Master în Management
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 11.000 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Accentul acestui program este dezvoltarea abilităților de management intercultural, pe lângă oferirea unei înțelegeri fundamentale a modului în care funcționează întreprinderile. Este ideal pentru studenții care doresc să urmeze o serie de cariere manageriale în organizații comerciale sau non-profit și este potrivit pentru absolvenții cu o diplomă bună în orice materie.
Programul își propune să le permită studenților să dezvolte cunoștințe și abilități în pregătirea pentru o carieră de management într-o serie de contexte sau să se pregătească pentru studii superioare. Acesta va permite studenților să dezvolte conștiința de sine și competențele de a conduce și de a gestiona oamenii în contexte interculturale. Programul se concentrează pe „competențe soft”, recunoscând importanța crescândă a acestor abilități la locul de muncă de astăzi, în special în rolurile de management.
Absolvenții noștri merg la cariere internaționale de succes cu o serie de organizații comerciale și non-profit, din întreaga lume.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Module de studiu
Module obligatorii
- Conducere și Management
Modulul oferă oportunități de dezvoltare a studenților o înțelegere profundă a managementului și conducerii. Modulul are ca accent conceptele teoretice și apoi investighează aplicarea lor practică. Studentul este încurajat să aibă o stăpânire a teoriei și dezvoltarea teoriei, dar și să fie capabil să utilizeze această teorie pentru a aborda problemele practice cu care se confruntă liderii și managerii din organizațiile contemporane, de obicei internaționale. - Dezvoltarea abilităților de conducere în afaceri
Acest modul urmărește să ajute cursanții să dezvolte și să îmbunătățească o serie de abilități definibile, care sunt esențiale pentru o practică de management de succes și, în special, pentru un leadership eficient. Acesta urmărește să dezvolte abilitățile de reflexivitate ale cursanților și să dezvolte încrederea și capacitatea de a-și articula abilitățile și atributele, așa cum sunt necesare pentru dezvoltarea carierei și profesionale, învățarea pe tot parcursul vieții și ocuparea forței de muncă. - Managementul proiectelor și conducerea schimbării
Modulul va defini termenul „proiect” și va căuta să analizeze numeroasele medii diferite în care au loc proiectele. Elevii vor evalua abordările care pot fi luate în ceea ce privește managementul proiectelor și vor practica o serie de tehnici utilizate de managerii de proiect profesioniști pentru a planifica, controla și livra proiecte cu succes. Pe măsură ce proiectele conduc schimbarea, un element important al managementului de proiect este asigurarea sprijinului părților interesate, astfel încât schimbarea să poată fi gestionată eficient. Pe lângă abilitățile „hard” în jurul managementului de proiect, acest modul acoperă și o introducere în managementul schimbării, astfel încât studenții să fie echipați cu un echilibru eficient între cunoștințe și abilități „hard” și „soft”. - Managementul organizațiilor internaționale
Acesta examinează o serie de organizații internaționale și diferitele lor scopuri. Studiile dumneavoastră se vor concentra pe companii multinaționale, întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), organizații neguvernamentale (ONG), Uniunea Europeană și alte organizații similare, cum ar fi ONU. Aceste instituții influențează și se leagă de operațiunile afacerilor globale. Veți analiza mediile politice, economice și sociale în care funcționează organizațiile internaționale și provocările cu care se confruntă. Directori de afaceri de top și experți în domeniu sunt invitați să vă vorbească. - Finanțe și Contabilitate pentru Afaceri
Acest lucru va dezvolta evaluarea dumneavoastră critică a informațiilor financiare corporative din perspectiva utilizatorilor. Veți studia atât contabilitatea financiară, cât și contabilitatea de gestiune, acoperind trei domenii:- Elemente de bază - terminologie, scopuri, utilizatori, reguli și reglementări și entități de afaceri
- Contabilitate financiara - situatii financiare cheie, conturi publicate si analiza si interpretarea prin ratio
- Contabilitatea de gestiune - stabilirea costurilor, bugetarea și prognoza, managementul bugetului și stabilirea prețurilor.
- Metode de cercetare
Acest modul vă pregătește pentru finalizarea cercetării sistematice și de management de înaltă calitate și vă echipează pentru a avea succes în disertația finală sau în alt modul final. Veți învăța cum să efectuați cercetări eficiente, bazându-vă pe o serie de surse de date secundare și primare și veți fi introdus într-o serie de instrumente necesare cercetării, inclusiv probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. - Proiect de consultanță sau călătorie internațională de studiu
Poti alege intre:- Proiect de consultanță: veți dobândi experiență practică în proiecte internaționale lucrând într-o echipă interculturală la o problemă reală pentru o organizație client. Veți dezvolta abilitățile de rezolvare a problemelor și de comunicare, precum și capacitatea de a lucra în echipe interculturale. Echipa ta va lucra virtual, față în față și cu ajutorul tutorilor.
