Master în Marketing Internațional
Heriot-Watt University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Academic City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 - 24 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
AED 78.750 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* toate taxele de școlarizare inclusiv TVA
Introducere
Prezentare generală
Masterul în marketing internațional oferă cunoștințe detaliate despre conceptele de marketing contemporane, împreună cu domeniul de specializare.
Există opt cursuri predate, împărțite în mod egal pe două semestre, urmate de o dizertație de marketing internațional în semestrul 3. Studenții cu normă parțială se înregistrează pentru două cursuri pe semestru și progresează la disertație la sfârșitul celui de-al doilea an. Evaluarea este concepută special pentru a dezvolta pregătirea profesională pentru carieră și include mai multe proiecte de colaborare cu parteneri din industrie.
Cursurile obligatorii oferă concepte de marketing internațional de bază (marketing strategic internațional, comportamentul contemporan al consumatorului, branding și comunicare, marketing durabil, precum și cunoștințe de marketing de specialitate (metrice de marketing).
Studenții pot selecta opțiuni de două cursuri ca parte a programului lor - unul pentru fiecare semestru. Acestea includ tehnologia digitală Tehnologia afacerilor contemporane, Social Media Marketing, Antreprenoriat și creativitate și Economia afacerilor. Pentru cei care doresc să întreprindă o introducere mai detaliată în practica de marketing, există și o opțiune în Marketing.
Studenții vor urma, de asemenea, ca curs obligatoriu Filosofia și Practica cercetării, care va pune bazele necesare pentru o dizertație de cercetare de succes.
În semestrul 3, disertația de marketing internațional este cursul de bază în care studenții „se aruncă în adâncime” în domeniul de cercetare ales. Elevii își vor demonstra stăpânirea domeniului de studiu prin dezvoltarea de noi perspective din analiza cercetărilor primare valoroase.
Masteratul în marketing internațional reflectă faptul că Heriot Watt este o universitate cu adevărat globală, cu campusuri în Marea Britanie, Dubai și Malaezia. Scopul nostru este de a vă permite să deveniți un cetățean al lumii cu un grad ridicat de angajare.
Un MSc cu cererea industriei
Absolvenții de MSc în marketing internațional au progresat la angajare în agenții de management și comunicare a mărcii atât în Marea Britanie, cât și la nivel internațional (organizațiile includ AIG, Capri Sun, GAP, Russell și Bromley, Lorenz Snack-World).
Angajatorii caută amestecul crucial de expertiză în marketing internațional și abilități profesionale pe care le oferă acest grad. În timpul studiilor, veți dobândi experiență în lucrul online colaborativ, formate de comunicare în afaceri și sintetizarea diverselor surse de informații care sunt apreciate la locul de muncă din întreaga lume.
Clasele din acest program sunt împărtășite cu studenții dintr-o serie de programe de masterat și naționalități, oferind oportunități de creare de rețele profesionale care vor fi benefice în viața profesională. De asemenea, studenții se pot implica în Heriot-Watt Marketing Society, o societate condusă de studenți care găzduiește vorbitori din industrie și organizează evenimente sociale.
Masterul este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) în cadrul programelor Graduate Gateway. Acest lucru oferă absolvenților credit pentru învățarea anterioară la finalizarea diplomei sau la alegerea auto-studiului pentru o calificare CIM în timpul programului lor de studiu. Acest lucru ar necesita înregistrarea la un curs suplimentar de formare CIM pentru a obține un certificat CIM sau două cursuri suplimentare pentru a obține o diplomă CIM.
Cercetarea noastră: o forță motrice pentru noi cunoștințe
Directorul programului de marketing internațional MSc din Dubai este dr. Ross Curran, iar șeful grupului de marketing este dr. Paul Hopkinson. MSc International Marketing face parte din portofoliul de programe al Grupului de Marketing, care include MSc International Marketing cu Consumer Psychology, MSc Digital Marketing, MSc International Business Management cu Marketing și MSc International Fashion Marketing.
Grupul de marketing este în prezent clasat pe locul 1 în Scoția și pe locul 4 în Marea Britanie de sondajul National Student Satisfaction 2020, subliniind cât de foarte apreciate sunt programele de studii.
Facultățile care contribuie la acest program sunt cercetători activi, care publică în publicații internaționale foarte bine cotate. Grupul de marketing de la Universitatea Heriot-Watt se bazează, de asemenea, pe experiența din industrie a membrilor grupului pentru a-și informa programele.
