Master of Arts în design de modă contemporan
IFA Paris
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
15 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 12.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxa de aplicare 150 EUR
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
IFA Paris Master certificat de FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Durată: program de 15 luni în limba engleză
- Campusuri: Paris, Florența (Istituto Lorenzo de Medici)
- Format: Paris / Florența / Paris
- Credite ECTS: 120
- Taxa de aplicare: 150 €
- Taxă de școlarizare: 12.800 €
- Limitat la: 25 de elevi pe clasă
„Dezvoltați-vă colecția în atelierul nostru de designer”
Introducere
Tinerii designeri de modă au devenit elementul cheie în remodelarea panoramei modei de astăzi. De la numirea lui JW Anderson în calitate de Director de creație până la Loewe până la achiziționarea mizelor lui Christopher Kane de către Kering Group, toate evenimentele par să indice că acum mai mult ca oricând crearea de modă rămâne esențială pentru activitățile marilor mărci de lux și a mărcilor de pe piața de masă.
În ciuda unei reveniri aparente la creativitatea pură și proaspătă, componentele locurilor de muncă legate de designul modei s-au schimbat dramatic. Imaginarea articolelor de îmbrăcăminte într-un mod intuitiv este doar un aspect al responsabilităților unui designer. Un proiectant principal sau un director creativ nu trebuie doar să anticipeze schimbările sociale și estetice, ci să înțeleagă și problemele strategice cu care se confruntă brandurile în ceea ce privește poziționarea, potențialul pieței și comunicarea.
Masterul nostru în Arte în Design de Modă Contemporan a fost conceput special pentru a aborda aceste schimbări și se adresează absolvenților de Design de Modă care doresc să depășească designul și dezvoltarea produselor.
Programul are 3 obiective principale:
- Îmbogățirea modei și culturii creative a studenților noștri cu module special concepute pentru acest curs. De exemplu, modulul nostru „Fashion Cross Culture” a fost dezvoltat împreună cu Muzeul Artelor Decorative pentru a oferi o abordare mai sofisticată a analizei discrepanțelor culturale și a efectului acestora asupra modei. Un alt modul cheie ar fi „Semiologia produselor de modă”. Folosește semiologia ca metodologie pentru a decoda o îmbrăcăminte și pentru a decripta aspectul estetic pentru a înțelege mai bine cum este percepută.
- Dezvoltarea creativității studenților cu module precum „Procesul creativ” care îi ajută pe elevi să devină mai conștienți de propria lor „logică creativă” și să își crească potențialul. Adăugarea de ateliere practice va oferi studenților o nouă abordare a tehnicilor de producție și proiectare cunoscute. De exemplu, modulul „Pattern and Draping Development” introduce noi metode de cercetare bazate pe experimentare și deschide noi perspective studenților atunci când vine vorba de găsirea inspirației.
- Ajutând studenții noștri să înțeleagă modul în care funcționează industriile modei și cum sunt elaborate strategiile de marcă într-un context global. Problemele de marketing, organizaționale, provocările financiare, precum și strategiile de imagine și comunicare vor fi discutate într-o serie de diverse module.
Cursul se încheie cu studenții care își dezvoltă propriul proiect de colecție cu îndrumarea unui tutor. Acest proiect include crearea unei colecții de îmbrăcăminte și / sau accesorii. Procesul implică proiectarea prototipurilor pentru 12 siluete, precum și dezvoltarea de planuri de marketing și de afaceri. Această colecție este apoi examinată de un juriu format din profesioniști, iar cei mai buni studenți au posibilitatea de a-și arăta munca profesioniștilor de modă la IFA Graduate Show care are loc în timpul Săptămânii modei Haute Couture. Elevii sunt, de asemenea, instruiți să participe la mai multe concursuri internaționale care reprezintă o platformă excelentă pentru tinerii designeri de modă.
La fel ca și în cazul celorlalte IFA Paris cursuri, Master of Arts in Contemporary Fashion Design beneficiază foarte mult de locația sa din Paris. Cu viața sa culturală bogată, cele două muzee dedicate modei, cele 6 săptămâni anuale ale modei, sute de showroom-uri și târguri textile, precum și vecinătatea industriilor meșteșugărești la scară mică, orașul luminilor, rămâne capitala modei incontestabilă a lume.
Toate programele noastre sunt articulate în jurul cadrului ECTS, astfel cum este definit de convenția de la Bologna. După finalizarea cursului, studenții primesc în total 120 de ECTS care pot fi transferate cu ușurință dacă decid să studieze în continuare. Acest program a primit, de asemenea, acreditarea IDEL / IDEART și este certificat ca „Master internațional”.
