților posibilitatea de a-și exersa abilitățile de negociere și de rezolvare a conflictelor.
Admitere
Curriculum
Structura programului
MSc în Marketing Strategic constă din două etape: componenta predată și proiectul de marketing.
Etapa 1: Componenta predată
Programul predat este predat printr-o combinație de prelegeri formale, seminarii conduse de studenți, discuții despre texte cheie și materiale video, analize de studiu de caz și exerciții de rezolvare a problemelor în grup.
Semestrul 1
- Aspecte comportamentale ale marketingului
- Comunicații integrate de marketing
- Cercetare în Marketing Strategic
- Management strategic de marketing
Semestrul 2
- Digital Media Marketing
- Marketing international
- Marketing și societate
- Măsurarea eficienței marketingului
Etapa 2: Proiectul de marketing
Proiectul de marketing vă permite să lucrați la o problemă de marketing reală într-o afacere, sectorul public sau organizație non-profit. Veți lucra într-o echipă de trei până la cinci membri, supravegheată de un academic.
Veți petrece două luni învățând despre mediul de operare al organizației, analizând provocările de marketing ale acestora, proiectând un plan de marketing pentru organizație și prezentând soluția propusă consiliului de conducere la o prezentare oficială.
Organizațiile participante au inclus:
- Equinox Communications
- Consumer Intelligence
- Cynnal Cymru-Sustain Țara Galilor
- Consiliul Județean Monmouthshire
- Pera Cymru
- Poliția din Țara Galilor de Sud
- Festivalul de muzică galeză-SWN
- IQED
- JP Executive Leasings and Property Management
- SA Brain and Company
- V12 Finanțe cu amănuntul
- Anul Tiger Health Spa
- Clinica de corp
- Box UK
- Pensiune
- Conducere și management Țara Galilor
- Trustul Național pentru Naștere
- Parcul patrimoniului Rhondda
Evaluare
Majoritatea modulelor sunt evaluate prin echivalentul a unei sarcini de 3000 de cuvinte și a unei examinări de două ore. Unele module sunt evaluate prin evaluare continuă (evaluare individuală și o prezentare de grup).