Acreditare
Acest program este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM), recunoscând că predarea și evaluarea noastră îndeplinesc standardele riguroase ale CIM în ceea ce privește conținutul, domeniul de aplicare și rezultatele învățării.
Ca urmare a acestei acreditări, toți absolvenții de Master în Marketing Internațional obțin scutire de la două module CIM: modulul de marketing la nivel de certificat și modulul de marketing strategic la nivel de diplomă CIM. Această scutire este oferită fără costuri suplimentare și reduce costul urmăririi acestei calificări profesionale prestigioase cu până la 400 GBP (aproximativ 2000 AED). Studenții au, de asemenea, posibilitatea de a participa la evenimente de rețea CIM, acolo unde sunt disponibile.
Admitere
Curriculum
Semestrul 1 septembrie - decembrie | Semestrul 1 ianuarie - aprilie |
Consumatorii contemporani | Branding și comunicare |
Marketing Strategic Internațional | Filosofia și practica cercetării |
Valori de marketing | Marketing durabil |
Alegeți unul dintr-o gamă care include: | Alegeți unul dintr-o gamă care include: |
Tehnologia de afaceri contemporană | Social Media Marketing |
Marketing | Economia afacerilor |
Antreprenoriat și creativitate (livrare în bloc) | - |
Teza de master este apoi întreprinsă în perioada mai-august
Consumatorii contemporani
Semestrul 1 (obligatoriu)
Evaluați în mod critic relevanța diferitelor perspective în înțelegerea consumatorilor internaționali din secolul 21. Explorați provocările manageriale cheie cu care se confruntă în răspunsul consumatorilor în contexte internaționale.
Marketing Strategic
Semestrul 1 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a perspectivelor teoretice și practice ale strategiilor internaționale de management de marketing, precum și examinează modul în care strategiile de marketing sunt dotate cu resurse și cum creează valoare pentru afacere.
Logistica de marketing
Semestrul 1 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a managementului lanțului de aprovizionare și a inițiativelor logistice într-un context global și a relației sale cu managementul de marketing.
Branding și comunicare
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a principiilor cheie ale managementului mărcii din perspective socio-culturale, psihologice și antropologice, mai degrabă decât să se bazeze doar pe abordarea cognitivă a brandingului. Identifică rațiunea și obstacolele în calea adoptării comunicării de marketing integrate.
Filosofia și practica cercetării
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a procesului de cercetare în științe sociale, precum și a teoriei și abordărilor cercetării. Dezvoltă abilități practice (adică tehnici cantitative și calitative) în analiza datelor pentru a transforma datele brute în informații care ghidează evaluările managementului de marketing.
Oportunități de carieră
Un MSc cu cererea industriei
Absolvenții de masterat în marketing digital vor intra pe piața muncii cu o gamă tot mai mare de roluri specializate în marketing digital, care oferă mobilitate profesională și perspective bune de promovare. Rapoartele identifică că, în timpul blocării din cauza COVID-19, competențele digitale au permis multor companii să continue să opereze și au stimulat comportamentul de consum online. Când există un mediu de afaceri turbulent, organizațiile trebuie să ocupe roluri manageriale cu candidați care au abilități avansate de rezolvare a problemelor și abilități de gândire critică - abilități pe care le dezvoltă și le testează studiile la nivel de master.
Heriot-Watt este o universitate globală, iar cursurile sunt împărtășite cu studenții dintr-o serie de programe de masterat și naționalități, oferind oportunități de creare de rețele profesionale care vor fi benefice în viața profesională. Studenții dobândesc experiență în lucrul online colaborativ, crearea de prezentări de afaceri, scrierea de rapoarte și tehnici de cercetare în afaceri. De asemenea, studenții se pot implica în Heriot-Watt Marketing Society, o societate condusă de studenți, care găzduiește vorbitori din industrie și organizează evenimente sociale.
Masterul este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) în cadrul programelor Graduate Gateway. Acest lucru oferă absolvenților credit pentru învățarea anterioară la finalizarea diplomei sau la alegerea auto-studiului pentru o calificare CIM în timpul programului lor de studiu. Acest lucru ar necesita înregistrarea la un curs suplimentar de formare CIM pentru a obține un certificat CIM sau două cursuri suplimentare pentru a obține o diplomă CIM.