Admitere
Curriculum
Structura cursului
Cultura Creativă
Pentru a genera concepte și produse relevante, designerii de modă trebuie în mod constant să-și pună la îndoială propriul proces creativ în lumina schimbărilor din mediul lor social, economic și cultural. Prin diferitele module ale acestui grup, elevii vor transcende definiția creativității intuitive pentru a-și construi propriul cadru artistic pe baza motivației personale și a procesului intelectual. Scopul este de a-i ajuta să-și exploateze pe deplin mintea creativă și, prin urmare, să-și maximizeze capacitățile de inovare.
Modulele includ: Cercetare de analiză a creativității contemporane și Atelier de proces creativ de gândire creativă
Mediul modei Un interes puternic pentru artă, precum și curiozitatea față de alte domenii creative sunt necesare pentru a alimenta creativitatea în modă. Cunoștințele estetice se construiesc prin analiza diferitelor genuri de imagini, grafică, culoare, pictură, sculptură, arhitectură sau design de artefacte. Prin module precum Fashion Ethnography, Fashion Cross-Culture dezvoltate în parteneriat cu Paris Musée des Arts Décoratifs sau Fashion Product Semiology, studenții vor analiza în continuare modul în care moda abordează noțiunile de aspect și statut. În cele din urmă, studenții vor putea decoda semnificațiile din spatele formelor, volumelor, detaliilor sau culorilor oricărei game de produse de modă.
Modulele includ Fashion Etnography Fashion Cross Culture Creative Context Tendințe și Future Fashion Product Semiology.
Managementul marketingului
Acest grup de module analizează și reflectă asupra strategiilor de marketing pentru brandurile de modă și oferă o schiță riguroasă pentru a le gestiona. Elevii examinează diferențele în marketingul mărcilor de modă înaltă față de mărcile de pe piața de masă. Observarea proceselor care afectează identitatea mărcilor, poziționarea, prețurile, distribuția și comunicarea îi ajută pe studenți să înțeleagă provocările inerente ale pieței largi a modei contemporane. Puterea unui brand va fi analizată prin valoarea sa, dimensiunile sale sociale, contractuale și semiotice. Elevii se vor familiariza cu instrumentele complete necesare pentru branding pentru a construi strategii coerente pentru propriul brand de modă. Este abordată, de asemenea, nevoia viitorilor antreprenori în modă de a dezvolta concepte inovatoare de modă pe piețele specifice ale industriei modei globale de astăzi.
Modulele includ:
Poziționare și stabilire a prețurilor Moda Distribuție Comportamentul consumatorului Probleme privind aprovizionarea și lanțul de aprovizionare Branding.
Imagine & Comunicare
Comunicarea cuprinzătoare și prezentările de design inovatoare sunt cruciale pentru ca casele de modă să iasă în evidență pe o piață aglomerată. Diferitele module ale acestui capitol îi vor instrui pe studenți să îmbine formularea și imaginile adecvate asemănătoare campaniilor de comunicare în modă dezvoltate în arena internațională. Mai precis, cunoștințele și abilitățile transmise se vor concentra pe planificarea strategică media, comunicarea vizuală prin stilizare, comunicarea scrisă prin canale tradiționale și digitale, tehnici de relații publice și managementul evenimentelor pentru prezentări de modă.
Modulele includ:
Comunicare Moda Presă Retail & Visual Merchandising Stil fotografic Fotografie de modă Istorie și analiză.
Probleme de afaceri
Designerii de modă sau directorii de artă trebuie să înțeleagă cadrul legal și de afaceri al industriei modei pentru a conversa eficient cu managerii de brand. În cadrul acestei grupări de module, studenții vor descoperi realitățile industriei modei din punct de vedere economic și financiar. Ei vor explora provocările cu care se confruntă companiile nou-înființate și vor învăța cele mai bune practici pentru scrierea unui plan de afaceri. Aceasta include analiza și evaluarea potențialului de creștere în noile afaceri, minimizând riscurile financiare, în timp ce identifică factorii cheie de succes din industrie, necesari pentru ca un brand să crească și să înflorească în economia globală competitivă de astăzi.
Modulele includ:
Antreprenoriat și finanțare Proprietate intelectuală.
Problema tehnica
În mod realist, o viitoare carieră în modă nu poate fi concepută fără o cunoaștere aprofundată a construcției de haine. În cadrul acestei grupări de module, studenții își vor consolida cunoștințele și abilitățile pentru a gestiona o multitudine de articole de îmbrăcăminte și tipuri de textile prin ucenicia tehnicilor de producție tradiționale și de înaltă tehnologie. Ei vor fi, de asemenea, expuși rolului tehnologiei în crearea de noi textile și modele. După finalizarea acestei grupări de module, studenții vor fi înțeles procesele de fabricație și problemele practice implicate în aducerea la viață a unei îmbrăcăminte.
Modulele includ:
- Atelier de design digital
- Atelier inovator de textile
- Dezvoltare de modele și draperii
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MA Creative & Cultural Entrepreneurship : Fashion Pathway
- London, Regatul Unit
MA Fashion Curation and Cultural Programming
- London, Regatul Unit
MA Designer Maker
- London, Regatul Unit