Master în Comerț și Marketing pentru Consumatori
University of Parma
Informatie cheie
Locația campusului
Parma, Italia
Limbi Străine
Italiană
Formatul de studiu
Amestecat, În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxele de școlarizare variază pe baza unui sistem proporțional de taxe de școlarizare: https://en.unipr.it/studying/tuition-fees-and-scholarships-2020-2021
Introducere
Programul
Activitățile de marketing comercial au devenit din ce în ce mai importante în procesele de marketing orizontale și verticale. Mai precis, această importanță a fost sporită de semnificația crescândă a punctelor de vânzare în procesele de marketing industrial; o creștere progresivă și o sofisticare a cererii de servicii de vânzare cu amănuntul în rândul consumatorilor; evoluții în sistemele de distribuție care ar putea fi considerate drept adevărate revoluții, cum ar fi comerțul electronic; și o creștere a nivelurilor de concentrare comercială în procesele de cumpărare și vânzare, astfel încât să afecteze relațiile de putere „verticale” din lanțul de aprovizionare. Aceste fenomene au dat naștere unei cereri puternice pentru profesioniști cu un background cultural consolidat în domeniul planificării, managementului și organizării strategiilor comerciale corporative. Mai precis, companiile mari și mici, în producție, distribuție și servicii, atât la nivel național, cât și internațional, au nevoie de profesioniști pentru a proiecta strategii de vânzare și marketing și pentru a gestiona relațiile de canal.
Cursul a fost structurat pentru a oferi cunoștințe teoretice și practice în următoarele domenii: canale de marketing, retail și gestionarea canalelor, politici de merchandising, sisteme de planificare și monitorizare a vânzărilor, strategii de marketing comercial. Aceste fundații de marketing, dezvoltate în primul an al cursului, sunt completate de istoria economică a marketingului și distribuției și analizei scenariilor macroeconomice de management. Metodologiile statistice necesare pentru analiza datelor de marketing sunt introduse în primul an și pe deplin dezvoltate în al doilea an, cu un curs puternic în știința datelor. De-a lungul timpului, cursul a extins aria competențelor de bază pentru a acoperi toate domeniile de specialitate din practica de marketing și cercetare, cu subiecte precum Neuromarketing, Analiza comportamentului consumatorilor, Marketing digital, Marketing de fidelizare, Marketing în magazin, Managementul categoriilor, Moda și Design Marketing, indicatori de canale, gestionarea canalelor, gestionarea mărcii, gestionarea relațiilor cu clienții și analiza clienților
Niciun alt curs de master în Italia nu acoperă o ofertă atât de diversă de subiecte de marketing, iar acest lucru este posibil datorită celor 13 profesori, cercetători și doctorat. studenții care predau și operează în zona de marketing la University of Parma și sunt implicați în curs.
Potrivirea dintre conținutul academic al cursului și necesitățile reale de afaceri ale firmelor este evaluată constant în ceea ce privește progresul științific în sectoarele de marketing și marketing comercial (iar acest lucru este asigurat de faptul că profesorii care predau cursurile își desfășoară propriile cercetări în aceste sectoare. ) și prin implicarea continuă cu manageri și experți de piață.
Predarea utilizează o gamă largă de tehnici, inclusiv laboratoare și manager-lectori, munca în grup, jocuri de marketing, jocuri de afaceri, jocuri de rol.
Cursul este predat în italiană, care este limba necesară și pentru proba de admitere. Testul de admitere este un examen care ar trebui să fie prezentat personal și se administrează de două ori pe an, în iulie și octombrie. Candidații trebuie să posede o diplomă în afaceri sau economie sau statistică, cu minimum 8 credite ECTS în marketing, pentru a solicita participarea la test.
La ce să ne așteptăm la absolvire
Absolvenții masteratului în comerț și marketing pentru consumatori pot ocupa funcții de responsabilitate în managementul companiilor de producție, servicii, distribuție și comercializare. Mai precis, rolurile care pot fi îndeplinite în mod eficient de absolvenții masteratului în marketing comercial și strategii comerciale sunt:
- Zona comercială: Manager de vânzări, Manager de cont cheie, Manager de zonă, Manager de marketing comercial; Manager canal; Manager de comerț electronic, manager de export, manager de magazin.
- Domeniul de marketing: Manager de marketing, Manager de marcă, Manager de produs, Manager de fidelizare, Merchandiser, Manager de servicii pentru clienți.
- Achiziții: Cumpărător, manager de categorie, manager de lanț de aprovizionare, manager de achiziții electronice.
