Master of Fine Arts (MFA) în Marketing de modă și managementul mărcii
Academy of Art University
Informatie cheie
Locația campusului
San Francisco, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
6 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 1.276 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jun 2024
* Taxa de școlarizare estimată a studentului intern - student internațional: 27 856 dolari
Introducere
Dezvoltă o expertiză în crearea, marketingul și gestionarea mărcilor de modă pe piața globală. Veți efectua cercetări aprofundate pentru a obține informații despre consumatorii globali, piețele emergente și dezvoltate și tendințele din industria modei. Veți învăța cunoștințele și abilitățile necesare în managementul afacerilor de modă pentru a construi strategii de marketing și de brand folosind metode creative și analitice.
Ce învățăm
- Marketing digital și social media
Vă ajutăm să înțelegeți platformele digitale și sociale în continuă evoluție, care sunt esențiale în gestionarea mărcii astăzi. Aflați cum să evaluați platformele digitale și social media centrate pe modă pentru a dezvolta o strategie de marketing digital care este integrată cu canalele tradiționale de marketing. Analiza cantitativă și metricele de evaluare sunt subliniate.
- Strategie de comunicare în marketing
Obțineți o înțelegere a canalelor de comunicare de marketing tradiționale și netradiționale și a celor mai bune practici din industrie. Veți învăța să dezvoltați o strategie integrată de comunicare de marketing pentru o afacere specifică de modă care să reflecte tendințele actuale și noile tehnologii.
- Gestionarea strategică a mărcilor
Ce este un brand? Vom afla cum vă vom arăta cum să construiți un brand de modă contemporană, transformând ideile dvs. creative într-o afacere pentru a satisface cerințele consumatorilor. Învață să dezvolți o strategie de marcă bazată pe cercetări aprofundate, cele mai bune practici din industrie, tendințe și analize de piață. Vă vom ajuta să dezvoltați o mentalitate antreprenorială necesară pentru a avea succes în mediile de afaceri contemporane.
Marketing în modă și managementul mărcii
Programul MAE de marketing și gestionare a mărcii oferă expertiză atât în aspectele creative, cât și în cele analitice ale industriei modei - necesitând atât capul, cât și inima. Programul vă va oferi informații despre diferitele nevoi ale clienților pe diferite piețe globale. Aflați tendințele de marketing și de afaceri care au succes în industria modei de astăzi. Prin intermediul unei game de proiecte practice, veți învăța diverse tehnici de marketing și promoționale concepute pentru a vă ajuta să dezvoltați, să gestionați și să promovați brandurile de modă.
VEZI DESCRIEREA CURSULUI COMPLET
Cerințe de unitate
Cursuri majore | Unități |
Major | 30 |
Studii regizate | 18 |
Absolvent Arte Libere | 9 |
Elective | 6 |
TOTAL | 63 |
Cerințe de diplomă
- Finalizarea cu succes a proiectului de teză finală
- Clasa minimă de C în toate cele 63 de unități necesare
- GPA minim 2.0 cumulat și următoarele cerințe de studiu academic:
1 curs de conștientizare istorică artistică și estetică
1 curs de înțelegere interculturală
informatii suplimentare
Rezultatele învățării programului
Studenții absolvenți vor îndeplini următoarele criterii de performanță ale studenților:
Proiect de teza MFA
- Prezentați un concept de teză original demn de gradul de Master
- Demonstrează fezabilitatea proiectului lor de teză
Abilități de specialitate: Marketing de modă și managementul mărcii
- Teză: Finalizarea unui proiect la nivel avansat format dintr-un plan de afaceri de marcă competitiv și o strategie de marketing pentru diferite tipuri de afaceri de modă, inclusiv garanții de comunicare de marketing și prototipuri
- Adunați, analizați și aplicați cercetări de piață macro și micro la soluțiile de marketing și de marcă
- Elaborați un plan de marketing integrat pentru produse sau servicii de modă, demonstrând abilități și tehnici eficiente de comunicare verbală, scrisă și vizuală, utilizând software standard din industrie
- Identificați oportunitățile pe piața mondială a modei, reflectând înțelegerea nevoilor și tendințelor consumatorilor și ale pieței
- Demonstrați abilități creative de rezolvare a problemelor prin dezvoltarea de soluții de marketing fezabile bazate pe analiza și sinteza cercetărilor, datelor și studiilor de caz cuantificabile
- Stabiliți bugete realiste de marketing și obiective financiare pentru o afacere de modă
- Comunicare verbală: Înțelegeți clar ideile și conceptele folosind un mod specific și un limbaj de marketing
- Profesionalism: Comunicați profesional și eficient prin prezentări scrise, vizuale și orale utilizând software standard din industrie
Aptitudini colaborative
- Colaborează eficient pentru a produce proiecte creative
Practici profesionale
- Creați un portofoliu și materiale colaterale relevante și originale, care pot fi utilizate pentru a se comercializa în industrie
Academy of Art University Rezultate de învățare a Academy of Art University
Absolvenții Academy of Art University vor demonstra capacitatea de:
- Produceți un corp de muncă adecvat pentru a căuta oportunități profesionale în domeniul ales de artă și design.