- Călătorie internațională de studiu: Scopul acestui Modul opțional de călătorie de studiu de 10 credite este de a vă oferi o experiență practică, intensivă, cu idei și practici în managementul internațional și relațiile internaționale prin vizitarea întreprinderilor multinaționale și a organizațiilor internaționale în timpul călătoriei internaționale de studiu. Te întâlnești cu lideri ai firmelor globale și organizațiilor internaționale, primești prezentări de la experți academicieni globali și facilități de tur. Programul include prezentări de la directori locali și internaționali, manageri și cadre universitare.
Module optionale
- Management strategic global
Managementul strategic este procesul prin care managerii formulează și implementează strategii pentru a genera performanță ridicată. În acest modul, vă veți dezvolta înțelegerea provocării strategice manageriale; cum să oferim un avantaj competitiv durabil. Te vei implica în evaluarea critică a problemelor strategice cheie. Veți lua în considerare mediul economic mai larg și veți explora de ce este importantă strategia, modul în care organizațiile iau decizii strategice prin procesele de analiză, alegere și management responsabil și etic și conducere. - Teoria si practica antreprenoriala
Este recunoscut faptul că antreprenoriatul este vital pentru dezvoltarea unei economii moderne, atât în ceea ce privește înființarea de noi afaceri, cât și ca parte a gestionării și creșterii organizațiilor existente. Acest modul vă va prezenta elementele fundamentale ale întreprinderii și antreprenoriatului și vă va ajuta la dezvoltarea abilităților antreprenoriale vitale, a comportamentelor și a practicilor necesare pentru succes. - Guvernanța corporativă și responsabilitatea socială
Aceasta oferă perspective alternative privind managementul strategic și guvernanța corporativă. Aceasta va cuprinde aspecte ale părților interesate, inclusiv etica, sustenabilitatea și responsabilitatea socială corporativă (CSR). Vă veți dezvolta înțelegerea abordărilor pentru rezolvarea problemelor atunci când guvernați în sectorul corporativ. Studiile dumneavoastră vor lua în considerare problemele actuale și vor lua în considerare implicațiile sociale ale guvernării. De asemenea, vă veți concentra asupra impactului globalizării asupra practicilor internaționale de management, oferindu-vă cunoștințele necesare pentru a îmbunătăți deciziile de management care implică alegeri etice. În cele din urmă, veți lua în considerare ipotezele dvs. despre rolul managerilor și organizațiilor într-un context complex și provocator prin explorarea problemelor contemporane în CSR. - Simulare strategică de afaceri
Acest lucru vă învață despre luarea deciziilor în grup. Implica un nou scenariu de dezvoltare a afacerii în direct, prin care vă aplicați înțelegerea principiilor de afaceri la o simulare pe computer. Simularea vă va provoca deciziile etice, de mediu și de durabilitate atunci când conduceți o afacere internațională și va lua în considerare o serie de funcții de afaceri. Veți dezvolta abilități de management, cum ar fi managementul echipei, bugetarea, implementarea unei strategii de comunicare și gestionarea activității neașteptate a concurenței. - Managementul lanțului de achiziții și aprovizionare (SCM)
În acest modul, vă concentrați pe aspectele comerciale importante ale SCM, centrate pe modul în care funcționează ciclul de achiziții într-un context internațional. Explorați gama de relații dintre partenerii comerciali (adică cumpărători și furnizori), precum și tehnicile care sunt utilizate pentru a procura produse și servicii, selectarea și evaluarea furnizorilor și elaborarea și gestionarea contractelor de aprovizionare. - Logistica strategică și durabilă
În acest modul, veți studia procesele necesare pentru a gestiona fluxul de materiale și produse de la furnizori la clienți pentru a obține un avantaj competitiv. Veți evalua cât de eficiente sistemele de logistică și achiziții pot deveni factori cheie de afaceri. Veți învăța cum managementul lanțurilor internaționale de aprovizionare ar trebui să formeze un element semnificativ al strategiei oricărei organizații care operează la nivel global. - Managementul resurselor, al talentelor și al performanței
Un obiectiv major al funcției de resurse umane este mobilizarea forței de muncă. Organizațiile pot funcționa numai dacă sunt capabile să formeze echipe de oameni cu abilitățile necesare pentru a-și îndeplini obiectivele și pentru a păstra performanți eficienți. Acest modul se concentrează pe aspectele practice ale recrutării, selecției, păstrării angajaților și ieșirii. Veți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare pentru gestionarea resurselor și a talentelor într-un context global. Veți dobândi, de asemenea, o înțelegere a modului în care managementul performanței poate sprijini obiectivele strategice ale unei organizații, modul în care performanța oamenilor poate fi îmbunătățită și inspirată de leadership și modul în care aceasta contribuie la organizațiile de muncă de înaltă performanță. - Gestionarea relațiilor de muncă
Acest lucru vă va dezvolta înțelegerea despre gestionarea relațiilor de muncă în cadrul unei afaceri globale. Relațiile de muncă sunt un subiect în schimbare care este influențat de factori externi (politici și economici) și de factori interni (management și stil de management). Veți explora impactul diferitelor medii naționale asupra ocupării forței de muncă și rolurile diferitelor părți interesate în sistemele de relații de muncă. De asemenea, veți analiza critic relațiile de angajare într-o organizație și veți face sugestii pentru a îmbunătăți managementul resurselor umane. Acest modul include un atelier de abilități practice. - Perspectiva și implicarea clienților