- Analiză: manager de cercetare, analist de piață, expert CRM, consultant comercial
Cerințe de admitere
Cerințele sunt descrise aici în detaliu în italiană.
Instrucțiuni pentru studenții italieni și europeni .
Proceduri pentru resortisanții din afara UE .
Privire de ansamblu asupra curs
Cursul de masterat în comerț și marketing pentru consumatori a fost fondat în 2005. A fost primul master în marketing în Italia și a fost conceput pentru a oferi instruire specifică pentru dezvoltarea strategiilor de marketing și a politicilor comerciale ale companiilor de producție, comerț cu amănuntul și servicii. Reiese din activitatea de cercetare veche de 50 de ani a Zonei de Marketing de la University of Parma , o cunoscută „școală de cercetare” în domeniul retailului, distribuției și managementului canalelor. Activitățile de marketing comercial au devenit din ce în ce mai importante în procesele de marketing orizontal și vertical. Mai precis, această importanță a fost sporită de importanța crescândă a punctelor de vânzare în procesele de marketing industrial; o creștere progresivă și sofisticare a cererii de servicii de vânzare cu amănuntul în rândul consumatorilor; evoluții în sistemele de distribuție care ar putea fi considerate adevărate revoluții, cum ar fi comerțul electronic; și o creștere a nivelului de concentrare comercială în procesele de cumpărare și vânzare, astfel încât să afecteze relațiile de putere „verticale” din lanțul de aprovizionare. Aceste fenomene au dat naștere unei cereri puternice pentru profesioniști cu un cadru cultural consolidat în domeniul planificării, managementului și organizării strategiilor comerciale corporative. Mai precis, companiile mari și mici, în domeniul producției, distribuției și serviciilor, atât la nivel național, cât și internațional, au nevoie de profesioniști pentru a proiecta strategii de vânzare și marketing și pentru a gestiona relațiile de canale.
Prin urmare, cursul a fost structurat astfel încât să ofere competență teoretică și practică în următoarele domenii: canale de marketing, management de retail și de canale, politici de merchandising, sisteme de planificare și monitorizare a vânzărilor, strategii de marketing comercial. Aceste fundații de marketing, dezvoltate în primul an de curs, sunt completate de istoria economică a marketingului și distribuției și a analizei macroeconomice a managementului. Metodologiile statistice necesare pentru analiza datelor de marketing sunt introduse în primul an și complet dezvoltate în al doilea an, cu un curs puternic în știința datelor. De-a lungul timpului, cursul a extins aria competențelor de bază pentru a acoperi toate domeniile de specialitate în practica și cercetarea de marketing, cu subiecte precum Neuromarketing, Analiza comportamentului consumatorului, Marketing digital, Marketing fidelitate, Marketing în magazin, Managementul categoriilor, Moda și design Marketing, metrica canalului, managementul canalului Managementul mărcilor, managementul relațiilor cu clienții și analiza clientului
Niciun alt curs de master în Italia nu acoperă o ofertă atât de diversă de subiecte de marketing, iar acest lucru este posibil datorită celor 13 profesori, cercetători și doctorat. studenții care predau și operează în zona de marketing la University of Parma și sunt implicați în curs.
Potrivirea dintre conținutul academic al cursului și necesitățile reale de afaceri ale firmelor este evaluată constant în ceea ce privește progresul științific în sectoarele de marketing și marketing comercial (iar acest lucru este asigurat de faptul că profesorii care predau cursurile își desfășoară propriile cercetări în aceste sectoare. ) și prin implicarea continuă cu manageri și experți de piață.
Predarea utilizează o gamă largă de tehnici, inclusiv laboratoare și manager-lectori, munca în grup, jocuri de marketing, jocuri de afaceri, jocuri de rol.
Opțiuni de grad dublu
Cursul oferă trei grade duble, pentru elevi cu performanțe remarcabile (1-2 locuri disponibile numai în fiecare an):
- Grenoble Ecole de Management - Franța (Master în management). Primul an la Parma, în italiană, și al doilea an la Grenoble, în engleză.
- Hochschule Bochum - Germania (Master în management internațional). Primul an la Parma, în italiană și al doilea an la Grenoble, în germană ȘI engleză. Sunt necesare limba germană și engleza.
- FECAP Sao Paulo do Brasil (Brazilia) (Mestrado Profissional em administrationção - Master in Business Administration). Primul an la Parma, în italiană și al doilea la Sao Paulo, în engleză. Este necesară portugheza de bază.