- Rezolva probleme creative în domeniul lor de artă și design, inclusiv cercetarea și sinteza cunoștințelor tehnice, estetice și conceptuale.
- Comunicați-le ideile în mod profesional și conectați-vă cu publicul dorit folosind abilități de prezentare vizuală, orală și scrisă relevante pentru domeniul lor.
- Execută decizii tehnice, estetice și conceptuale pe baza unei înțelegeri a principiilor de artă și design.
- Evaluează munca în domeniul lor, inclusiv propria activitate, folosind terminologie profesională.
- Recunoașteți influența tendințelor culturale și estetice majore, atât istorice, cât și contemporane, asupra produselor de artă și design.
- Aflați abilitățile și comportamentele profesionale necesare pentru a concura pe piața mondială pentru artă și design.
Rezultatul programului
Studenții absolvenți vor îndeplini următoarele criterii de performanță a studenților:
Proiect de teză de masterat
- Prezentați un concept de teză original demn de diploma de masterat
- Demonstrați fezabilitatea proiectului lor de teză
Abilități de specialitate: marketing de modă și management de brand
- Teză: Finalizați un proiect de nivel avansat constând dintr-un plan de afaceri competitiv și o strategie de marketing pentru diferite tipuri de afaceri de modă, inclusiv colateral de comunicare de marketing și prototipuri
- Adunați, analizați și aplicați cercetări de piață macro și micro pentru soluțiile de marketing și de marcă
- Dezvoltați un plan de marketing integrat pentru produse sau servicii de modă care să demonstreze abilități și tehnici eficiente de comunicare verbală, scrisă și vizuală, folosind software-ul standard din industrie
- Identificați oportunități pe piața mondială a modei, reflectând înțelegerea nevoilor și tendințelor consumatorilor și ale pieței
- Demonstrați abilități creative de rezolvare a problemelor prin dezvoltarea de soluții de marketing fezabile bazate pe analiza și sinteza de cercetări cuantificabile, date și studii de caz
- Stabiliți bugete realiste de marketing și obiective financiare pentru o afacere de modă
- Comunicare verbală: prezentați clar idei și concepte folosind modă și limbaj de marketing specific
- Profesionalism: Comunicați profesional și eficient prin prezentări scrise, vizuale și orale folosind software-ul standard din industrie
Abilități de colaborare
- Colaborați eficient pentru a produce proiecte creative
Practici profesionale
- Creați un portofoliu relevant și original și materiale colaterale care pot fi folosite pentru a se promova în industrie
Academy of Art University Rezultatele învăţării
Absolvenții Academy of Art University vor demonstra capacitatea de a:
- Produceți un corp de muncă potrivit pentru căutarea oportunităților profesionale în domeniul ales de artă și design.
- Rezolvați probleme creative în domeniul artei și designului, inclusiv cercetarea și sinteza cunoștințelor tehnice, estetice și conceptuale.
- Comunicați-le ideile în mod profesional și conectați-vă cu publicul vizat folosind abilități de prezentare vizuală, orală și scrisă relevante pentru domeniul lor.
- Execută decizii tehnice, estetice și conceptuale bazate pe înțelegerea principiilor de artă și design.
- Evaluează munca în domeniul lor, inclusiv propria muncă, folosind terminologia profesională.
- Recunoașteți influența tendințelor culturale și estetice majore, atât istorice, cât și contemporane, asupra produselor de artă și design.
- Învățați abilitățile și comportamentele profesionale necesare pentru a concura pe piața globală pentru artă și design.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.