Explorați cum să obțineți, să păstrați și să creșteți cota de portofel a clienților buni, precum și cum să retrogradați clienții nedoriți fără a declanșa comportamente de răzbunare. Se bazează pe premisa că clienții sunt esența organizației, deoarece fără clienți, organizația ar eșua. Modulul adoptă o abordare centrată pe client și recunoaște mediul hiperconectat în care operează organizațiile în prezent. Sunt discutate tehnologii și abordări metodologice pentru a obține informații despre clienți și pentru a construi profiluri detaliate ale clienților. Mai mult, modulul ia în considerare cum să interacționezi cu clienții în moduri care adaugă valoare ambelor părți. Folosește studii de caz reale, precum și experiențele proprii ale studenților ca clienți. - Concepte de finanțare corporativă
Veți lua în considerare modul în care problemele de contabilitate și finanțele corporative sunt legate. Veți studia ideile și teoriile fundamentale ale finanțelor corporative și modul în care practica contabilă se leagă de deciziile financiare corporative. Acest modul vă va permite să faceți legături între tehnicile și conceptele specifice de management financiar și modul în care acestea se raportează la obiectivele unei organizații. - Management strategic de brand
Crearea de mărci puternice și strategii adecvate de poziționare a mărcii sunt esențiale pentru multe afaceri internaționale. Veți învăța despre atributele mărcii, despre valorile mărcii și despre personalitatea mărcii. Veți dezvolta o înțelegere a managementului de produs și a abordărilor inovatoare pentru dezvoltarea de noi produse. Este explorat modul în care factorii etici, de mediu și socio-culturali influențează strategia de brand și se discută despre utilizarea tehnologiei de comunicații digitale pentru a dezvolta în continuare relațiile cu brandul. - Afaceri internaționale în practică - excursie de studiu
Există o a doua călătorie de studiu la acest curs. Deși acest modul nu vă oferă niciun credit pentru gradul dvs., veți vedea direct cum operează liderii globali într-un mediu internațional. Studenții din cursurile anterioare ale acestui modul au vizitat Boston, SUA, Kuala Lumpur, Malaezia și Chengdu, China.
După ce ați finalizat cu succes evaluarea (reușită/reproșată), acest modul va apărea pe foaia matricole, ceea ce vă va spori potențialul de angajare. Vă rugăm să rețineți că numărul de studenți care se pot alătura acestei excursii este limitat și costul nu este inclus în taxele de curs.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Dizertația este o oportunitate pentru dvs. de a efectua o investigație aprofundată asupra unui subiect de management care vă interesează în mod special. Ar trebui să aibă un accent clar adecvat și să fie o investigație bazată pe date primare și/sau secundare, justificată prin referire detaliată la teorii și concepte relevante din literatură. - Proiect de cercetare sinoptic
În acest modul, vă veți integra, aplica și extinde cunoștințele și abilitățile dobândite în cadrul modulelor de bază printr-un studiu de caz internațional și o examinare orală. Veți afla mai multe despre complexitatea afacerilor și managementului prin sintetizarea și aplicarea învățării dobândite în alte module. - Proiect bazat pe client
Proiectul de lucru este o oportunitate pentru tine de a lega teoria cu practica. Veți analiza o problemă organizațională reală din interior și veți oferi o abordare viabilă. Problema poate fi o problemă cu care organizația o întâmpină în prezent sau se referă la strategia sa viitoare. Sunteți responsabil pentru gestionarea unei proporții semnificative din propria învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea propriului progres.
Loc de munca
- Loc de munca
Acest modul de experiență de lucru supervizată face parte din modul sandwich de doi ani pentru studenții care se alătură programului în septembrie. Modulul sprijină și evaluează studenții care se angajează într-o experiență de muncă supravegheată plătită (un plasament) într-un rol relevant pentru programul lor. Oferă studenților posibilitatea de a înțelege direct cum funcționează întreprinderile și de a aplica învățarea dobândită din elementul predat al programului lor într-un mediu de lucru real.
Vă vom oferi asistență pentru a vă ajuta să găsiți un loc de muncă - echipa noastră are o bază de date de oportunități și organizează evenimente în care puteți întâlni potențiali angajatori. O plasare vă va oferi o experiență valoroasă, deși asigurarea uneia necesită mult efort și succesul nu este garantat. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata plasamentului.
Taxele vor fi percepute pentru anul de plasament în anul 2 și sunt disponibile la cerere în luna mai a anului de studiu.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
După absolvirea MSc Management, veți putea urma o serie de cariere diferite. Studenții anteriori au câștigat poziții manageriale în organizații globale (comerciale și non-profit), unii s-au alăturat unor firme de consultanță în management, iar unii studiază pentru un doctorat și urmează o carieră academică.
Exemple de companii care au angajat studenți de la acest curs includ:
- PricewaterhouseCoopers
- Oxfam
- Sainsbury's
- Nestlé
- Unilever.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Science în afaceri și management
- Venlo, Ţările de Jos
MSc Management Internațional
- Brighton, Regatul Unit
MSc Management
- Brighton, Regatul Unit