Oricine este interesat de programele de diplomă dublă, trebuie să treacă mai întâi la examenul de admitere la Master în Comerț și Consumator Marketing și, la sfârșitul primului semestru (martie al fiecărui an), poate aplica pentru o evaluare competitivă pentru admiterea la programele de diplomă dublă.
Curriculum
Programul
Activitățile de trade marketing au devenit din ce în ce mai importante în procesele de marketing orizontal și vertical. Mai precis, această importanță a fost sporită de importanța tot mai mare a punctelor de vânzare în procesele de marketing industrial; o creștere progresivă și o sofisticare a cererii de servicii de vânzare cu amănuntul în rândul consumatorilor; evoluții în sistemele de distribuție care ar putea fi considerate adevărate revoluții, cum ar fi comerțul electronic; și o creștere a nivelurilor de concentrare comercială în procesele de cumpărare și vânzare, astfel încât să afecteze relațiile de putere „verticale” în lanțul de aprovizionare. Aceste fenomene au dat naștere unei cereri puternice de profesioniști cu un fundal cultural consolidat în domeniul planificării, managementului și organizării strategiilor comerciale corporative. Mai precis, companiile mari și mici, în producție, distribuție și servicii, atât la nivel național, cât și internațional, au nevoie de profesioniști care să conceapă strategii de vânzări și marketing și să gestioneze relațiile de canal.
Cursul a fost structurat pentru a oferi competențe teoretice și practice în următoarele domenii: canale de marketing, retail și managementul canalelor, politici de merchandising, sisteme de planificare și monitorizare a vânzărilor, strategii de marketing comercial. Aceste baze de marketing, dezvoltate în primul an de curs, sunt completate de istoria economică a marketingului și distribuției și analiza scenariilor macroeconomice de management. Metodologiile statistice necesare analizei datelor de marketing sunt introduse în primul an și dezvoltate integral în al doilea an, cu un curs puternic de Data Science. De-a lungul timpului, cursul a extins aria de competențe de bază pentru a acoperi toate domeniile de specialitate în practica și cercetarea de marketing, cu subiecte precum Neuromarketing, Analiza comportamentului consumatorilor, Marketing digital, Marketing de loialitate, Marketing în magazin, Managementul categoriilor, Moda și Design Marketing, valori ale canalului, management al canalului, management al mărcii, management al relațiilor cu clienții și analize ale clienților
Niciun alt curs de master din Italia nu acoperă o ofertă atât de diversă de subiecte de marketing, iar acest lucru este posibil datorită celor 13 profesori, cercetători și doctoranzi. studenți care predau și operează în zona de marketing de la University of Parma și sunt implicați în curs.
Potrivirea dintre conținutul academic al cursului și necesitățile reale de afaceri ale firmelor este evaluată constant în raport cu progresul științific din sectoarele de marketing și marketing comercial (iar acest lucru este asigurat de faptul că profesorii care predau cursurile efectuează propriile cercetări în aceste sectoare). ), și prin implicarea continuă cu manageri și experți în piață.
Predarea folosește o gamă largă de tehnici, inclusiv laboratoare și profesori de conducere, lucru în grup, jocuri de marketing, jocuri de afaceri, jocuri de rol.
Cursul este predat în italiană, care este limba necesară și pentru testul de admitere. Testul de admitere este un examen care trebuie susținut personal și se administrează de două ori pe an, în iulie și octombrie. Candidații trebuie să aibă o diplomă în Afaceri sau Economie sau Statistică, cu minim 8 credite ECTS în Marketing, pentru a aplica pentru susținerea testului.
Privire de ansamblu asupra curs
Cursul de master în comerț și marketing pentru consumatori a fost fondat în 2005. A fost primul master în marketing din Italia și a fost conceput pentru a oferi instruire specifică pentru dezvoltarea strategiilor de marketing și politicilor comerciale ale companiilor de producție, retail și servicii. Ea provine din activitatea de cercetare veche de 50 de ani a Zonei de Marketing de la University of Parma , o cunoscută „școală de cercetare” în domeniul retailului, distribuției și managementului canalului. Activitățile de trade marketing au devenit din ce în ce mai importante în procesele de marketing orizontal și vertical. Mai precis, această importanță a fost sporită de importanța tot mai mare a punctelor de vânzare în procesele de marketing industrial; o creștere progresivă și o sofisticare a cererii de servicii de vânzare cu amănuntul în rândul consumatorilor; evoluții în sistemele de distribuție care ar putea fi considerate adevărate revoluții, cum ar fi comerțul electronic; și o creștere a nivelurilor de concentrare comercială în procesele de cumpărare și vânzare, astfel încât să afecteze relațiile de putere „verticale” în lanțul de aprovizionare. Aceste fenomene au dat naștere unei cereri puternice de profesioniști cu un fundal cultural consolidat în domeniul planificării, managementului și organizării strategiilor comerciale corporative. Mai precis, companiile mari și mici, în producție, distribuție și servicii, atât la nivel național, cât și internațional, au nevoie de profesioniști care să conceapă strategii de vânzări și marketing și să gestioneze relațiile de canal.
Prin urmare, cursul a fost structurat pentru a oferi competențe teoretice și practice în următoarele domenii: canale de marketing, retail și managementul canalelor, politici de merchandising, sisteme de planificare și monitorizare a vânzărilor, strategii de marketing comercial. Aceste baze de marketing, dezvoltate în primul an de curs, sunt completate de istoria economică a marketingului și distribuției și analiza scenariilor macroeconomice de management. Metodologiile statistice necesare analizei datelor de marketing sunt introduse în primul an și dezvoltate integral în al doilea an, cu un curs puternic de Data Science. De-a lungul timpului, cursul a extins aria de competențe de bază pentru a acoperi toate domeniile de specialitate în practica și cercetarea de marketing, cu subiecte precum Neuromarketing, Analiza comportamentului consumatorilor, Marketing digital, Marketing de loialitate, Marketing în magazin, Managementul categoriilor, Moda și Design Marketing, metrica canal, managementul canalului managementul mărcii, managementul relațiilor cu clienții și analizele clienților
Niciun alt curs de master din Italia nu acoperă o ofertă atât de diversă de subiecte de marketing, iar acest lucru este posibil datorită celor 13 profesori, cercetători și doctoranzi. studenți care predau și operează în zona de marketing de la University of Parma și sunt implicați în curs.
Potrivirea dintre conținutul academic al cursului și necesitățile reale de afaceri ale firmelor este evaluată constant în raport cu progresul științific din sectoarele de marketing și marketing comercial (iar acest lucru este asigurat de faptul că profesorii care predau cursurile efectuează propriile cercetări în aceste sectoare). ), și prin implicarea continuă cu manageri și experți în piață.
Predarea folosește o gamă largă de tehnici, inclusiv laboratoare și profesori de conducere, lucru în grup, jocuri de marketing, jocuri de afaceri, jocuri de rol.
Opțiuni de dublu grad
Cursul oferă trei diplome duble, pentru studenții cu performanțe remarcabile (1-2 locuri disponibile numai în fiecare an):
- Grenoble Ecole de Management - Franța (Master în Management). Primul an la Parma, în italiană, iar al doilea an la Grenoble, în engleză.
- Hochschule Bochum - Germania (Master în Management Internațional). Primul an la Parma, în italiană, iar al doilea an la Grenoble, în germană ȘI engleză. Sunt necesare germana si engleza.
- FECAP Sao Paulo do Brasil (Brazilia) (Mestrado Profissional em administração - Master în Administrarea Afacerilor). Primul an la Parma, în italiană, și al doilea an la Sao Paulo, în engleză. Este necesară limba portugheză.
Oricine este interesat de programele de dublă licență trebuie mai întâi să promoveze proba de admitere la Master în Comerț și Marketing de Consum și, la sfârșitul primului semestru (martie a fiecărui an) poate aplica pentru o evaluare competitivă pentru admiterea la programele duble de licență.
Admitere
Galerie
Rezultatul programului
La ce să te aștepți la absolvire
Absolvenții de Master în Comerț și Marketing Consumer pot ocupa funcții de responsabilitate în managementul companiilor de producție, servicii, distribuție și comerț. Mai precis, rolurile care pot fi îndeplinite eficient de absolvenții de Master în Trade Marketing și Strategii Comerciale sunt:
- Zona comercială: Manager vânzări, Manager cont cheie, Manager zonă, Manager marketing comercial; Manager de canal; Manager e-commerce, Manager export, Manager magazin.
- Zona de marketing: Manager marketing, Brand manager, Product manager, Loyalty marketing manager, Merchandiser, Customer service manager.
- Achiziții: cumpărător, manager de categorie, manager de lanț de aprovizionare, manager de achiziții electronice.
- Analiza: Manager de cercetare, Analist de piata, Expert CRM, Consultant comercial